Sharan 1998 г. Проблем с климатроника
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Sharan 1998 г. Проблем с климатроника
Здравейте колеги пак се обръщам към Вас със поредния Шаранов проблем .Значи днес ми се появи проблем с климатроника както следва:
Пускам аз днеска климатроника на охлаждане да видя в какво състояние е след зимата,тръгна нормално аз вдигнах нивото на вентилатора на на макс. в изключено положение на ECON и AUTO.Поработи така около минута вентилатора намаля и чак спря независимо че е на макс.После смених на ECON и пак не задуха.Изключих и включих наново вентилатора задуха леко на макс и пак спря.После пак Изключих и изчаках няколко минути заработи нормално за около минута и пак се повтори същата процедура.Немога да си обясня дали е от управлението или от вентилатора и очаквам вашата помощ.
Пускам аз днеска климатроника на охлаждане да видя в какво състояние е след зимата,тръгна нормално аз вдигнах нивото на вентилатора на на макс. в изключено положение на ECON и AUTO.Поработи така около минута вентилатора намаля и чак спря независимо че е на макс.После смених на ECON и пак не задуха.Изключих и включих наново вентилатора задуха леко на макс и пак спря.После пак Изключих и изчаках няколко минути заработи нормално за около минута и пак се повтори същата процедура.Немога да си обясня дали е от управлението или от вентилатора и очаквам вашата помощ.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
При мен намалява само скоростта на вентилатора когато доближава зададената температура. Но не мисля че спира напълно. Да не би да си го включил на циркулация и за това да спира при достигане на температурата?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Кой от 2 та вентилатора? Откачи акумулатора за 10 ти на минути. и пиши как е. Има ли мигащ дисплей при включване ?
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Не дисплея не мига.Не мисля че достига температура.Ползвам колата вече 3 години и не съм имал този проблем.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Задния вентилатор не духа откакто съм я купил колата.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Или прекъснати проводници назад или умрял червен таралеж отзад / с 3 пина е буксата/ или ел.двигател с изхабени четки.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
За задния съм съгласен,но по-големия проблем е в предния както обясних в началото.Мен ме интересува дали е от управлението на климатроника или от самия ел мотор????
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Залагам на датчика за вътрешна температура.
Онзи,с вентилаторчето.
Духни го леко с компресор,ама леко.Пусни му една диагностика като цяло.
Онзи,с вентилаторчето.
Духни го леко с компресор,ама леко.Пусни му една диагностика като цяло.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Къде се намира този датчик колега?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
за всеки случай си почисти и смажи със силиконова смазка хеликоптерчето в блокчето за управления. Не е лесно разглобяването. Перката се вади и поставя вертикално без крепеж. Събира се около остта прах космарлък. Обикновено пише грешка от това хеликоптерче.Намира се точно зьа ивичните отвори на панела.
Преди седмица при мен се получи нкакъв необясним бъг : Паля ,взеха да се менят ивиците на дисплея на предния вентилатор, без да пипам управлението, задния го няма на дисплея - няма регулировлка.Предния ту набира обороти ту спира. Изключих, включих все същото. Изключих климатика от бутона на панела , престоя 1 вечер без изкл .на акумулатора. На сутринта вс. в ред, на бач проверих за грешки - няма . След 1 седмица експлуатация няма никакви проблеми. - Загадка
Но ме нападна трапецовидната болест / износена ябълковидна втулка на механизма за чистаките / дясна/ - изикача ябълката от втулката.
Ако сме в Русия ремонта е лесен за 1,5-2 лв има ремонтен к-т от 4 втулки ябълковидни за 2110.Директно монтиране.
Др вариант е ябълковидна втулка за ск. лост на 2108 след малка доработка на струг за напасване към отвора на тягата.
Имам и номера на тягата като рез. част , ама цена на 50 USD.
3 я вариант - временен е нагряване на пл. втулка с горелка и притискане с мет.плоча да се образува ръб задържащ ябълката. - но има луфт ввртикален.
4 вариант е изработване на втулка от полиамид на струг - ама сструг.
5 я е 2 ра младост трапеция .
1,2 ги няма у нас.
Ако при пуснати чситачки има хлопане - разбита втулка. Най-големия проблем е избиване на остта за рамената от алуминиевия трошлив корпус.
Възможно е присаждане на втулка от VW , Audi. Тази болест ходи не само при Шаран, но и Туаран,Туарег,Ауди.
Явно производителя на тези чашки е едни, защото се изполват и при VW,Audi. Лада 2110.Газела. Размера на отвора на ябълката е еднакъв, както и отвора за монтаж към металната тяга. Ама кой е той.
Преди седмица при мен се получи нкакъв необясним бъг : Паля ,взеха да се менят ивиците на дисплея на предния вентилатор, без да пипам управлението, задния го няма на дисплея - няма регулировлка.Предния ту набира обороти ту спира. Изключих, включих все същото. Изключих климатика от бутона на панела , престоя 1 вечер без изкл .на акумулатора. На сутринта вс. в ред, на бач проверих за грешки - няма . След 1 седмица експлуатация няма никакви проблеми. - Загадка
Но ме нападна трапецовидната болест / износена ябълковидна втулка на механизма за чистаките / дясна/ - изикача ябълката от втулката.
Ако сме в Русия ремонта е лесен за 1,5-2 лв има ремонтен к-т от 4 втулки ябълковидни за 2110.Директно монтиране.
Др вариант е ябълковидна втулка за ск. лост на 2108 след малка доработка на струг за напасване към отвора на тягата.
Имам и номера на тягата като рез. част , ама цена на 50 USD.
3 я вариант - временен е нагряване на пл. втулка с горелка и притискане с мет.плоча да се образува ръб задържащ ябълката. - но има луфт ввртикален.
4 вариант е изработване на втулка от полиамид на струг - ама сструг.
5 я е 2 ра младост трапеция .
1,2 ги няма у нас.
Ако при пуснати чситачки има хлопане - разбита втулка. Най-големия проблем е избиване на остта за рамената от алуминиевия трошлив корпус.
Възможно е присаждане на втулка от VW , Audi. Тази болест ходи не само при Шаран, но и Туаран,Туарег,Ауди.
Явно производителя на тези чашки е едни, защото се изполват и при VW,Audi. Лада 2110.Газела. Размера на отвора на ябълката е еднакъв, както и отвора за монтаж към металната тяга. Ама кой е той.
Последна промяна от kris11 на Нед 03 апр 2016 18:54, променено общо 1 път.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Пуснах на пълна диагностика на vag-com изкара ми грешка на адрес 1 и адрес 9,но май те нямат връзка с моят проблем?? Не мисля че ще се справя със свалянето на управлението ,защото нямам никаква представа от къде да започна Дали ще има ефект да го продухам с комресор? Има ли вероятност така да го повредя?
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Грешката на адрес 1 е 65535 İntermal Control Memory Error 35-10--- İntermittent
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
Тая грешка
65535 İntermal Control Memory Error 35-10--- İntermittent
Се лекувала със смяна на маркуча който влиза в ЕКУ-то.
65535 İntermal Control Memory Error 35-10--- İntermittent
Се лекувала със смяна на маркуча който влиза в ЕКУ-то.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
samet_1984 написа:Не мисля че ще се справя със свалянето на управлението ,защото нямам никаква представа от къде да започна Дали ще има ефект да го продухам с комресор? Има ли вероятност така да го повредя?
Продухване за боклука, а увити около остта косми, смазване на остта?
1.Сваляш радиото / не знам с каков си и ще иска ли код.
2.През образувалия се отвор пъхаш ръка и избутваш напред цялото управлехие на климатука. НЕ СЕ опитвай да го вадиш с дърпане на панела..ю
3. Дължината на проводниците към 3 те куплунга е достаътчна за изключването на куплунзите. Няма опастност после да объркаш куплунзите - различи цветове са.
4. С блокчето в ръка - на маса разглобяване. Сваляш капака,изваждаш перката почистваш ,смазваш и по обратния път монтаж.
Правил съм го преди 4-5г и не си спомням какъв беше крепежа на блокчето за разглобяването ,/а и не се старая да помня - имам с 215 чарколака куфар Манесман/
П.П. Като е свалено блокчето на климатроника - огледай 3 те снопчета за това блокче за наранена изолация. Има случаи на дефектирали инт. схеми управляващи клапите от окъсяване при наранена изолация. Проводниците се трият в оребрения радиатор отзад на някои радиоапарати.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроник на Шаран 98г.
goppa написа:Тая грешка
65535 İntermal Control Memory Error 35-10--- İntermittent
Се лекувала със смяна на маркуча който влиза в ЕКУ-то.
Тази грешка влияе ли пряко на работата на мотора и ако влияе в какво се отразява?А проблемът с климатроник днес забелязах че го прави само на климатик.След спирането на ел.мотора се чува едно съскане откъм жабката и леко помирисва някак на изгоряло...
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта