Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

Пасат Б5 ,1.9, ATJ, отностно MAP сензор, MAF,N75 и ECU

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Ceco_kz
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 24 авг 2014 18:22
Автомобил: VW Passat B5 1.9
Двигател: ATJ PD 115Hp

Пасат Б5 ,1.9, ATJ, отностно MAP сензор, MAF,N75 и ECU

Мнениеот Ceco_kz » Вто 14 май 2019 12:42


Здравейте пускам тема с цел да науча малко за процесa и закономерността на управление на клапана N75.
Знам че мап сензора е за налягането на въздуха от турбото, а маф сензора е дебита въздух който засмуква турбото.
Сложих си буустметър който показва че максималното нялягане което прави турбото, достига 1.4--1.5 и после пада , т.е. отрязва го.
Има инсталиран чип.
Имам конретен въпрос отностно пускането и спирането на N75. От кой сензор, ECU -то решава че трябва да включи/ изключи N75 ?

1.От мап -а че е достигнал 1.5 атм./ и в таблиците на чипа е записано толкова/
2.От маф -а че достигнал някакъв лимит на количествтото въздух сътвотетстващо на някакво количество гориво към дюзите.
3.От някаква функция в която участават и двете стойности едновременно ?




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 793
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [GolfMK4] [W211]
Двигател: [ALH++ 01] [OM646 05]
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5 ,1.9, ATJ, отностно MAP сензор, MAF,N75 и ECU

Мнениеот nikolay_ss » Вто 14 май 2019 13:13


N75 картата се управлява от милиграмите гориво и оборотите. Но не е само това спрямо зададеното искано налягане, компютъра може да прави промени за да се опита да го достигне.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта