Мемо79 написа:Здравеите
Някои можели да ми каже как да сменя казанчето на парното на sharana.
Радиаторче парно многооо трудно. Ако е за радеиаторчето питай -тъкмо с него се занимавам и главоболя.
За модела 95-2000г - по описанието сваляне на крепежа.
Нооо освен посочените има и скрити болтове и гайки
Скрит болт камък 13 надълбоко под волана покрай компа. Сваляне на трапеца / цялата система на чистачките/ Приготви си ключ 24 за развиване на големите гайки крепящи цялата система към ламарината. Сваляне на кутията на филтъра за купето. Като се свали филтъра има 1 гайка камък 8 .Кутията се държи с 2 гайки 10 ка в 2 та края и под нея лъсва още 1 винт камък 8.
Свалят се 2 та малки говорителя на кората, датчика в средата на кората /точно до пр. стъкло. Свалят се малките корички от 2 те страни / попвдигат се с плоска отвертка /на щипки са/. Свалят се превключвателите от централната конзола, ключа за фаровете, дясна възглавница /2 дълги болта 10 ка. Белия уплътнител в дясно покрай вертикалната бяла тапицерия се издърпва и се започва дърпане и клатена на кората. Волана макс ниско и към теб. Кората я изкарах надясно към пътника.
Отдолу има пак красота 2 цевката се държи с 2 винта торкс , ама единия се пада отдолу и хич не е достъпен.Самото радиаторче се крепи с 2 мали торкса. И за да е пълно щастието се надупваш, бъркаш надълбоко и търсиш по алуминиевия щит 2 скрити винта , които държат скобата на радиаторчето. После хубаво си изподираш ръцете за преместиш скобите на 2 та маркуча надолу по маркучите за да се освободи 2 цевката.
При бензин и климатроник на десния маркучима наниза 1 Г 0бразен тройник с датчики за климатроника - внимателно да не се спука ,че е 52 лв цената му само.
Радиаторче по-евтиния вариант 58 лв без отстъпката NRF ном,00053550.
Приготви си и концентрат антифриз - изтича от маркучите, а не можеш да подложиш нищо - няма място.
П.П. а трапеца на чистачките има определен начин на сваляне - врътват се малко на контакта , така,че лостчетата в 2 та края / към калниците / да са прибрани към средата. Куплунга на мотора се вади трудничко Сваля се тапицерията около акумулатора /надстройката/.
Сега е момента да се направи профилактика и смазване на ябълките / 2 те крайни не могат да се гресират при монтиран трапац/