Здравейте!
Някой знае ли при смяна на помпи на съединител (които доколкото разбрахме са две и едната е в скоростната кутия) дали се вижда и какво е състоянието на съединителя и дали е за смяна както и какъв модел е? Трябва ли да се сложат новите помпи, за да се установи, че проблема е в съединителя и отново да се отваря колата, за да се смени и той или това може да се види още като се разглобява всичко заради помпата в скоростната кутия?
Става въпрос за Туран 2006 година, 2000 кубика. Има проблем с включването и изключването от първа и задна.
VW Touran 2.0 2006 г. - смяна на помпи на съединител и съединител
- elena ilieva
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 31 авг 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Re: WV Touran - смяна на помпи на съединител и съединител
Лошо, ако долната помпа беше извън кутията можеш да разбереш дали пропуска масло, провери спирачното масло дали има ниво и провери дали с напомпване на съединителя няма да ти влиза по-лесно на 1ва
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:09
- Автомобил: Alltrack B7
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: WV Touran - смяна на помпи на съединител и съединител
Привет!
Дойде ми до главата таз беля, да ми пропада педала, омеква, не се връща в начално състояние, избутвам го в горно положение с крак и т.н. Проявява се най-много при високите предавки - 5 и 6. Но е много неприятно след шофиране извънградско да "приплъзвам" рисковано с "липсващ" полусъединител на последващо градско.
Смених горна помпа, но без успех. На този етап реших да не бързам с долна помпа... Теч на течност нямам, обезвъздушена е системата. Консултирах се с майстори, разрових се и по разни форуми. Най-отзивчиви са руснаците. Появява се луфт на първичния вал. Ако изработката е от стомана возилата ни щяха да са 2.5 тона, използват меки сплави и се стига до този проблем в дизайна, па ти сменяй половината кола, за да разбереш, че помпи, съединител и кутия са в ред.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=92285&st=20
В последният пост, пича опива проблема и решението, макар и за Галакси, приложили са го на Шаран и други VW-та. В същия форум открих над 10 теми с това решение, включително уплътняване с шайба от жигула...
Посочват същия луфт като виновник за проблемно включване на 1-ва и задна.
Надявам се, че ще доредя до сервиз в рамките на една седмица, като ще "изследваме" точно този "д-ефект", след което ще постна отзиви.
[Update]
Нямам идея дали след фейслифта 2007 фабрично се вгражда пластмасов трипътник за обезвъздушаване на съединителя, но при мен се оказа, че си е стария - метален. Според инструкция : на vw, спусната до официалните им сервизи през 2006 г. металния трябва да се замени с пластмасов. - Смених го, иначе забравях за свестно обезвъздушаване
Горепосоченият луфт в глездото на аксиалния лагер се оказа "скромен" - цели 1.8 мм, последва шайба на струг и сега съм на "педаья'
За протокола, смених съединителя комплект, макар че можеше да остиска някакви километри, не си позволих неблагоразумието да карам с калпав маховик и леко загладен феродов диск.
Горната помпа има податливи на патиниране клеми, но е издръжлива. В повечето случаи е достатъчно само да се напръска с правилния спрей за премахване патината от клемите, без да излизате от 190 кинта за оригинална...
[/Update]
Дойде ми до главата таз беля, да ми пропада педала, омеква, не се връща в начално състояние, избутвам го в горно положение с крак и т.н. Проявява се най-много при високите предавки - 5 и 6. Но е много неприятно след шофиране извънградско да "приплъзвам" рисковано с "липсващ" полусъединител на последващо градско.
Смених горна помпа, но без успех. На този етап реших да не бързам с долна помпа... Теч на течност нямам, обезвъздушена е системата. Консултирах се с майстори, разрових се и по разни форуми. Най-отзивчиви са руснаците. Появява се луфт на първичния вал. Ако изработката е от стомана возилата ни щяха да са 2.5 тона, използват меки сплави и се стига до този проблем в дизайна, па ти сменяй половината кола, за да разбереш, че помпи, съединител и кутия са в ред.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=92285&st=20
В последният пост, пича опива проблема и решението, макар и за Галакси, приложили са го на Шаран и други VW-та. В същия форум открих над 10 теми с това решение, включително уплътняване с шайба от жигула...
Посочват същия луфт като виновник за проблемно включване на 1-ва и задна.
Надявам се, че ще доредя до сервиз в рамките на една седмица, като ще "изследваме" точно този "д-ефект", след което ще постна отзиви.
[Update]
Нямам идея дали след фейслифта 2007 фабрично се вгражда пластмасов трипътник за обезвъздушаване на съединителя, но при мен се оказа, че си е стария - метален. Според инструкция : на vw, спусната до официалните им сервизи през 2006 г. металния трябва да се замени с пластмасов. - Смених го, иначе забравях за свестно обезвъздушаване
Горепосоченият луфт в глездото на аксиалния лагер се оказа "скромен" - цели 1.8 мм, последва шайба на струг и сега съм на "педаья'
За протокола, смених съединителя комплект, макар че можеше да остиска някакви километри, не си позволих неблагоразумието да карам с калпав маховик и леко загладен феродов диск.
Горната помпа има податливи на патиниране клеми, но е издръжлива. В повечето случаи е достатъчно само да се напръска с правилния спрей за премахване патината от клемите, без да излизате от 190 кинта за оригинална...
[/Update]
- valentin.georgiev-arabadzhiev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 14 юни 2017 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Touran - смяна на помпи на съединител и съединител
Аз имам същия проблем, колега при мен педала падна. И не работи колко пари да си приготвя за ремонт...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Touran 2.0 2006 г. - смяна на помпи на съединител и съединител
Към текста на NerdiX Скоростните кути до 2000г и след 2000г при Шаран/Алх ,Галакси са различни. Решението описано е за VW кутии след 2000г
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта