Здравейте пускам тема с цел да науча малко за процесa и закономерността на управление на клапана N75.
Знам че мап сензора е за налягането на въздуха от турбото, а маф сензора е дебита въздух който засмуква турбото.
Сложих си буустметър който показва че максималното нялягане което прави турбото, достига 1.4--1.5 и после пада , т.е. отрязва го.
Има инсталиран чип.
Имам конретен въпрос отностно пускането и спирането на N75. От кой сензор, ECU -то решава че трябва да включи/ изключи N75 ?
1.От мап -а че е достигнал 1.5 атм./ и в таблиците на чипа е записано толкова/
2.От маф -а че достигнал някакъв лимит на количествтото въздух сътвотетстващо на някакво количество гориво към дюзите.
3.От някаква функция в която участават и двете стойности едновременно ?
Пасат Б5 ,1.9, ATJ, отностно MAP сензор, MAF,N75 и ECU
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Пасат Б5 ,1.9, ATJ, отностно MAP сензор, MAF,N75 и ECU
N75 картата се управлява от милиграмите гориво и оборотите. Но не е само това спрямо зададеното искано налягане, компютъра може да прави промени за да се опита да го достигне.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта