Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот Kalin72 » Пет 09 апр 2010 20:36


Колеги, що не спретнете едно писъмце до Фолксваген - Германия, с няколкото наболели въпросчета?




nikivel
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 7:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот nikivel » Съб 10 апр 2010 15:29


Много добра идея!
Предлагам обаче да систематизираме въпросите, проблемите и опита си :idea: . Което означава да се участва активно в темата и да се споделя. Аз поемам ангажимента за перфектен превод на немски. :D
Трябва ми обаче някой с опит в подобна кореспонденция, за да знам къде да адресирам писмото. :?:
Защото варианта "писмо в бутилка" в информационния океан на мрежата не е много удачен. Дори до арменския поп няма шанс да стигне оплакването ни. :bishop:

Ето и снимките на изпарителя и петното масло в началото на магистралата ниско налягане:

1DSCF0770.JPG
Това е омасляването в началото на магистралата ниско налягане към инжекциона


1DSCF0771.JPG
Това е редуктора (изпарителя) заснет от различни ъгли


1DSCF0773.JPG
Това е редуктора (изпарителя) заснет от различни ъгли


1DSCF0774.JPG
Това е редуктора (изпарителя) заснет от различни ъгли


Моля знаещите и можещите за коментар на видяното от снимките :D


Потребителски аватар
ecofuel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 03 авг 2009 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот ecofuel » Нед 11 апр 2010 14:50


Не виждам нищо много по-различно от моята ситуация. Смятам да се опитам някак да запиша звука и да го споделя също :)


nick_nn
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 11 апр 2010 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот nick_nn » Нед 11 апр 2010 16:30


Здравейте,ситуацията при мене е следната.
Имаме две Кадита,едно товарен модел ,а другото лайф вариант и двете метанки ,но едното (по-новото и на по-малко километри) от 2 месеца вече дори не превключва на метан,а постоянно е на бензин.Отначало проблема започна с миризма на газ от време на време ,която се усещаше в купето ,а после стана трудно превключването бензин-метан ,а сега изобщо не превключва на метан.
От сервиза на VW в Ст.Загора установиха проблема, и предложиха да сменят регулатора който тогава ни казаха ,че е около 2700 приблизително.Свързахме се с Порше Б-я от там казват ,че знаят за проблема и 3,че от VW са се заели да го решат ,като вече са направили нов регулатор ,но цената вече е 3700 мисля .Тъй като дефекта е фабричен не съм съгласен да давам толкова пари за нещо ,което е прецакано не по моя вина .От Порше Б-я ми пращат писмо с предложение да направят отстъпка в размер на 70% ,но въпреки това 1600-1700 лв. не ми се дават за техен си проблем.
Ако се съберем повече хора с подобен проблем и се заемем сериозно ми се вярва ,че ще може да постигнем нещо повече от тези 70%.
Познавам още 2 притежатели на метанови Кадита със същия проблем ,а от различни познати и от различни сервизи разбирам ,че броя на пострадалите въобще не е малък .Нека да се обединим и да видим да измислим нещо по въпроса .Все пак по-лесно ще се преборим ако сме повече ,а не всеки сам за себе си.
P.S преди да се появи проблема ,никога не е имало никакво тракане от въпросния регулатор.Другата кола е с почти постоянно тракане ,но проблем слава богу все още няма.И двете коли вече са извън гаранция ,а проблема искочи 2 месеца след изтичането на гаранцията.


Потребителски аватар
ecofuel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 03 авг 2009 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот ecofuel » Пон 12 апр 2010 8:52


А това ме подсеща за още един симптом при мен: понякога не иска да превключва на газ и си кара на бензин. За момента се оправя с рестарт на колата (малко като Windows). Също така на няколко пъти се е случвала и следната ситуация: сутрин пали на бензин, времето е влажно (или вали или е валяло), изкарам я от гаража и като излезна да затварям гаражните врати са пада горе долу момента, в който трябва да преключи на газ (което се чува отвън много добре при спряла кола на празен ход), обаче вместо да правключи казва "щрак" и гасне. Само при влажен въздух го е правила. Това за 70% ми се стори добра оферта, щото аз почнах да се примирявам и с пълната сума. Айде наистина да се съберем и да направим едно групово посещение - мисля че ще се опулят леко като видят, че сме се намерили. Къде ходите вие? Аз в Порше Изток София, на околовръстното. Как да намерим още ecofuel колеги? Facebook група? :)


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот Kalin72 » Пон 12 апр 2010 9:36


Ето къде е хубаво да се обадите, някой добре говорещ немски език, и да разберете дали има регистриран фабричен проблем при метановите двигатели, и какво да предприемете. Настоявайте за 100% гаранционно обслужване.
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... ialog.html


nikivel
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 7:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот nikivel » Пон 12 апр 2010 13:40


Kalin72 написа:Ето къде е хубаво да се обадите, някой добре говорещ немски език, и да разберете дали има регистриран фабричен проблем при метановите двигатели, и какво да предприемете. Настоявайте за 100% гаранционно обслужване.
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... ialog.html



Молбата ми е, някой технически грамотен да обобщи проблема с редуктора за метан, симптомите и т.н., за да мога да ги изпратя и да ги коментираме с VW.
И още веднъж молба към модераторите и администраторите, да сменят името на темата, защото проблемът не касае само Кади модела, а всички модификации "Екофуел".


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот red rider » Чет 15 апр 2010 20:07


nikivel би трябвало ти сам да можеш да си смениш заглавието :да: . А относно проблема , не може ли да се заменят тия често дефектиращи части с други по често произвеждани и съответно по ефтини . Накратко казано да се побългари mhihi . Според вас след като свърши гаранцията , и изминете тия горе долу 70 000 км пак ли трябва да давате тия пари ? :shock Според мен , щом е техника винаги трябва да има аналог и да може да се измисли начин да се преустрои системата .


nikivel
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 7:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Неприятно тропкане при Caddy Ecofuel

Мнениеот nikivel » Чет 15 апр 2010 20:35


red rider написа:nikivel би трябвало ти сам да можеш да си смениш заглавието :да: . А относно проблема , не може ли да се заменят тия често дефектиращи части с други по често произвеждани и съответно по ефтини . Накратко казано да се побългари mhihi . Според вас след като свърши гаранцията , и изминете тия горе долу 70 000 км пак ли трябва да давате тия пари ? :shock Според мен , щом е техника винаги трябва да има аналог и да може да се измисли начин да се преустрои системата .


Странно, вече бях пробвал да сменя заглавието, но системата не ми разреши. Сега стана.
Благодаря за съвета. Иначе за подмяната с алтернативни части - ако някой го е правил, нека да се обади. Машината обаче е сравнително нова като конструкция и странно, но никъде в мрежата освен тук не срещнах споделени подобни проблеми. Да не би проблемът да се окаже в родните гаранционни сервизи?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Проблеми при Ecofuel модификациите

Мнениеот Kalin72 » Чет 15 апр 2010 20:57


Защо не опиташ тогава сервиз извън България? Иди в Румъния или Гърция, като най-близки страни.
Но пак те съветвам, опиши проблема до VW в Германия.


nikivel
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 7:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми при Ecofuel модификациите

Мнениеот nikivel » Нед 18 апр 2010 17:09


Kalin72 написа:Защо не опиташ тогава сервиз извън България? Иди в Румъния или Гърция, като най-близки страни.
Но пак те съветвам, опиши проблема до VW в Германия.


Идеята за сервиз извън България не е добра защото:
- В Гърция и Румъния няма метанстанции;
- съседите не се ползват с по добра слава от нашите родни сервизи;
- у нас се разбираме на български и пак се опитват да те метнат, та камо ли византийците или румунещите да не се опитат като видят, че не говориш езика;
- авантюра е да излизаш зад граница с потенциално проблемен автомобил, при това само с 13 литров бензинов резервоар.
Ще трябва да се оправяме тук. Добра е идеята да се сподели максимално повече за симптомите и проблемите и да се направи запитване в Германия.
Очаквам повече мнения. Поздрави


Потребителски аватар
bkolyo
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблеми при Ecofuel модификациите

Мнениеот bkolyo » Нед 23 май 2010 22:23


0889420259 наско и 0888 761 958 петьо. в пловдив. нямат тайни. мойто кади за сега не ме е тормозило.70 000км, но имам доста коли на метан различни марки и винаги са ме спасявали. дайте метан станция в румъния.


Потребителски аватар
bkolyo
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблеми при Ecofuel модификациите

Мнениеот bkolyo » Нед 23 май 2010 22:30


до коя година се монтират въпросните редуктори?


Потребителски аватар
ecofuel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 03 авг 2009 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel модификациите

Мнениеот ecofuel » Пет 28 май 2010 17:10


Нямам официална информация, но предполагам че от 2009-та (когато почват да слагат и 26 килограмовите бутилки) е новия редуктор. Иначе метан станция в Румъния за автомобили няма. За съжаление това си е горчивата реалност - обиколил съм я надлъж и нашир.


nikivel
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 7:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми при Ecofuel модификациите

Мнениеот nikivel » Сря 29 сеп 2010 7:14


Здравейте!
Да вдигна малко темата и да споделя някои неща.
Та ръмженето (тракането) от към редуктора продължавам да си го отглеждам и да чукна на дърво, от март до сега съм минал 11 000 километра без да се случи нещо неприятно (като изключим неприятния шум, с който се свиква).
Нямам загуба на гориво, няма преразход и т.н.
Случи се обаче нещо неприятно с "алтернативното гориво" - бензина де :?
Преди около месец реших да долея 13-литровия резервоар с бензин 100 октана Кинитрон на бензиностанция Еко. Събра 4.2 литра (толкова съм изгорил през това време). Сложих по-висок октан с идея да съм сигурен, че зимата ще е добре със студения старт. По сервизна книжка препоръчват 98 октана или 95 с условие за малко по ниска мощност и по-висок разход при ниския октан. Та направих си сметка, че при налични около 9 литра 95 и като добавя 3-4 100 октана, нищо драматично няма да се случи, а би трябвало да е за добро.
Да, ама не! При първия старт на бензин (при околна темп. над 15 градуса пали само на метан, а на бензин само след зареждане на метан) - друсане, притреперване, придърпване, примигване на жълтата икона с форма на двигател. Това за около 30-40 секунди, минава автоматично на метан и всичко е ОК!
Това до онзи ден, когато сутринта беше 10 градуса и пак трябваше да стартира на бензин. И пак притреперване, последвано от постоянно светене на жълтата икона с форма на двигател. На метан си върви, но тази икона тревожно свети.
Предполагам, в прехваления 100 октанов Кинитрон е имало някаква гняс, която ми е запушила една или две от рядко използваните бензинови дюзи на инжекциона.
Ще ходя при Мишо и Никси днес, но ако някой се сеща за съвет, добре е дошъл за всички във форума.
Примрено, как при наличен метан в бутилките и без някакви последици да накарам двигателя да работи само на бензин, за да си продуха дюзите.
За незапознатите, фабрично метановите коли работят на бензин само при старт в студено време (под 15 градуса тмп. на антифриза) и при старт след пълнене на метан в бутилките. Това време е около 30-40 секунди и през лятото се случва веднъж седмично само при зареждане на метан. НЯМА легален вариант за принудително движение само на бнзин с цел профилактично прочистване на дюзите на бензиновия инжекцион.
Поздрави и предварително благодаря. :D



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта