Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Стоян Васев
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 дек 2018 18:58
Автомобил: VW touran
Двигател:
Местоположение: Сливница
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Стоян Васев » Съб 01 дек 2018 19:33


Здравейте колеги. Да споделя за моя Туран 2,0 2006г. на метан който карам от около 6 месеца , може и да е полезно и за други колеги. Та колата си беше ОК на метан когато е топло, когато застудя на бензин и превключва нормално на метан.Преди месец и нещо при по студено и влажно време ми направи следния проблем - включи охладителните перки на радиатора без да е загряла , като не е на климатик , перките въртят непрекъснато и не спират, притесних се че ще изтощят акумулатора и махнах клемата, на сутринта всичко си е ок. Карам си на по къси разстояния градско и не се включват , тръгвам за София на 4-5 километър и се включват перките и не спират, след като загася минават на бавните обороти и след 2-3 мин. спират. Тръгвам по майстори , комп. диагностика показва " твърде ниска температура на охладителната течност " което не кореспондира с включване на перките , майстора вика кабел ти е прекъснат някъде или датчик , отивам на жичкаджия вика не е кабел всички кабели са ок. Отивам на друг майстор с тестер мери гледа колата върви перки въртят че е загряла а диагностиката показва /минус/ -50 градуса на охл. течност при външна темп. 2 градуса , пипа маркучите на колата те твърди , вика гарнитура на главата от някъде надува системата. Отивам на друг майстор и накрая се установи , че е от редуктора /изпарителя/ на метана , пропуска мембраната явно и прави възглавница и така , изолирахме редуктора и на бензин си загря нормално и перките се включиха и изключиха нормално. Сега въпроса е рециклират ли се тези редуктори има ли ремонтен комплект за тях, и какви пари е ремонта. Редуктора е VENTREX.

P.P. Пропуснах да кажа , че и при топла кола палеше на бензин и след около километър каране превключваше на метан , а и парното на топло духаше слабо.




Стоян Васев
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 дек 2018 18:58
Автомобил: VW touran
Двигател:
Местоположение: Сливница
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Стоян Васев » Сря 05 дек 2018 11:22


:banghead. Колеги помагайте. Перките пак се включват без да е загряла. Нещо се случва когато тръгна на дълго щото на място нямаше проблем.


nikolay_v
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот nikolay_v » Сря 05 дек 2018 12:31


След проблемното начало през 2006 г. с гумичките на редуктора (с месинговата глава-не му помня марката) ,в края на 2008 VW го заменят с Ventrex който е изцяло електронен и няма гумички.Не съм чел след това за проблеми.
Елена газ (elenagas.com) гледам че предлагат рециклиран Ventrex на цена 220 лв. и гаранция 20 000 км.(но трябва да им оставиш твоя в замяна)
Можеш да им се обадиш да попиташ-но внимавай да не им даде по здрав от този който ще получиш


markone
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 18 окт 2014 17:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот markone » Пет 07 дек 2018 12:07


Стоян Васев написа::banghead. Колеги помагайте. Перките пак се включват без да е загряла. Нещо се случва когато тръгна на дълго щото на място нямаше проблем.
Колега за перките си смени термо датчика,а за редукора Любо в Надежда щи го оправи.Назад в темата му има телефона.


Стоян Васев
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 дек 2018 18:58
Автомобил: VW touran
Двигател:
Местоположение: Сливница
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Стоян Васев » Съб 08 дек 2018 21:15


Говорил съм с Любо и каза че е от главата. Но аз не намирам логика защото при изолира редуктор от охладителната система не са твърди маркучите. Решил съм да пробвам дали е от редуктора като сложа охладителните маркучи във вода когато заработи на метан трябва да прави балончета. А и за изгорели газове в охладителната течност ще я тествам.


Стоян Васев
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 дек 2018 18:58
Автомобил: VW touran
Двигател:
Местоположение: Сливница
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Стоян Васев » Пон 10 дек 2018 15:29


Колеги пробвах дали ще пуска метан от маркучите , пробвах дали от маркуча на казанчето ще излизат балончета и не нито метан нито балончета. Колата заработи на метан без да минава охладителна течност през редуктора , пипнах маркучите на радиатора и не бяха твърди , колата си загря до 90 , парно си имаше , перката си сработи добре , покарах я на къси разстояния с по ниска скорост и всичко си беше добре. Реших да я пробвам на по дълго при 80-90 км/ч. и от 90 градуса температурата почна да пада , парното изчезна и при около 50-60 градуса се включиха пак перките на макс и не спират , маркучите пак се втвърдиха , на стрелката пак показа 90 градуса а парно няма , пипам маркуча след термостата студен , отворих разширителния съд и антифриза се надигна значително. Свалих клемата на акумулатора за да спрат перките и да изчисти грешката , след около час си свързах редуктора през охладителната система и тръгнах на пазар , за около 2 км. вдигна около 70 градуса и си имаше парно , при по ниска скорост за около 5 км. градско не се включват перките. Възможно ли е да е от термостат и защо надува маркучите , защо ще се пускат перките и то само на по висока скорост. Принципно нормалното ми шофиране в града е на 5 скорост с около 30-40км. , а на извънградско с 80-90км не я сръчквам за да охлажда на дълго.


Стоян Васев
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 дек 2018 18:58
Автомобил: VW touran
Двигател:
Местоположение: Сливница
Контакти:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Стоян Васев » Съб 15 дек 2018 22:52


Колеги проблема е решен със смяна на термостат. Нелогично и надуване в маркучите и перките но. Ако някой има подобен проблем да си смени термостат първо.


nikolay_v
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот nikolay_v » Нед 16 дек 2018 4:14


Браво на колегата,че се върна да сподели,а беше тръгнал Ventrex да сменя,глави да прави.Тънко е минал тамън за празниците


Потребителски аватар
M.Georgiev
Мнения: 114
Регистриран на: Пет 02 ное 2018 21:18
Автомобил: Touran
Двигател: BSX-109hp-2009

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот M.Georgiev » Нед 16 дек 2018 19:37


Колеги, споделете нещо относно грешки Р3379 и Р3388, за отв. верига на клапан високо налягане иде реч, но съм малко лаик по тази част от автомобила


Plamenokia
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 26 яну 2011 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

2.0 109кс припалва и гасне веднага

Мнениеот Plamenokia » Вто 01 яну 2019 17:08


Колата си работеше и на метан и на бензин, не е палена от 2 седмици днес викам да я припаля запалва за секунда и гасне, бензин има 3 квадратчета а метан показва че няма. Някой знае ли какво мобе да е?


nikolay_v
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот nikolay_v » Вто 01 яну 2019 18:37


Като тръгнеш да палиш има ли я стрелката над квадратчетата за бензина,да не се опитва да запали на метан


Plamenokia
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 26 яну 2011 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Plamenokia » Вто 01 яну 2019 19:41


Е нали е студена трябва на бензин да пали но не съм обътнал внимание за стрелката утре ще погледна, от какво може да е знаеш ли


Plamenokia
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 26 яну 2011 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот Plamenokia » Сря 02 яну 2019 11:40


Колега на бензина е стрелката нали на квадратчетата е бензина


nikolay_v
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот nikolay_v » Сря 02 яну 2019 12:19


Колегата Пламен още не ни е казал за каква кола (и година)става въпрос за да може да разсъждаваме.
Когато дадеш на контакт и над четирите квадратчета( които показват колко бензин имаш) - има стрелка надолу това показва че компютърът е решил че ще пали на бензин (не е само при студено време - след като заредиш също)


pytsev
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 03 фев 2019 18:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите

Мнениеот pytsev » Нед 03 фев 2019 18:38


Здравейте,
Не знам дали е уместно тука да пиша, но съм се спрял на Екофуел Туаран 2.0 2006 год.
Може ли съвети какво да гледам при закупуването на такъв автомобил.
Днес ходих до една автокъща и гледах 2 броя такива туарана. Уникални автомобили, широки и комфортни, но стига толкова.
Единия ми направи впечатлвние, че редуктора или изпарителя е месингов а другия "май" алуминиев.
Първия запали от втория път, като първоначално повъртях 3-4 сек, след това чакам от раз, но някакви странни лампи /едната беше като кормило на автомобил /волан/ а другия като хлъзгаща се кола светеха в жълто. Собственика ми каза, че е така, защото автомобила бил известно време без акумулатор. След има няма 3-4 минути на темепература на въздуха около 10 градуса обърна на метан като леко се промени звука на двигателя. Като я изфорсирах не звучеше странно. Отидох отпред където е изпарителя или редукотра /точно незнам как се кзава/ и не миришеше на газ метан.

Втория автомобил тръгнах да въртя и усетих, че акумулатора почти го няма, но запали в интерес на истината. Звучеше сякаш по тих от другия автомобил. При него не светнаха никакви лампи, но ме притесни, че като обърна на газ и я изфорсирах се чу странен шум, който не можах да определя. Ест. продавача каза, че е от гърнето не било добре нещо си де да знам и аз какво. То това гърне би трябвало да дрънчи и без да изфорсирвам.

И двата автомобила съвсем нормално обърнаха на газ без да бутам педала на газта. Нищо друго не обърнах внимание, защото толкова ме накефиха, а не исках да се разочаровам. Мисля тези дни пак да ги посетя така че, МОЛЯ ако някой има идеи да ми сподели какво да гледам и тн.

Продавача ми разреши да снимам рамите и на двата автмобила, като ще ги проверя във VW до къде имат сервизна история, защото сервизни книжки нямат.

Благодаря предварително на отзовалите се.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост