Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
radulinski
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 апр 2015 21:52
Автомобил:
Двигател:

Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот radulinski » Пет 04 яну 2019 20:18


Здравейте,колеги имам следния проблем с на жената колата. Колата е Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI . При студено време -2 -3 и надолу колата,като запали работи сякаш на 3 цилиндъра и няма много мощност,натискаш газта и забива. Загрее ли малко се оправя и си работи напълно нормално. От 1 седмица при каране извън градско в купето се появи остра и задушнлива миризма (немога да я определя на какво е,но не е на яйца - беше доста остра и неприятна) мерише 2-3 минути и спира и така на 3-4 пъти за 100км. Днес пак я карах извън градско и нищо... Друго,което забелязах е че антифриза е доста потъмнял,а е сменяван скоро. (не пипа масло,а маслото е на 4000км и е с нормален цвят) Някакви идей какво се случва с тази кола. Имах съмнения дали не е запушен катализатора,тъй като я изпънах по магистралата после и миризмата изчезна. Ето това са грешките,които дава Ваг кома:

7 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2
P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 801
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот ivuchev » Пет 04 яну 2019 21:37


Смени си свещите с njk iridium ако си на газ.
Но побързай да не сменяваш и бобина после.
Само не взимай бош!
За миризмата катализатора няма вина. По скоро идва от въздуховода на парното а именно реостата за скоросите на перката.
За антифриза , ако си със синия , веднага го изхвърляй и си сипи хубав червен G12. Колата е с алуминиев блок.
Мале мале много сте я занемарили тази колица , добре че е vw от старото поколение.


radulinski
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 апр 2015 21:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот radulinski » Пет 04 яну 2019 22:46


Човек,колата винаги е поддържана и обслужвана на време и пари не са пестени. Страда от майстори главно,защото нямам време и за нея. Не е на газ. Утре ще сваля свещите да ги видя,но мисля,че преди година и нещо точно Бош и бяха сложили.. Антифирза беше червен,сега е като картан. За 2018 година разходите по нея (кола за няма и 2к) са над 1к как и искаш ме разбирай. Консултирам се с някой по вещ,тъй като читави майстори вече не се намират или поне не около мен.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3483
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот Spas » Пет 04 яну 2019 23:00


Къде живееш, да те насочим към някой специалист?


radulinski
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 апр 2015 21:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот radulinski » Пет 04 яну 2019 23:06


Принципно в момента жиевя в гр. Благоевград,но не ми е проблем да я оставя и в гр.Кюстендил и гр.Перник

Последна промяна от radulinski на Пет 04 яну 2019 23:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 801
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот ivuchev » Пет 04 яну 2019 23:17


Тия бошовите свещи ги махай задължително! Много хора изпищаха от св.бош на има няма 200 км. Вкл. И аз. . По принцип фабричния бош има
1 мм разтояние м- у електродите, повярвай ми тази кола не ги обича, или ги причукай до 0.7 мм ако са нови и не им се е разхлопал порцелана или най добре сложи njk double platinum щото твойте не са нови на година две са за смяна вече.. Няма да си познаеш колата .
Антифриза може и да е менте ( има много ментета на пазара повярвай), ако няма читав магазин около теб , вземи си антифриз от някоя по голяма верига бензиностанция , G12 .
С антифриза действай че идват студове сега . На ментето слагат летливи добавки които се изпаряват и започва да му пада т. На замръзватне драстично и потъмняват.
За миризмата трябва да разглобиш около вентилатора и да го свалиш , огледай го дали се върти свободно , дали свири, ако е добре по навътре са набутали реостатчето за оборотите . Най вероятно е греяло по принцип грее ако го държиш на 1 по често , може да е стопило пластмасата .

П.с не исках да те засегна че не я поддържаш, ако има колега от Благоевград да те насочи към добри специалисти и само там да си я караш, щом нямаш време.


radulinski
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 апр 2015 21:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот radulinski » Пет 04 яну 2019 23:43


ivuchev написа:Тия бошовите свещи ги махай . Сложи njk double platinum. Антифриза може и да е менте ( има много ментета на пазара повярвай), ако няма читав магазин около теб , вземи си антифриз от някоя по голяма верига бензиностанция , G12 .
За миризмата трябва да разглобиш около вентилатора и да го свалиш , огледай го дали се върти свободно , дали свири, ако е добре по навътре са набутали реостатчето за оборотите . Най вероятно е греяло по принцип грее ако го държиш на 1 по често , може да е стопило пластмасата .


Евала за адекватния и компетентен отговор! Още утре ще взема свещи,но мисля,че има някакъв друг проблем и се чудя къде да я откарам,че точно при последния "майстор" жена ми ми звъня,че и сипвал "много свето розов антифриз от бидон" иначе беше за термостат и задни накладки (днес от на ГТП ми казаха,че колата почти няма задни спирачки). Ще прочистя и ще сипя нов антифриз. Е това е,че нямам почти никакво физическо време. До колкото до парното до такава степен е стопило средната конзола,че неможе да се затвори да не духа,а най-интересното е,че полото жена ми го кара от нас до работа,което е 3км и обратно и в редки случей 60-70км извънградско. Сега си спомних,че ми се беше оплаквала,че от парното падат някакви боклуци,като дунапрен.. Благодаря много за съвета. Жив и здрав.

П.п. Колега не ме засегна просто ми е спешно,че полото почти не го караме,а за миналата година сме дали толкова пари,колкото не сме дали по-другите ни две коли взети заедно,а тях не ги спираме . Благодаря ти пак за съвета.

П.п.2 Някои колега,ако може да препоръча читав майстор дори да е в Перник или Кюстендил ще съм благодарен.


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
Мнения: 15969
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 6n2 2000 г. 1.0MPI съвет за грешки през VCDS

Мнениеот stefan4o » Съб 05 яну 2019 9:44


Не сте уцелили на автомобил. По колата има доста проблеми, вероятно е и масълцето да е отишло при антифриза да го види как е. Ако е наистина такава мътилка вътре в казанчето. За задните барабани - могат да са доста неща, за ги няма никакви. Ако тръгнеш по майстори - възможно е да ти сменят цялата задна част по спирачната система и да те заболи главата от цифрата труд и части.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта