Кодиране на задни светлини - Голф 7

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Generation2
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 16 фев 2014 20:58
Автомобил: Golf VII Variant 2016
Двигател: EA888 Gen3
Местоположение: София

Кодиране на задни светлини - Голф 7

Мнениеот Generation2 » Чет 23 авг 2018 13:27


Здравейте,

Скоро си взех Golf mk7 Sportwagon (variant) 1.8 TSI, 2016г. Колата е внесена от Канада, стоповете са сменени с еропейски и сега светят и двете крушки - червен стоп/мигач (NA) и отделния мигач долу (EU). Предстои ми пътуване в чужбина и се притеснявам да не ми направят проблем, тук в Bългария също не желателно да карам така, като натисна стоп, светят и мигачите.

Трябва ми някой който разполага с OBD или VAGCOM и може да направи следното кодиране (за което ще почерпя :biggrin :c020 :beer) :

https://forums.vwvortex.com/showthread.php?8565025-How-To-Amber-Turn-Signals-for-Sportwagen-Alltrack

Не знам дали е разрешено да се слагат линкове от vwvortex.com, затова прилагам и таблица на кодирането. Идеята е да се разделят двете светлини.

Благодаря!

Изображение




Потребителски аватар
Generation2
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 16 фев 2014 20:58
Автомобил: Golf VII Variant 2016
Двигател: EA888 Gen3
Местоположение: София

Re: Кодиране на задни светлини - Голф 7

Мнениеот Generation2 » Пон 01 окт 2018 15:03


Здравейте,

След като няколко сервиза ми отказаха да кодират светлините (сложно било, не били сигурни) реших сам да се пробвам. За целта си закупих OBDeleven за 120лв, и за 10 минути си реших проблема, като смених позициите на горепосочените кодове.

Освен това OBDeleven дава възможност с едно натискане да си програмирате много неща. Малко звучи като реклама, но само за 5 минути си направих панорамата да се затваря сама когато завали, изключих зумера за коланите, добавих опция за изключване и включване на DRL светлините в CAR менюто, сложих карбонова тема на мултимедията, направих задната врата да се отключва автоматично, прозорците да се затварят без колата да е на контакт и тестово завъртане на стрелките на оборотомер и километраж при контакт.

Предполагам вече това устройство е обсъждано във форума, като цяло моето наблюдение е че покрива 95% от функциите на VAG COM. Има дълго кодиране, бързо кодиране, сканиране за грешки и диагностика в реално време.

Само колегата Ивайло.Стефанов се отзова на молбата ми за програмиране с VAG COM, но се разминахме нещо заради отпуските... :beer



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта