В момента е Съб 17 ное 2018 19:11
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Автомобилни крушки



Създай нова тема  Отговори  [ 71 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: VAG-COM не засича контролера Публикувано: Съб 17 май 2008 22:49 
Извън линия

Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
разполагам от 2 дена с OBD II usb кабел, не е оригинален на РОСТЕК.
Инсталирани са USB драйверите и VAG-COM 409.1. Теста на връзката минава успешно на COM3 (USB serial port), но уви по никакъв начин не успя да засече контролера на автомобила. VW Bora TDI. Crack-a ли не е наред или аз не бъркам на правилното място из меютата. Моля помагайте :gruebel


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 17 май 2008 23:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Мнения: 291
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Смени скоростта на комуникация на контролера с колата с 9600 или 4800 вместо 0 и би трябвало да тръгне. Крака на съвсем първи време не ти е необходим.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Нед 18 май 2008 10:58 
Извън линия

Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
не помага, пробвах и с 1200 също, "No response from controller"

Test-a на връзката показва следното :

Port Status: OK
Interface: Found
Type: Serial Pass-Through
Opto/ISO: No
Ross-Tech Design: No

LED's
Port status OK
LED Test Complete


:banghead:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Нед 18 май 2008 15:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Мнения: 291
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Така, а я уочни кой модул не успяваш да accessнеш??


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 6:50 
Извън линия

Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
ами нито един, в раздела Auto Scan си избирам Chassis Type 1J G/J/B MK4, и започва сканирането.В дясно в полето след като се изврътка цикъла не открива нищо. Това че програма дава че връзката е ОК показател ли е че всичко с кабела е наред и е 100% съвместим ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 9:05 
Извън линия

Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Мнения: 387
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG
1. Закачаш кабела към PC-то
2. Влизаш в Control panel->System->Device Manager->Ports
3. Виждаш си кабела->Properties->Port Settings->Advanced
4. Там проверяваш кабела на кой COM порт ти е и го слагаш, ако е необходимо на COM1 до 4. След това на същия COM порт във VAG COM го тестваш, SAVE и си готов!
Това е при Windows XP, при Vista е принципно същото.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 10:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Мнения: 3517
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
dmode101 написа:
при Vista е принципно същото.

Колега да разбирам ли, че си подкарал Ваг Ком'а на виста :
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=91432
Ако да дай малко информация, с коя версия на кабела (+ софтуера) си ?
Бладогаря предварително.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 10:16 
Извън линия

Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Мнения: 387
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG
На Vista Home Premium си работи без проблеми, при това съм пробвал няколко версии VAG COM - до 409.1 вкл. Освен и ти да си видиш портовете... Кабелът е от Хонг Конг за 3 евро :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 10:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Мнения: 3517
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
dmode101 написа:
На Vista Home Premium си работи без проблеми, при това съм пробвал няколко версии VAG COM - до 409.1 вкл. Освен и ти да си видиш портовете... Кабелът е от Хонг Конг за 3 евро :)

Аз проблем с портовете нямам. При мене теста си минава и си разпознава модела.
Но това само и единственно при първото стартиране. И като се даде скан и край програмата отлита в големите ловни полета на микрософт.

Имаш ли нещо по спесифично инсталирано на твоя лаптоп, някоя по спеф програма някакви дривери незнам нещо по различно от нормалните упдатес на самата виста.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 10:46 
Извън линия

Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Мнения: 387
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG
Adnan написа:
dmode101 написа:
На Vista Home Premium си работи без проблеми, при това съм пробвал няколко версии VAG COM - до 409.1 вкл. Освен и ти да си видиш портовете... Кабелът е от Хонг Конг за 3 евро :)

Аз проблем с портовете нямам. При мене теста си минава и си разпознава модела.
Но това само и единственно при първото стартиране. И като се даде скан и край програмата отлита в големите ловни полета на микрософт.

Имаш ли нещо по спесифично инсталирано на твоя лаптоп, някоя по спеф програма някакви дривери незнам нещо по различно от нормалните упдатес на самата виста.
Въпреки, че разпознава кабела при теста след това си виж портовете, както съм написал. Ще ти отнеме 30 секунди. Нищо друго специфично няма, нито по Уиндоуса, нито по кабела, нито по Ваг кома...


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 10:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Мнения: 291
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Подсигури наистина че COM порта зададен в VAG-COM отговаря на този в Control Panel - System - Hardware - Device Manager. В случай че показания там COM е твърде голям (>4) имаш 2 възможности:
Или да го настроиш ръчно от Advanced или да използваш software за линк между портовете на който да зададеш че прехвърляш например порт 8 към порт 2!
Второто се препоръчва ако по някакви причини 4те порта са действително заети от нещо друго.

Друг съвет - не пускай автоматично сканиране - пробвай да направиш връзка първо с Engine модула, като както ти казах зададеш скорост 9600 или 4800 или 2400...


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 11:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Мнения: 48
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград
Аве колега ти контакт даваш ли??? :D Имай на предвид че на по-старите модели ЕКУ-та когато са на ТДИ се логват трудно.При мен на 5-6 тия път става защото компа е от по-старите.На по-нови ЕКУ-та няма никакъв дерт...


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 19 май 2008 21:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Мнения: 42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
nmarinov написа:
не помага, пробвах и с 1200 също, "No response from controller"

Test-a на връзката показва следното :

Port Status: OK
Interface: Found
Type: Serial Pass-Through
Opto/ISO: No
Ross-Tech Design: No

LED's
Port status OK
LED Test Complete


:banghead:


Мисля че не си улучил порта. Явно на този номер трябва да има друг виртуален порт, bluetooth или нещо подобно, при теста с включен в кола интерфейс би трябвало версия 409.1 да дава:

Opto/ISO: Yes
Ross-Tech Design: Yes

Поне нашите дават това на тест.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 20 май 2008 22:38 
Извън линия

Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
порта е COM3 (Usb serial) ,той се добавя след инсталация на драйверите автоматично , няма конфликт на ресурси с друг хардуер. Boud rate тестван и на 9600/4800/1200b/s. С версиий 409.1 и 303.1 теста на интерфейса минава само на COM3, което би трябвало да означава че той е и правилния. С версия 704 без успех обаче.

Пробвано е и с неколкократно включване изключване от контакт, до без да паля двигателя.

Кабела не е оригинален на Ross-Tech, но по информацията която намерих би трябвало и third party кабели да сработват с по-стари версии като 409.1. В документацията още пише че Оpto/ISO е свързано с ОBD II стандарта, на BORA 2000г мисля че OBD и опцийте Opto/ISO: Yes
Ross-Tech Design: Yes
отпадат.

а и още нещо , кабела има светодиод , който светва след като се включи към буксата на автомобила, предполагам че това е индикация за успешна връзка.

Как се определя дали кабела е съвместим или не ?

И още една подробност, Windows-а на който е качен VAG-COM e виртуална машина ако това има връзка.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 20 май 2008 22:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Мнения: 291
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Ок, конкретно по въпросите:

1. С двигателя няма да установиш връзка, ако не е запален!!
2. Светването на светодиода всъщност не значи нищо :) значи единствено че е вкаран правилно в буксата :)))
3. С по-нова версия от 409.1 няма смисъл да пробваш, кабелът ти 100% не я поддържа!

Оттам нататък ми е трудно да гадая...


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 71 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: october и 6 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design