Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1318
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 17 май 2008 23:43


Проекта се започва от утре и съм замислил следното:

KR- бутала (които ще се преправят),портване на главата , генерация SuperSprint 4 2 1 и в следствие разпределителен вал Schrick
Мотора е PB. С буталара я сгъстявам а с вала я разреждами се получава :shock

П.С Благодарности на musura за буталата.
Това бе ключовият елемент от проекта :да: :bowdown

Последна промяна от Adrian-AAA на Пон 31 авг 2015 23:54, променено общо 37 пъти.




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3136
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Нед 18 май 2008 0:52


пращай ми ги на mita4eto_bg@abv.bg аз ще ги кача :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Проект-- PB 112 kc.+(KR,SuperSprint,Schrick)

Мнениеот Li4o » Нед 18 май 2008 14:24


anndroo написа:Проекта се започва от утре и съм замислил следното:

KR- бутала (които ще се преправят),портване на главата , генерация SuperSprint 4 2 1 и в следствие разпределителен вал Schrick
Мотора е PB (не знам как да ви добавя снимки за да се следи развитието).


П.С Благодарности на musura за буталата.
Това бе ключовият елемент от проекта :да: :bowdown

Колега, защо пък точно буталата подхвана - според мен при положение, че колата ще остане атмосферна и твоите бутала са в кондиция, не виждам много смисъл да се заиграваш с бутала от КР...дано да знаеш какво правиш... ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 18 май 2008 14:56


Личо е прав, няма смисъл да взимаш равни бутала и да ги дълбаеш на фреза и т.н. ... един милион глупости! Слагай си твоите бутала, ако искаш да е сгъстена, тънка гарнитура, шлайф глава, шлайф блок!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 18 май 2008 21:51


С бутала от КР няма да можеш да завъртиш двигателя с стартера заради презгъстяването и ако успееш с по як акумулатор това гориво ще започне да се запалва от налягането в цилиндъра ...трябва ти ааадски агресивен вал ... по добре остави си ПБ буталата и търси други вратички за засилване на мотора. ПБ-то има потенциал като за 8В мотор и е доказвано немалко пъти ..


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3136
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Нед 18 май 2008 22:51


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 201
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Нед 18 май 2008 22:53


малко по твърдо върти на стартер нищо повече ,пробвано е при това на карбураторен мотор
иначе колегата е прав за детонациите понякога при топъл мотор палеше детонационно
сгъсти си мотора с неговите си бутала ще си спестиш много главоболия


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 18 май 2008 23:08


Не само детонациите,ами основен проблем са биелните лагери просто с тая канска степен ще свършат за отрицателно време ...


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1318
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

.

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 18 май 2008 23:20


колеги всичко е испитано и с вал 288 няма да прави детонации. все пак го имам като пример,не съм 1-вия дето ще го прави този проект,а и аз главата няма да я свалям само ще я дам да я тръкнат леко.
Ще и оправя клапаните защото е била на GAS пери да попадне в моите раце и не е отварян мотора до сега (това го установих днес след като видях че всички гарнитури са оригиналните)
ще се документира всичко с снимки в следните дни


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 18 май 2008 23:30


Са сетиш за гарнитурата на тиквата! :lol:
Незнам, няма смисъл от тея бутала пак ти казвам! Изпитано и колко време изкарва тоя мотор, прокопоф беше казвал в една друга тема, че е изкарал малко и е счупил бутало! С тея бутала тоя мотор няма да има дълъг живот, язък ще е за частите, които си купил, като гледам купуваш качествени части! А и ше ти дам съвет, гледам си взел стоманена гарнитура за тиквата ... задължително прекарай и блока на шлайф, ако не минеш шлайф, ще имаш ядове после!!! Моя ми изглеждаше перфектен, а се оказа крив с 1 десета, клингеритената гарнитура поема, но стоманената изисква идеално равно чело на блок и глава! А и твоята е елринг, на виктор рейнц, като моята, средната част й е елринг, горната и долната са виктор рейнц, дебелина на гарнитура е 1.5мм, на клингеритена гарнитура дебелината й е 1.75мм, сложи 0.25мм по-тънка гарнитура, 0.1мм шлайф глава, 0.1мм шлайф блок, станаха 0,45мм по-ниско от снандартно, точно като при мен! А имай напредвид, че мотор стандартно е с 10:1 степен, ще дойде в повече и Стенли е много прав, натоварването на биелните лагери е огромно, а от там и на кол. вал, от там и на основните лагери! То може да е тествано, но видял ли си такъв мотор направил 10000-15000-20000км?

Крисо!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7910
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 19 май 2008 7:44


взел си гарнитура за смукателния колектор дето е за моно инжекция ..няма значение пак пасва ....но е гадна с това ухо дето стърчи за водата към колектора което при теб го няма ...както и да е :)за тоя мотор ще трябва да си бъркаш някаква адска смес :) .... гарнитурата за картера ще протече след време :)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1318
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

.

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 20 май 2008 20:40


гарнитурата е наи малкия проблем с това ухо, а за картера ти давам 100% гаранция че няма да протече с силикона на Victor Reinz намажеш ли го един път забравяш даже и да го отлепиш (само с 5кг. чук и секач :wink: ).
Днес успях малко да си поиграя с портването,а вчера дадох буталата да ги резнат малко. забелязвам, че проекта маи не ви е много интересен
Лагерите на бензиновите и дизеловите двигатели са едни и същи,така че степента колкото и да е голяма няма какво да им се случи


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 20 май 2008 21:02


За синия силикон на виктор рейнц ли говориш, дет е около 10-15кинта тубичката? Лагерите действително кат размери са едни и същи, но на моите Колбеншмидт, пишеше само бензинови двигатели, един дизелов нямаше! Размерите са еднакви, но покритиете би трябвало да е различно!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 20 май 2008 21:32


Проекта е интересен просто се дискутират следствия от някой неща но човек трябва да опита! Успех ще следим темата.


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 201
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Вто 20 май 2008 21:48


и на Г60 лагерите са същите на размер ама струват няколко пъти повече от тези на всички бензинови и дизелови лагери
Иначе поне при мен при този ми експеримент с 16в бутала в 8в мотор последици върху лагерите нямаше а тогава колата се караше доста душманско
С колко ще намалиш челата на буталата ако успееш да докараш компресията до към 14.5-15 може и да нямаш ядове при мен беше 16.5-17 и се счупи



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост