Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

VW Golf III GTI Edition - нещо като проект или не съвсем :)

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

VW Golf III GTI Edition - нещо като проект или не съвсем :)

Мнениеот Mephistofel » Пон 28 яну 2008 12:40


От доста време ми се върти в главата идеята да "освежа" моята си тараляска (това,ако се чуди някой,е хибрид между таралясник и каляска :) ). Времето почна да се пооправя и си мисля скоро да започна поетапно т.е. - като имам "излишни" пари ще добавям по нещо. Възнамерявам да протече на две основни нива - интериорно-екстериорни подобрения (уф,не ми се употребява думата tuning - доста се е поизвратила като значение по нашите ширини :( ) и силови подобрения (по двигателя основно).

С разкрасяването мисля,че ще се оправя сам - в смисъл,че повечето компоненти се намират - фарове,решетка,халогени и мигачи, и т.н. Най-вероятно повчето (ако не и всички) елементи ще са на FK Automotive и ще се отнеса към Heed Auto за доставка.

Обаче ще имам нужда от доста съвети по втората точка - как да поизцедя още малко от двигателя (пъргавина,мощност,ускорение). Наистина бих помолил да ми се спестят мнения от типа "Продай си твоята,добави и си купи ABF!" - в случая нямат значение разходите отнесени към резултата. Просто си харесвам колата и не искам за момента друга или да сменям двигател. Хората са казали,че кеф цена няма и май са прави.

Колата е тази от гаража - с двигател ADY, 2.0,115 катъра. След като се порових и почетох доста из раздела,за начало се спрях на следните операции - премахване на катализатора,поставяне на "спортен" въздушен филтър и подмяна на оригиналния софтуер на автомобила - т.нар. "чип-тунинг". Дотук нещата са прости - филтър смята да си закупя отново от Heed Auto ( предлагаха JR),за чип си мисля,че ще ми помогне съфорумника ни Brezel,остана да попитам какво мислите по въпроса за катализатора - да бъде ли заменен с резонансно (или резонаторно?) гърне или просто с тръба? Ще почне ли прекалено да бучи ако е само тръба?

И по-натам - мислех си за подмяна на гърнета и генерация,изпускателен колектор? В една съседна тема се дискутираше направата на такъв,но си мисля,че аз ще предпочета готов. Останах с впечатлението,че ако е 4-2-1 ще осигури повече ефект из целия оборотен диапазон,за разлика от 4-1 (повече ефект,но само във високите обороти) ?

Не се смейте много,абсолютен дилетант съм и може да говоря и питам за глупости на моменти (ако ли не и през цялото време :oops: ) . ;)

Какви други операции и подобрения бихте препоръчали относно двигателя? Като резултат не търся самолет,просто малко повече от момента. :)

Бих помоли евентуално за някакво ориентировка относно цените на предлаганите модификации,както и къде в София някой ще се навие да ми помогне (срещу съответното заплащане,разбира се) - нямам необходмите познания и условия,за да се справя сам.

Благодаря за евентуалните съвети и напътствия,ще се опитам да информирам своевременно за развитието по темата! ;)




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 28 яну 2008 12:55


Колега, изобщо не се притеснявай и не ги слушай тези с "Продай тази и купи АБФ". Доста хора видяха какво направи 8 клапановия "115 к.с." Голф на Алекс на Калояново. Съветвам те да се обърнеш към Милен и Ицо от Хеед 91 - колата на Алекс е правена там. И само за инфо - въпросната 3-ка изоставаше с 1 кола от Голф 3 VR6 на 400м - прави си изводите. ;)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7910
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 28 яну 2008 13:02


обаче беше разкостена до купе .....а на колелата беше пак по малко конски сили от АБФ сток ;) може да се забърза приятно и чувствително .... но 16в са си 16в


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Пон 28 яну 2008 13:14


^ Така е,но аз,както посочих по-горе,не искам самолет - искам автомобил за всекидневно каране,с малко повече вървене от досега. ;)

И,доколкото е възможно,направените подобрения по отношение на вървежа да не съкращават ЧУВСТВИТЕЛНО живота на двигателя (както и окачването,скоростната кутия и прочее). :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 28 яну 2008 13:48


didoriginal написа:Колега, изобщо не се притеснявай и не ги слушай тези с "Продай тази и купи АБФ". Доста хора видяха какво направи 8 клапановия "115 к.с." Голф на Алекс на Калояново....

Според мен в Голфа на Алекс бяха вложени не малко средства.... ;)


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 28 яну 2008 13:49


Така е, но колегата не иска мега бегачка... Мисълта ми бе, че този мотор има потенциал. ;)


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3101
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пон 28 яну 2008 13:58


Li4o написа:
didoriginal написа:Колега, изобщо не се притеснявай и не ги слушай тези с "Продай тази и купи АБФ". Доста хора видяха какво направи 8 клапановия "115 к.с." Голф на Алекс на Калояново....

Според мен в Голфа на Алекс бяха вложени не малко средства.... ;)


старите хора са казали: трябва да дадеш за да получиш ;)


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Пон 28 яну 2008 17:46


Аз имах точно като твоя голф 3 гти едишан 95 год. 115коня.
започнах със спортен филтър кн и махнат катализатор... почувства се малко отпушване... после си купих колектор 4-2-1 от Белгия /мн. красив... никелиран/ и по док. му даваха 8-10% повишаване на мощтността... после напазарувах чип от БРЕЗЕЛ и сложих само крайно гърне суперспринт и тръба на 55мм.
резултата беше... на божурище 17:20
голфче или кола около 115 -125коня неможеше да ме дръпне но не върви като 16в. голфче... а за парите си струва ако колата ти е запазена и не ти се продава


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Пон 28 яну 2008 19:07


didoriginal написа:Колега, изобщо не се притеснявай и не ги слушай тези с "Продай тази и купи АБФ". Доста хора видяха какво направи 8 клапановия "115 к.с." Голф на Алекс на Калояново. Съветвам те да се обърнеш към Милен и Ицо от Хеед 91 - колата на Алекс е правена там. И само за инфо - въпросната 3-ка изоставаше с 1 кола от Голф 3 VR6 на 400м - прави си изводите. ;)
Мом4ето иска нещо не много скъпо като проект .... Голфа на Алекс е глътнал МНОГО пари ,вярвай ми :twisted: ...


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf III GTI Edition - нещо като проект или не съвсем

Мнениеот VeilSide » Пон 28 яну 2008 21:53


Mephistofel написа:"Продай си твоята,добави и си купи ABF!"


Купи си нещо, в което наистина има смисъл да се инвестира Golf 4 1.8T или А3 1.8Т.


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Пон 28 яну 2008 22:01


^ Ясно де,но този въпрос не седи в момента. Подобренията ще са за ТОЗИ автомобил. Знам ли,сигурно съм тъп и упорит,но така съм решил.

Благодаря на angell за мнението,дано има още такива,че и по-изчерпателни! ;)


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 28 яну 2008 23:36


Ами действай отпред назад - Филтър (панелен JR или K&N), Чип (Brezel), генерация (права) без катализатор и средно - на тяхното място резонаторни и крайно проходно. Евентуално и друг колектор
Това са инвестициите, които можеш да направиш за 1000 и малко отгоре лв.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1296
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 29 яну 2008 20:25




Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Вто 29 яну 2008 20:36


^ Колега,темата за Turbo 2E-то я четох с интерес и удоволствие,но за момента не ми се намират излишни 3000 лв. :) Ще се пробвам да видя какво мога да постигна с половината,пък натам - кой знае,живот и здраве. ;)

Утре съм със записан час за демонтаж на катализатор и монтаж на резонаторно гърне.

Продължавам да очаквам съвети и напътствия! ;)


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Вто 29 яну 2008 20:44


аз да ти кажа пич... филтъра го купих от щатите за 50$
колектора от белгия за 200 евро
чипа от брезел за 100лв.
тръбата и гърнето за 120лв.... гърнето беше настаро
и си продадох стария колектор за 60лв+ 2-те гърнета за още 70лв.
значи към 600лв... но като ги купуваш по отделно и вс. месец по нещо даже неразбрах че съм давал пари... а колата стана мн. яка за каране на фона на каквато беше преди...+ колектора и филтъра винаги ще си възвърнеш парите ако ги продадеш след време...



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост