здравейте колеги за сега да чукна на дърво нямам проблем с печката или поне ми излизаше една грешка в перка ма 1-2 и за сега работи
пиша с идеята да ви се похвали и съответно някой ако иска да направи това което напраих аз
направих печката на алхамбрата да се пали с дистанционо без да работи колата - от вкъши преди да тръгна за работа детска градина и тека нататък
става с 2 модул който закупиш от човек от варна който ги прави и съответно ремонтира печки цената не е скъпа -50 за модулас дистанционто и втори модул който ми подари -оправлява помпата след иклюване на модула за запалване което времетраене е 1 час
връзването е супер елементарно като идея , следващата фаза е да разбера като дадеш на контакт на кой пин на климатроника идва захранване за да тръгне , демек да духа и топло в купето
Проблем с печка на Галакси
- miro_toyaga
- Мнения: 604
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
- miro_toyaga
- Мнения: 604
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Проблем с печка на Галакси
колеги понеже се опитвам да поткарам и климатроника когато си запаля и печката зада е кефа пълен и съм се зачел доста но удрям на камък
един от колегите погоре постна лче той е оспял на пасат да подкара пушината да работи с печката и е дал схеми който не се разчита и аз се опитах да му пиша но неполучвам отговор
и понеже незнам да ли съм изпратил съобщението го моля тук да каже на кой пинове е вързал климатроника ето ителефон ако му е по лесно 0884 70 95 71 миро
един от колегите погоре постна лче той е оспял на пасат да подкара пушината да работи с печката и е дал схеми който не се разчита и аз се опитах да му пиша но неполучвам отговор
и понеже незнам да ли съм изпратил съобщението го моля тук да каже на кой пинове е вързал климатроника ето ителефон ако му е по лесно 0884 70 95 71 миро
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на Галакси
Ето оригиналната схема от ебершпехер:
на страница 7 е обяснено как се свързва оригиналното управление на печката с управлението на климатроника.
Пуснах текста през Гугъл преводача и пише че се свързва с пин 20 от червения куплунг на климатроника (кабела е черно виолетов).
Ама какво трябва да му подадеш +12 или маса незнам. гледай, чети, превеждай и сподели после опит с нас:)
Като се подаде сигнал от печката на екрана на климатроника излизал символ НЕ, да не се чудиш какво е това :)
на страница 7 е обяснено как се свързва оригиналното управление на печката с управлението на климатроника.
Пуснах текста през Гугъл преводача и пише че се свързва с пин 20 от червения куплунг на климатроника (кабела е черно виолетов).
Ама какво трябва да му подадеш +12 или маса незнам. гледай, чети, превеждай и сподели после опит с нас:)
Като се подаде сигнал от печката на екрана на климатроника излизал символ НЕ, да не се чудиш какво е това :)
- miro_toyaga
- Мнения: 604
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Проблем с печка на Галакси
чудих се и цял ден четох и разбрах ма нестава само с пин 20 на червената има и пин 18 на синята и пин 13 на зелената букса на комфорт модула да деактивира обемните датчици на салона и релета чудо
ма питам че човека го е минал и може да има по лесен начин или няква хитринка
прекъсва се захранването на вентилатора и това е по схема на ебершпрехер как става оригинално и това е четене от вчера и тормоз на бащата
а нали за това е форума щом някой го е правил да бутне една патерица-рамо
затова ппитах как става само с пин 20
ма питам че човека го е минал и може да има по лесен начин или няква хитринка
прекъсва се захранването на вентилатора и това е по схема на ебершпрехер как става оригинално и това е четене от вчера и тормоз на бащата
а нали за това е форума щом някой го е правил да бутне една патерица-рамо
затова ппитах как става само с пин 20
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с печка на Галакси
Някои откри ли как се вързва към климатроника на кои пинове?
А поне кои са основните проводници за включване на модула на климатроника. И се чудя дали ще стане с мост през контактния ключ. Ама там консумацията ще расте, табло с 6 лампи по 5 вата, еку, и други консуматори.
А поне кои са основните проводници за включване на модула на климатроника. И се чудя дали ще стане с мост през контактния ключ. Ама там консумацията ще расте, табло с 6 лампи по 5 вата, еку, и други консуматори.
- miro_toyaga
- Мнения: 604
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Проблем с печка на Галакси
изчакай бащата няма време но имаме оригиналната схема
да видя дали ще стане ще кача пдф файла
да видя дали ще стане ще кача пдф файла
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Проблем с печка на Галакси
А как да разбера дали работи печката на колата ми, че я имам отскоро. Алхамбра '98 набор с AFN мотор, на диагностика не излизат грешки, свързани с печка или нещо подобно. Преди няколко дни сутринта беше -1 градуса и климатроника духна топло със затоплянето на колата.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на Галакси
Окъсяваш термошалтера на печката, палиш мотора и изчакваш да запали печката ( около минута две). Обикновено се чува шум като от горелка (пърлачка) под задна лява врата. За по - сугурно провери дали духа топло от ауспухчето на печката.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с печка на Галакси
Ще взимам вебасто с таймер и дистанционно, и искам да съм подготвен, за вързването към климатроника. Колата е Галакси, тди 97 набор. Някой реализирал ли е вързването и на кои пинове или как го е вързал.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с печка на Галакси
+3 по 1,2Вт .Още не си ли сложил светодиоди ?bobitur написа: табло с 6 лампи по 5 вата,
Офф .Ако спре да ме мързи ще сваля таблото и ще забуча 1 волтметърче на мястото на най-долните светодиодни индикации / 2 ната вертикална колона в средата.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с печка на Галакси
А светлодиодите са налице, ама ще има още консумация , еку усилвател оригиналния касетофона и др. Ще взема да пусна ток до панела на климатроника със сработване на печката.
- miro_toyaga
- Мнения: 604
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Проблем с печка на Галакси
колеги ето фаила на ебершпрехер за шлеповете с клима и климатроник и начина на връзване
говорих с бащата и той ще направи негов модул за палене на печката с дистанционо,гасене и палене на климатроника пак от дистанционото
загледайте схемата защото на поновите шлепове има и връзване към комфорт модула за деактивиране на обемните сензори в колата зада не се включат като духа климата -климатроника
говорих с бащата и той ще направи негов модул за палене на печката с дистанционо,гасене и палене на климатроника пак от дистанционото
загледайте схемата защото на поновите шлепове има и връзване към комфорт модула за деактивиране на обемните сензори в колата зада не се включат като духа климата -климатроника
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с печка на Галакси
Това е за мк2, а за старите явно няма инфо. При мен модула на централното го няма и нямам обемни датчици.И мисля да слагам вебасто с таймер и дистанционно.
- miro_toyaga
- Мнения: 604
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Проблем с печка на Галакси
бащата ще ми направи дистанционо с пик процесор и програма и тогаз ще превържа системата а при теб е лесно просто трябва да пъснеш вентилатора ако сис с климатик
ще паля печката-гася , палене на климатроник -гасене - ако искаш , следене на напрежението на акумолатора за да него изсмуче може и някви други екстри ма несъм се сетил още
ся ще закупя пйн за бушониерата да сложа предпазител на оригинално място за системата понеже имам свободно гнездо окабелено с 4 квадрата кабел
направи си го само с дистанция закакво ти е тоя таймер
ще паля печката-гася , палене на климатроник -гасене - ако искаш , следене на напрежението на акумолатора за да него изсмуче може и някви други екстри ма несъм се сетил още
ся ще закупя пйн за бушониерата да сложа предпазител на оригинално място за системата понеже имам свободно гнездо окабелено с 4 квадрата кабел
направи си го само с дистанция закакво ти е тоя таймер
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Проблем с печка на Галакси
goppa написа:Окъсяваш термошалтера на печката, палиш мотора и изчакваш да запали печката ( около минута две). Обикновено се чува шум като от горелка (пърлачка) под задна лява врата. За по - сугурно провери дали духа топло от ауспухчето на печката.
А къде се намира този термошалтер? Въобще къде и е управлението на тая печка? И кои бушони да погледна? Да ме извини колегата че пиша в неговата тема
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта