Сеат ибиза 2000 1.4 мпи проблем

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
IliqnIvanoc
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 02 ное 2018 15:08
Автомобил:
Двигател:

Сеат ибиза 2000 1.4 мпи проблем

Мнениеот IliqnIvanoc » Пет 02 ное 2018 15:32


Здравейте ! Имам проблем с колата (Сеат ибиза 1.4 мпи 2000 ) и не знам от къде да започна . Вчера карах из града и изведнъж колата започна да губи мощност , настискам педала на газта обаче никакъв ефект , започнах да сменям предавки надолу , отбих в една уличка и реших да спра там понеже усетих и неприятна миризма обаче и спирачката отказа - педала беше втърдил и не даваше да се настине,( колата попринцип е газ/ бензин и докато се возех беше на газ в момента , в който се опитах да спра обаче беше минала на бензин ,а бутилка беше наполовина пълна ) , върнах първа и дръпнах ръчната , колата обаче започна да тресе доста стабилно и оборотите почнаха да играят около 400-500 и я изгазих . Отворих капака обаче миризмата не идваше от там. Запалих я пак и вече газта и спирачката работеха . Някой има ли идеи или поне от къде да почна?




Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сеат ибиза 2000 1.4 мпи проблем

Мнениеот _Technics » Сря 25 дек 2019 1:26


Колега, здравей! Белосвам се с една такава (AUD мотора)... когато е запаля уж всичко е наред, реша ли да тръгна .. гасне. Ако не се опитам да тръгна преди не гаснеше, но вече самичка си гасне. Преди гаснеше само веднъж, след палене... сега рязко станаха на 3 пъти! На четвъртото палене вече върви горе долу, като придърпва на следващи предавки (самия преход нещо на педала от празен ход към някакви обороти прави проблем). Сменихме: ламбда сонда!, бобина, кабели, свещи с нови. Рейка с бенз. дюзи и регулатор от морга... сменихме всякакви О пръстени с нови, маркучи за вакуум. Надувахме с пушек машина за някакви пропуски - няма. Налягането от бензиновата помпа е замервано (4бара), сваляне и чистене дросел, четене датчици разпределителен и колянов вал с осцилоскоп - всичко точно хубави правоъгълни импулси..., никаки записани грешки преди и сега. На Vag-Com като гледам параметри, забелязвам на празен ход 8-10°BTDC, ако подам леко газ уж да тръгвам и гледам стойностите играят като замаяни 10-20-38,6°BTDC ?!?!?!?! Това ако не е проблема за гасненето пък на, но защо ЕКУ-то взема такова решение не мога да си обесня.
Моля помагайте и споделяйте опит с подобни прояви. Благодаря предварително и към голегата извинения, че ползвам темата но реално се обръщам и към него с молба да сподели какво е развитието! Благодаря за отделеното внимание и време към колегите!


Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Сеат ибиза 2000 1.4 мпи проблем

Мнениеот Duke_BG » Пет 17 яну 2020 16:11


илиян, почни от вакумите кум сервото и изпарителя и проверка на самото серво дали няма спукана мембрана - също на мъркуча към сервото има едно пластмасово патронче - то е клапан който трябва да пуска вакум само в посока от сервото към двигателя

Техникс = мирише ми на скапана ТПС - потенциометър на дроселната клапа



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта