Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Христо Стайков
Мнения: 224
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: казанлък

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот Христо Стайков » Сря 17 дек 2014 21:24


зелен написа:Мда,мембранен(месингова горна част).По-горе колегите са дали телефони за връзка със сервизи.
Интересно,че си посочил година на производство 2008 а си с такъв изпарител,откъде е колата?

Колата е нов внос от Италия.Днес ходих до Варна в сервиза посочен по назад в темата и проблема е отстранен според майстора(скъсана мембрана-цена на ремонта 80лв.),но ще видя какво ще стане тези дни и ще споделя за заинтересуваните.И само за информация на връщане с 16.9кг.метан минах 322км.при по динамично шофиране.




зелен
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 13:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот зелен » Чет 18 дек 2014 13:39


Смятам,че цената е нормална,дано е от читав материал мембраната и само за метан занпред пари да даваш.


magaresh
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот magaresh » Нед 18 яну 2015 22:21


ecofuel написа:
logica написа:По темата за проблемът с изпарителите - аз нямам този проблем


проблема, който имаш е абсолютно същия. и при мен даваше грешка "клапан високо налягане" и сега вече винаги гледам барометъра на колонката на която зареждам и ако е над 200 ги карам да го спрат преди да е изключило автоматично, за да не достига максималното налягане, щото съм с нов редуктор и ми се иска да изкара повече време... тея цени са просто нереални за едно глупаво желязо.


Подкрепям колегата не оставяйте поне зимата автоматично да изключи колонката.При зареждането обикновено налягането е около 280 и после редуктора/механичен/ почва да прави проблеми.Аз карам да ми го изключат около 200-220 и ми спряха проблемите с обръщането на бензин и светенето на датчика за проблем с редуктора.


tok7886
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 13:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот tok7886 » Сря 18 мар 2015 23:10


magaresh написа:
ecofuel написа:
logica написа:По темата за проблемът с изпарителите - аз нямам този проблем


проблема, който имаш е абсолютно същия. и при мен даваше грешка "клапан високо налягане" и сега вече винаги гледам барометъра на колонката на която зареждам и ако е над 200 ги карам да го спрат преди да е изключило автоматично, за да не достига максималното налягане, щото съм с нов редуктор и ми се иска да изкара повече време... тея цени са просто нереални за едно глупаво желязо.


Подкрепям колегата не оставяйте поне зимата автоматично да изключи колонката.При зареждането обикновено налягането е около 280 и после редуктора/механичен/ почва да прави проблеми.Аз карам да ми го изключат около 200-220 и ми спряха проблемите с обръщането на бензин и светенето на датчика за проблем с редуктора.


Колеги, при мен също светна лампата за редуктора на таблото и колата започна автоматично да преминава на бензин. Изгасям двигателя, паля и ако е загрял запалва на метан и след секунди минава обратно на бензин. Оказа се, че това странно поведение се е дължало на спукан радиатор - изведнъж автомобила започна мистериозно да губи антифриз, а първоначално дори не виждах да капе отнякъде. Когато успях да мина през сервиз и смениха радиатора проблемът изчезна. Тъй като сервизът беше "газаджийски" разпитах един от майсторите дали според него са основателни вашите притеснения за зареждане с високо налягане. Според него в метан станциите помпите изключват на 200-220. Тук в Русе даже имаме метан станция, в която помпите са повредени и успяват да напълнят бутилките ми само наполовина. Според майтора, това, което създава проблем на нашите редуктори и води до корозия по-бързо износване на мембраните, е че метан станциите се опитват да удължават живота на помпите като ползват някакви масла, а износените помпи напомпват част от тези масла заедно с метана в нашите бутилки. Тези масла съсипвали мембраната на редуктора. Той каза, че метан станциите едва ли биха вдигали по-високи налягания, защото това означава и завишена амортизация за тях.


milena127
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 25 ное 2014 13:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот milena127 » Вто 24 мар 2015 12:41


Здравейте, влизам да потърся помощ.
Става дума за Туран 2007г. с фабричен метан. Тази зима започна да прави проблем с включването на метан, пали на бензин, загрява, после опитва да превключи на метан (при което колата направо подскача) и понякога успяваше, друг път-не. От 2-3 седмици изобщо не превключва на метан, кара само на бензин, дори не усещам подскачането.
Ходих в сервиза на Фолксваген, но не можели да помогнат, моля да ме насочите към сервиз или майстор, който може да провери какъв е проблемът (за София). Питах на няколко места (стандартни сервизи), но не се занимавали с фабричен метан. :cry


gentaco
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 03 май 2011 8:14
Автомобил: volkswagen
Двигател: BSX
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот gentaco » Чет 02 апр 2015 11:11


Здравейте, имам Caddy 2012г. eco fuel 2.0 109 коня и ми се случи следния проблем: Автомобилът започна все по-трудно да минава от бензин на метан докато накрая спря да преминава на метан. Работи и на бензин с леки прекъсвания, нормално е да са запушени дюзите, но не преминава на метан. Като извада някоя букса на дюзата веднага прехвърля на метан и заработва перфектно. Някой да знае каква може да е причината за да не преминава на метан самостоятелно? Закачих я на компютъра и излезнаха следните грешки:
Не знам дали е изгоряла Lambda сондата и дали това е причината за да влиза в авариен режим и да работи само на бензин.


3 Faults Found:
000048 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit
P0030 - 004 - Malfunction / Open Circuit
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 008 -
000770 - Cylinder 2
P0302 - 008 - Misfire Detected
Readiness: 0110 0101


зелен
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 13:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот зелен » Съб 04 апр 2015 20:57


Колега,бих ти препоръчал да провериш състоянието на свещите и кабелите и да огледаш внимателно бубината за пукнатини.
Това като начало.
И напиши с кой редуктор си.


gentaco
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 03 май 2011 8:14
Автомобил: volkswagen
Двигател: BSX
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот gentaco » Вто 19 май 2015 20:17


Редуктора е от металните последен модел.Дали не е от ламбдата,ако е заминал топлия кръг и от там не дава данни за температурата и за това да работи само на бензин.Като извада буксата на бензиновия инжектор веднага превключва на метан ?


Потребителски аватар
Milefff
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 16:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот Milefff » Пон 24 авг 2015 7:37


Зддравейте !
Метанов Туран ,
излиза ми грешка на 3 цилиндър на метан Open circuit P3394 , както и грешка за неработеща дюза на бензин на 2-ри
възможно ли е от бензиновата дюза да е и другия проблем ?
сменях дюзите на метана , пробвах с друга бобина, сега чакам дюза за бензина , но немога да разбера др грешка от какво се появи ?
някой имал ли е сходен проблем ?
откачах куплунзите на метана , даже завъртях и втора с трета дюза куплунзите но пак пише трета дюза отворена верига ?
от какво може да е ?
проблем с кабелите на инсталацията или е свързано с неработещата дюза на бензин ?
благодаря


Krasi77
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 03 дек 2015 15:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот Krasi77 » Чет 03 дек 2015 16:25


И аз имам проблем с изпарителя на тоурана и ми искат 4500 лв. да го сменят от представителството на фолксваген във Стара Загора.Къде да пратя номера ма рамата?


Krasi77
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 03 дек 2015 15:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот Krasi77 » Пет 04 дек 2015 23:03


Аз пък имам проблем с прословутият изпарител на тоуран ecofuel.От фолксваген отказват да го подменят за тяхна сметка нищо че било фабричен дефект. Колата била на 8 години вече и трябвало аз да си платя за тяхните дефекти!!! Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?


Христо Стайков
Мнения: 224
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: казанлък

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификац

Мнениеот Христо Стайков » Съб 02 яну 2016 13:35


Краси,прочети темата от осма страница до края и ще разбереш какво да правиш,не знам откъде си но ако Варна ти е близо отивай там,оставяш колата за два-три часа и си тръгваш с нея.След ремонта съм изминал над 20 000км без проблеми.Телефонния номер го има в темата по-назад.


markone
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 18 окт 2014 17:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот markone » Чет 21 яну 2016 20:05


Колеги помагайте.Карам touran ecofuel 2007 година ,вчера без да желая ми надумкаха 19.5 кг метан и просто си знаех че сутринта ще имам проблем.Запалих колата сутринта загрях я,тръгнах и след 1 км. чека почна да мига ,след още един спрях и чух свистене на газ.Редуктора и полвината рейка бяха позамръзнали а като дадох на контакт пак почна да фърля газ от редуктора .Та мисълта ми е някои знае ли как да я накарам колата да работи само на бензин, да мога да я закарам до сервиза


markone
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 18 окт 2014 17:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот markone » Чет 21 яну 2016 22:25


След обстоен преглед на форума ще откача всички букси свързани с метана да видим кво ще стане :11


Потребителски аватар
Th3_ghost
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 05 яну 2013 16:11
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: 1.6 AKL
Местоположение: Разград

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Th3_ghost » Пет 22 яну 2016 15:09


При вас сега сутрините при тези минусови температури как пали при студен двигател? Ако запали на бензин след колко време минава на газ, защото при мене го прави прекалено рано и след това има проблеми и дори наскоро започнаха да замръзват инжекторите и вади грешка, че има проблем с някои цилиндри при работа на газ и според мен всичко се дължи, че колата все още не е загряла.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 19 госта