КОлеги, пиша от името на приятел имащ проблем с оригиналния парктроник, колата е седан ако има някакво значение. При включване на задна скорост се чува продължителен звук и после при заден ход не се отчитат никакви прегради или коли и т.н. Качихме я на VCDS и отчете следните грешки:
" Address 76: Park Assist Labels: 8E0-919-283-8E2.LBL
Controller: 8E0 919 283 B
Component: Parkhilfe 4-Kan H06 0020
Coding: 0000004
Shop #: WSC 06335
5 Faults Found:
01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203)
009 - Open or Short to Ground
01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204)
009 - Open or Short to Ground
01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)
009 - Open or Short to Ground
01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206)
004 - No Signal/Communication
01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)
004 - No Signal/Communication - Intermittent"
Има ли начин при свалени датчици от бронята да се замерят с мултицет, самия датчик отзад е с 3 пина (предполагам е еднакъв за цялата ВАГ група)?
Има ли начин да се провери модула намиращ се в заден ляв калник в нишата дали изпраща сигнал към 4-те датчика при включен контакт и задна скорост?
Мисълта ми е - какво мога да направя и да проверя и как преди да пристъпим към сваляне на задната броня, че е много разправия? Възможно е някъде между модула и датчиците да има прекъснат "основен" кабел (например + или маса), от който се взима сигнал и да изписва че и 4-те не работят. Гледахме колата на канал всички проводници са подредени, няма закъсани или срязани кабели, но това е само каквото се вижда отдолу, а то не е много. Ако има наччин да се проверя отделните възли (датчици и модул) и проводниците между тях преди свалянето на бронята?
Ауди А4 Б7 2005г. проблем парктроник
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ауди А4 Б7 2005г. проблем парктроник
Не вярвам и 4-те да са изгърмели.
Re: Ауди А4 Б7 2005г. проблем парктроник
И аз, или модула не подава сигнал към тях ( но щеше да даде, че е модул) или някой кабел, като обща маса е прекъснал в единия датчик и оттам се бъркат и останалите.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта