Здравейте,
ПОМОЩ :(
Може помощ за разчитането на следните грешки, на какво може да се дължат?
Колата е голф 4, двигател AGZ.
Ето грешките:
01218 - Верига на поропатрона за страничната възглавница, от страната на пътника.
- Прекалено висок импеданс, прекъсва
00668 Battery Power Voltage Supply (Terminal 30)
00553 - Въздушем дебитомер
- съединение до замасяване или отворена верига
- Прекъсва
Къде се намира този дебитомер?
Благодаря!
Голф 4 - грешки - на какво се дължат?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Обърни внимание на тази грешка първо. Провери си буксите към компютъра, клемите на акумулатора, всички връзки. Провери зареждането на алтернатора.
00668 - Supply Voltage Terminal 30
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Signal Outside Specifications
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
Power Supply (Battery/Generator) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
Check Power Supply (Battery/Generator)
Special Notes
When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.
00668 - Supply Voltage Terminal 30
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Signal Outside Specifications
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
Power Supply (Battery/Generator) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
Check Power Supply (Battery/Generator)
Special Notes
When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Дебитомера се намира отпред при кутията на въздушния филтър.
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Какъв е този Терминал 30? Къде се намира? Възможно ли е да е от ниско напрежение на акумулатора, т.е. да е за зареждане?
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Voluminer написа:Дебитомера се намира отпред при кутията на въздушния филтър.
Как така отпред при кутията? Обяснете ви моля по ясно, благодаря!
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
INJENERA1 написа:Какъв е този Терминал 30? Къде се намира? Възможно ли е да е от ниско напрежение на акумулатора, т.е. да е за зареждане?
Възможно е, но провери и зареждането на алтернатора и връзките. Другите две грешки може да са вследствие на тази.
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
vanesto написа:INJENERA1 написа:Какъв е този Терминал 30? Къде се намира? Възможно ли е да е от ниско напрежение на акумулатора, т.е. да е за зареждане?
Възможно е, но провери и зареждането на алтернатора и връзките. Другите две грешки може да са вследствие на тази.
Kaк да проверя "връзките"? И кои връзки имате предвид, че така е широко понятие? :(
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Ти по какво си инженер? Клемите на акумулатора знаеш ли какво са, виж ги дали са стегнати и дали са много окислени. Масата към двигателя също. За акумулатора ти трябва товарна вилка да го провериш, или електронен уред. За алтернатора ти трябва мултицет. Ако не разбираш, по-добре отиди при ел.техник.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
INJENERA1 написа:Voluminer написа:Дебитомера се намира отпред при кутията на въздушния филтър.
Как така отпред при кутията? Обяснете ви моля по ясно, благодаря!
Зад акумулатора има голяма черна пластмасова кутия от която излиза един маркуч и отива в двигателя. Точно в началото на маркуча от към кутията трябва да стои дебитомера, има букса включена в него.
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Voluminer написа:INJENERA1 написа:Voluminer написа:Дебитомера се намира отпред при кутията на въздушния филтър.
Как така отпред при кутията? Обяснете ви моля по ясно, благодаря!
Зад акумулатора има голяма черна пластмасова кутия от която излиза един маркуч и отива в двигателя. Точно в началото на маркуча от към кутията трябва да стои дебитомера, има букса включена в него.
Това е обяснение, благодаря Ви!
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
vanesto написа:Ти по какво си инженер? Клемите на акумулатора знаеш ли какво са, виж ги дали са стегнати и дали са много окислени. Масата към двигателя също. За акумулатора ти трябва товарна вилка да го провериш, или електронен уред. За алтернатора ти трябва мултицет. Ако не разбираш, по-добре отиди при ел.техник.
Моля Ви, не толкова злобно! Надявам се не сте от Варна. Инженер съм само тук, харесва ми като потребителско име, нали не е лошо това?
Разбрах Ви, благодаря! Просто има много клеми в един автомобил и за това... Благодаря Ви!
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Ми не съм от Варна, ама ми харесва така да пише на местоположение
Извинявам се, ако съм обяснил злобно.
Извинявам се, ако съм обяснил злобно.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
На грешките за пиропатрона и дебитомера, това допълнение "прекъсва"(intermittent) означава че грешките не са постоянни, а се получават от време на време, тоест проблема може да е, и най-вероятно е, някъде по кабелите - разместена или окислена букса, оголен кабел и т.н.
Re: Помощ! ГРЕШКИ при Голф 4, на какво се дължат?
Dagestan написа:На грешките за пиропатрона и дебитомера, това допълнение "прекъсва"(intermittent) означава че грешките не са постоянни, а се получават от време на време, тоест проблема може да е, и най-вероятно е, някъде по кабелите - разместена или окислена букса, оголен кабел и т.н.
Благодаря ще проверя тези дни! Поздрави!
Re: Голф 4 - грешки - на какво се дължат?
Колко трябва да е стойността на напрежението при запален автомобил т.е. да зарежда алтернатора?