Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Никой не те задължава да го правиш.
- makrelov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 мар 2017 8:50
- Автомобил: Passat B8 2-0 BiTDI 4Motion 176kW
- Двигател: CUAA 2020
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте колеги,
От скоро притежавам Passat Ecofuel 2011 DSG 7. Колата върви страхотно и съм много доволен. Страхотно ускорение и возия.
Пиша тук, защото най-обширно се дискутира тематиката за Ecofuel модификациите.
Вчера реших да проверя предпазителите в двигателния отсек, тъй като електрическия теглич ми дава грешка. Това, което направих е, на изключен двигател и изваден ключ започнах да махам предпазителите един по един, за да ги проверя. Вадя един, преглеждам го, поставям го на място и вадя следващия.
Проблемът, който се появи при тази манипулация е, че ми светна чек енджина, нивото на метан в бутилките не се отчита (имаше повече от 1/2), колата стана "спъната" на вървене, OBD II ми изкара няколко грешки, които чистя през телефона, но нищо не се променя и пак се появяват. При натискане на газта няма тяга, ускорява много бавно и спокойно (а не като осата, която беше час преди моята "манипулация), но пък предавките се сменят както трябва.
Грешките, които OBD II изписва са: Р0010, Р0024, Р3044,C0024, C1334,B2804,C1820
Вчера: P33a8,P2088,P0024,C1045,B0001,P002y,C0304,C0433
Ходих да сипя малко метан, нивомера отчете наличието, след 2 минути превключи на метан за малко и пак мина на бензин, като нивото на метана отново е на нула.
Моля, ако някой има съвет или идея как да възстановя нормалния режим на работа на колата - откачане на акумулатора, диагностика във VW, друго?
От скоро притежавам Passat Ecofuel 2011 DSG 7. Колата върви страхотно и съм много доволен. Страхотно ускорение и возия.
Пиша тук, защото най-обширно се дискутира тематиката за Ecofuel модификациите.
Вчера реших да проверя предпазителите в двигателния отсек, тъй като електрическия теглич ми дава грешка. Това, което направих е, на изключен двигател и изваден ключ започнах да махам предпазителите един по един, за да ги проверя. Вадя един, преглеждам го, поставям го на място и вадя следващия.
Проблемът, който се появи при тази манипулация е, че ми светна чек енджина, нивото на метан в бутилките не се отчита (имаше повече от 1/2), колата стана "спъната" на вървене, OBD II ми изкара няколко грешки, които чистя през телефона, но нищо не се променя и пак се появяват. При натискане на газта няма тяга, ускорява много бавно и спокойно (а не като осата, която беше час преди моята "манипулация), но пък предавките се сменят както трябва.
Грешките, които OBD II изписва са: Р0010, Р0024, Р3044,C0024, C1334,B2804,C1820
Вчера: P33a8,P2088,P0024,C1045,B0001,P002y,C0304,C0433
Ходих да сипя малко метан, нивомера отчете наличието, след 2 минути превключи на метан за малко и пак мина на бензин, като нивото на метана отново е на нула.
Моля, ако някой има съвет или идея как да възстановя нормалния режим на работа на колата - откачане на акумулатора, диагностика във VW, друго?
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте,
попадна ми обява за 1,4 TSI, което има проблем с бутилките, а именно не могат да се зареждат. Имате ли представа за каква повреда може да става въпрос? Клапани, регулатор за налягането, сензор, важно ми е за да знам какви разходи би излязъл ремонта?
попадна ми обява за 1,4 TSI, което има проблем с бутилките, а именно не могат да се зареждат. Имате ли представа за каква повреда може да става въпрос? Клапани, регулатор за налягането, сензор, важно ми е за да знам какви разходи би излязъл ремонта?
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Звънни на Любо той ще ти каже.По назад в темата му има номера
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Я да питам на бърже. Ecofuel означава метан + бензин или може да има и газ + бензин Ecofuel. Гледам едно Кади 2011 2л. BSX и продавача е писал газ/бензин , а вие говорите само за метанови уредби ...
- Kosioo
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 фев 2014 9:52
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 2.0L I4 EcoFuel
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте, някой имал ли е проблем с метанови инжектори при Ecofuel 2.0 ?
Проблемът започна с неравномерна работа на двигателя на празен ход (леко потропване). Не след дълго колата обръща на бензин и светва check лампата за двигателя. Не изписва никакво съобщение на борд компютъра. Ако се кара на по-високи обороти се задържа на метан. След диагностика - грешка във втори метанов инжектор. Освен очевидното решение смяна на ижектора, дали няма някаква вариант за прочистването му?
Проблемът започна с неравномерна работа на двигателя на празен ход (леко потропване). Не след дълго колата обръща на бензин и светва check лампата за двигателя. Не изписва никакво съобщение на борд компютъра. Ако се кара на по-високи обороти се задържа на метан. След диагностика - грешка във втори метанов инжектор. Освен очевидното решение смяна на ижектора, дали няма някаква вариант за прочистването му?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 30 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: РАДНЕВО
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Има ли майстори в Стара Загора за ремонт на редуктора 2.0 109к.с Туаран
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Мнениеот gogo_mg » Пет фев 02 05, 2018 8:22
Има ли майстори в Стара Загора за ремонт на редуктора 2.0 109к.с Туаран
Здрасти Гого,моя съм го правил във Варна преди три години и все още нямам проблем.Ремонта струваше 80лв.
Ето ти телефон и адрес.............гр.Варна,сервиз Алфагаз,между военна болница и терапия,тел.052/302905. Предварително се разбирате,караш колата и след три часа обратно за Раднево с ремонтиран автомобил.
Има ли майстори в Стара Загора за ремонт на редуктора 2.0 109к.с Туаран
Здрасти Гого,моя съм го правил във Варна преди три години и все още нямам проблем.Ремонта струваше 80лв.
Ето ти телефон и адрес.............гр.Варна,сервиз Алфагаз,между военна болница и терапия,тел.052/302905. Предварително се разбирате,караш колата и след три часа обратно за Раднево с ремонтиран автомобил.
- IvailoPetrov
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 02 май 2018 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте, от доста време имам проблем с метана, колата е VW PASSAT 1.4 ECOFUEL, проблема е че когато работи на метан започва да се придърпва, започва да набира много бавно и почва да се тресе цялата, ианче на безин си работи нормално. Закарах я при VW сервиза в Стара Загора, обаче и там нищо не успяха да направят. Та въпроса ми е, ако някой е имал същия проблем моля да сподели какво да направя или при кой майстор да отида.
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте! Обмислям в скоро време да влизам в клуба на VAG с Touran Ecofuel.
Днес ходих на оглед на един в околноста ми и имам въпроси, много ще съм благодарен ако някой ми отоговри :) Колата е произведена края на 2008-ма. Води се модел 2009-та
Първо да ви питам от кой вид е този редуктор(от старите или новите) В него вилзаха две букси:
Извинявам се, за големите снимки.
Това, че отдолу е бил доста омаслен преди да го измият притиснително ли е?
Като запалих двигателя колата напаво си запали на метан, както и трябва - днес беше 36градуса навън.
На звук двигателя е доста добре, не прекъсва при подаване на газ, чука леко като нерегулирани клапани, но това е нормално за метан доколкото разбрах.
От редуктора звук не се чуваше. Това което ме притисни най много е лека миризма на метан около редуктора. За да я усетя трябвше да си навра носа в него, но се усещаше доста. След тест-драйва като чели понамаля, но пак се усещаше. Това предполагам не е нормално, нали?
Днес ходих на оглед на един в околноста ми и имам въпроси, много ще съм благодарен ако някой ми отоговри :) Колата е произведена края на 2008-ма. Води се модел 2009-та
Първо да ви питам от кой вид е този редуктор(от старите или новите) В него вилзаха две букси:
Извинявам се, за големите снимки.
Това, че отдолу е бил доста омаслен преди да го измият притиснително ли е?
Като запалих двигателя колата напаво си запали на метан, както и трябва - днес беше 36градуса навън.
На звук двигателя е доста добре, не прекъсва при подаване на газ, чука леко като нерегулирани клапани, но това е нормално за метан доколкото разбрах.
От редуктора звук не се чуваше. Това което ме притисни най много е лека миризма на метан около редуктора. За да я усетя трябвше да си навра носа в него, но се усещаше доста. След тест-драйва като чели понамаля, но пак се усещаше. Това предполагам не е нормално, нали?
Последна промяна от night_pz на Сря 04 юли 2018 7:26, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 260
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Снимките не се виждат но след 2008 редуктораите са от новите
Не си споделил какъв е мотора на Турана
Не е нормално да е омаслен (сигурно е антифриз там масло няма)
Никакви клапани не чукат (не е нормално нищо че е на метан- ще ме извинява продавача)
Не трябва да има никаква миризма от редуктора
Ето ти въпроси за продавача:
-има ли сервизни документи
-сменени ли са бутилките
-катализатора там ли е
Не си споделил какъв е мотора на Турана
Не е нормално да е омаслен (сигурно е антифриз там масло няма)
Никакви клапани не чукат (не е нормално нищо че е на метан- ще ме извинява продавача)
Не трябва да има никаква миризма от редуктора
Ето ти въпроси за продавача:
-има ли сервизни документи
-сменени ли са бутилките
-катализатора там ли е
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Благодаря за отговора!
Сега оправих снимките,вече трябва да се вижда. Ето тук пускам и документите които бяха в жабката:
https://photos.app.goo.gl/xrbkB3GvWSVAHM4Y8
Двигателя е 2.0, колата като гледам е поддържана в официалния сервиз и доколкото успях да си преведа от италиански е поддържана добре - редовна смяна на масло през 20к(лонглайф), сменили са ангренажа на 120к, сменяли са и спирачна течност наскоро... Дори май са правили ревизия на главата на 120к, но е написано ръчно със съкращения и не съм сигурен дали го преведох правилно. Ако някой разбира италиански нека каже.
Последната смяна на масло е била 2016 и колата е била на 200 000, сега е на 197 :) Но все пак няма да е много над 200, което е добре. Има забележки като спукан стоп, драскотини, избледнял дисплей и т.н., но в движение ми се стори ОК, няма хлоп троп, върви доста прилично(очаквах да е по зле), спира яко. С 4 гуми мишелин 2017 е обут. Искат му 8800
Ако редуктора е от стария модел(както предполагам) миризмата е ясна - ще иска ревизия на мембраните, което към днешна дата гледам че се оправя за скромна сума.
Друго което ме притесни, че кората под задните метанови бутилки в единия ъгъл е ударена и има дупка и от там се вижда как бутилката е корозирала леко. Проверих по вин в VW, но казаха, че не подлежи на безплатна смяна на бутилки. Но дали са сменени преди, или просто тази серия според тях не са опасни незнам.
Сега оправих снимките,вече трябва да се вижда. Ето тук пускам и документите които бяха в жабката:
https://photos.app.goo.gl/xrbkB3GvWSVAHM4Y8
Двигателя е 2.0, колата като гледам е поддържана в официалния сервиз и доколкото успях да си преведа от италиански е поддържана добре - редовна смяна на масло през 20к(лонглайф), сменили са ангренажа на 120к, сменяли са и спирачна течност наскоро... Дори май са правили ревизия на главата на 120к, но е написано ръчно със съкращения и не съм сигурен дали го преведох правилно. Ако някой разбира италиански нека каже.
Последната смяна на масло е била 2016 и колата е била на 200 000, сега е на 197 :) Но все пак няма да е много над 200, което е добре. Има забележки като спукан стоп, драскотини, избледнял дисплей и т.н., но в движение ми се стори ОК, няма хлоп троп, върви доста прилично(очаквах да е по зле), спира яко. С 4 гуми мишелин 2017 е обут. Искат му 8800
Ако редуктора е от стария модел(както предполагам) миризмата е ясна - ще иска ревизия на мембраните, което към днешна дата гледам че се оправя за скромна сума.
Друго което ме притесни, че кората под задните метанови бутилки в единия ъгъл е ударена и има дупка и от там се вижда как бутилката е корозирала леко. Проверих по вин в VW, но казаха, че не подлежи на безплатна смяна на бутилки. Но дали са сменени преди, или просто тази серия според тях не са опасни незнам.
-
- Мнения: 260
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Да редуктора е стария, странно защото новите редуктори са от есента на 2008г.
Хубавото е че вече се ремонтират и не е много скъпо.
Повече ме притесняват бутилките-аз преди да я взема се бях обадил в Порше и ми казаха да отида да ми сменят бутилките- ако ме бяха отпратили нямаше да я купя колата.
Обади се в Порше това ти е най-важно да ти обяснят защо не подлежи на акция (те имат регистър нови ли са ,стари ли са ,сменяни ли са )
ето ти отговора от София Порше Изток:
"Проверяваме, ако подлежи на акция - смяна на бутилки, записваме час, идва автомобила в сервиза за 1 ден ( с празни бутилки) , проверяваме дали са от стария тип, ако вече са подменяни или са монтирани новия тип бутилки , не подменяме нищо, ако са старите бутилки - подменяме ги безплатно за сметка на завода.
За момента няма срок за смяна.
-Мога и аз да Ви проверя шасито, може и колегата който записва часовете в сервиза ( Порше София Изток - 02/80-37-470 ) Асен Йотов.
Акцията може да се извърши във всеки официален сервиз на Фолксваген. "
Хубавото е че вече се ремонтират и не е много скъпо.
Повече ме притесняват бутилките-аз преди да я взема се бях обадил в Порше и ми казаха да отида да ми сменят бутилките- ако ме бяха отпратили нямаше да я купя колата.
Обади се в Порше това ти е най-важно да ти обяснят защо не подлежи на акция (те имат регистър нови ли са ,стари ли са ,сменяни ли са )
ето ти отговора от София Порше Изток:
"Проверяваме, ако подлежи на акция - смяна на бутилки, записваме час, идва автомобила в сервиза за 1 ден ( с празни бутилки) , проверяваме дали са от стария тип, ако вече са подменяни или са монтирани новия тип бутилки , не подменяме нищо, ако са старите бутилки - подменяме ги безплатно за сметка на завода.
За момента няма срок за смяна.
-Мога и аз да Ви проверя шасито, може и колегата който записва часовете в сервиза ( Порше София Изток - 02/80-37-470 ) Асен Йотов.
Акцията може да се извърши във всеки официален сервиз на Фолксваген. "
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Свързах се със Порше Юг и ми казаха, че бутилките са сменени - единия чифт 2014, другия 2016. Доста се чудя още, защото колата си има своите забележки а 9 бона(10 ги кажи с регистрация и обслужване) за мен са доста пари, но много ме привлича идеята да минавам 100км със 7лв., пък и ако я поддържам добре сигурно ще си държи цена дори след години(все пак е VW). В този ред на мисли - колата не е 7 местна и за мен лично това дори е плюс, но би ли следвало да свали чувствително цената и когато я препродам след години? Знам, че 7 местните се търсят от фирми заради ДДС-то. Извинявам се, че задавам въпроси извън темата.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта