Здравейте. Искам да сменя режима на светене на мигачите на Jetta mk2(1989г., 1600 куб., 75 коня, бензин) от този да мигат на "бягаща светлина".
За бягащата светлина използвам Ардуино развойна платка , която контролира интегрална схема SN74HC595, която е шифт-регистър. Шифт-регистърът използвам, за да пуска сигнал през точно определен пин на интегрална схема ULN2803A, която е матрица от дарлингтови транзистори. Матрицата използвам, защото ще искам да имам три светодиода успоредно свързани на всеки изход(пин). Към матрицата ще бъдат навързани светодиодите в 8 колонки(колкото са и изходните пинове на матрицата) с по 2-3 светодиода на колона.
Тук идва и въпросът ми. В момента имам реле, което управлява мигачите. Механично ги пуска и спира. За ардуиното ми трябва входен сигнал, който да е постоянен(до 5 волта максимум). Със сегашното реле, не мисля че ще стане. Какво трябва да направя за да получа постоянен сигнал към пин на ардино платката?
Също не мога да нямеря схема на ел. инсталацията на колата в интернет, освен в сайтове, които искат регистрация с кредитна карта. Някой ако може да ослужи със схема на ел. инсталацията бих бил много благодарен също.
Благодаря на всички предварително!
Промяна на светенето на мигачите на Jetta mk2
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Промяна на светенето на мигачите на Jetta mk2
ivan9590 написа:З
Също не мога да нямеря схема на ел. инсталацията на колата в интернет, освен в сайтове, които искат регистрация с кредитна карта. Някой ако може да ослужи със схема на ел. инсталацията бих бил много благодарен също.
Кода на двигателя. В Аутодатата има схема, но какво ще ти помогне тя за твоя случай за мигачите ??.Елементарна схема - лостче , проводник реле - проводници към мигачите - нищо сложно.
Ето ти схеми - никак не е сложно да си потърсиш сам :
https://yadi.sk/d/sReHVWqR-BttmA
https://vwts.ru/vw_doc2/mk2_electro_eng.rar
https://vwts.ru/vw_doc2/vw_golf2-jetta2 ... wd_eng.zip
Re: Промяна на светенето на мигачите на Jetta mk2
kris11 написа:Кода на двигателя. В Аутодатата има схема, но какво ще ти помогне тя за твоя случай за мигачите ??.Елементарна схема - лостче , проводник реле - проводници към мигачите - нищо сложно.
Благодаря за схемите, особено за тези на английски. Трябваха ми, защото колата има и проблем с осветлението на интериора(изгаря предпазителя и спира, явно някъде се е оголила жица и дава накъсо веригата) също и щях да го погледна.
Щом е само релето и няма друго, ще сменя него с такова, което да не изключва и включва при натискане лоста, за да има постоянно сигнал.
Понеже релетата са 12 волтови, ще направя само един делител на напрежение преди сигналът да влезе в пин на Ардуино платката.
Отново благодаря за схемите.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Промяна на светенето на мигачите на Jetta mk2
ТУК има пълно опсание на руски вкл и цветни ел схеми.
всички мигачи ли ще сменяш ? ако ще са всички тогава релето няма да ти трябва и можеш да вземеш 12 волта направо от цокъла му за ляв и за десен мигач
всички мигачи ли ще сменяш ? ако ще са всички тогава релето няма да ти трябва и можеш да вземеш 12 волта направо от цокъла му за ляв и за десен мигач
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Промяна на светенето на мигачите на Jetta mk2
тогава имаш два варианта - махаш релето и връзваш с мъжки кабелни обувки направо за буксата му или изхвърляш всичко от релето и му ползваш цокъла за да си намалиш напрежението и да си вземеш изводи
Re: Промяна на светенето на мигачите на Jetta mk2
Благодаря за съветите. :) Ще ползвам релето може би, защото си има цокъл за него и всичко е пригодено за него. Благодаря и за материалите! :) Може да постна снимки или клип как е станало. :)
Последна промяна от IvanMan на Чет 15 авг 2019 11:46, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта