Колеги колата спря да пали. Сменихме бобината с нова защото не даваше искра но за съжаление и с новата е същото положение.
Може би не стига изобщо ток до нея.
Някой има ли идея какъв може да е проблема?
Предварително благодаря.
Шаран 97 2.0и 115кс не пали
- Мартин1234567890
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 02 юни 2016 11:34
- Автомобил: vw Golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
Акумулатора
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13426
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
bigdady написа:Върти но не пали по сложен е проблема.
датчик положение колянов вал до масления филтър, освен ако не е имобилайзер. Тука в раздела имаше тема на Фрешенеро за това наскоро
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
колега можеш ли да дадеш снимка къде се намира или няква схема защото колата е в италия при баща ми и не може да се оправи нещо
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
Номер 12
- miro_toyaga
- Мнения: 603
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
z_to написа:И какво излезе? От какво беше?
е датчика на коляновия вал най вероятно ма няма да датат отговор нали проблема е решен
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
Не е от датчика. Поне при мен продължават мъките. Смених комутатор, бобина, свещи, капачка, кабели, палец, датчик на колянов вал. Карам я на диагностика - няма грешка. Почвам да си мисля, да не е от горивната помпа? Ако е от нея пък ми се струва, че ще спре да работи - завинаги. Когато не ще да работи я чувам как цъка. Друг момент не я чувам, но пали - пример от днес.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7649
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
Реле 30 зa горивнaтa помпa прaви същите мизерий кaто 109 при tdi.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
Да не е не що по бушонната кутия виж реле 109 про теб (30)и всички връзки между бушоните и релетата. Размърдай ги и пробвай. Някъде ти спират токовете аз така бях преди седмица и ме подлуди колата.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13426
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
z_to написа:Почвам да си мисля, да не е от горивната помпа?
Ако имаш ГИ пробвай директно палене на газ -така ще елиминираш б .помпа.
Нещо като допълнителна аларма ?? Светодиода в лява предна врата загасва ли ? Имобилайзера пипан ли е ?
Re: Шаран 97 2.0и 115кс не пали
Здравейте. Най-накрая се установи проблема при мен. Звъннах в Горубляне и по телефона ми дадоха единствената насока - смяна на реле №30. По празниците ходих до Разград и обратно. Все едно нищо и е нямала. Прикачвам снимки.
Пращам и линк с доп. информация за Горубляне. Да са живи и здрави - viewtopic.php?f=13&t=7096
Димов
Пращам и линк с доп. информация за Горубляне. Да са живи и здрави - viewtopic.php?f=13&t=7096
Димов
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта