Sharan Консумация на ток fuse F55
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Извади буксите на модула на централното и особено ако е под седалката, преди 99 набор.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Wratsa
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Здравейте.Имам същия проблем и не мога да го отстраня. Всичко което е писано тук го правих, но не се оправя.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
На какъв шаран?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Wratsa
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
2.0 бензин 2001г.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Моята консумация пък достига до 710мА, ама имам монтиран компютър и се оказа, че има почти половин ампер консумация захранването на празен ход
Та го държа с издърпан предпазител и го включвам само при нужда.
Имам още една консумация от 55мА от един стабилизатор 7805, от който си дърпам +5V за USB-порт, работещ и при изключен комп за зареждане на телефон и др такива (др-то означава електронна цигара )
Консумацията на радиото при поставен панел е около 20-25мА. Останалите 130мА изчезват с махането на споменатия предпазител F55.
Пада на 0мА
Като го сложа пак, ако не барна нищо друго, консумацията отива на 22мА и не мърда...
След седмица борба се отказах и само компира държа изключен (обикновено).
Всичко това на Sharan AFN, '98 лето господне от мамата му на Форд!
При все че съм електронен инженер, предпочитам дори на нормална кола 2 пъти да отворя и затворя мотор, отколкото да търся защо, примерно, не свети заден ляв габарит, а на това изчадие е направо невъзможно!
АНАТЕМА и туй то! Няма спасение!
Та го държа с издърпан предпазител и го включвам само при нужда.
Имам още една консумация от 55мА от един стабилизатор 7805, от който си дърпам +5V за USB-порт, работещ и при изключен комп за зареждане на телефон и др такива (др-то означава електронна цигара )
Консумацията на радиото при поставен панел е около 20-25мА. Останалите 130мА изчезват с махането на споменатия предпазител F55.
Пада на 0мА
Като го сложа пак, ако не барна нищо друго, консумацията отива на 22мА и не мърда...
След седмица борба се отказах и само компира държа изключен (обикновено).
Всичко това на Sharan AFN, '98 лето господне от мамата му на Форд!
При все че съм електронен инженер, предпочитам дори на нормална кола 2 пъти да отворя и затворя мотор, отколкото да търся защо, примерно, не свети заден ляв габарит, а на това изчадие е направо невъзможно!
АНАТЕМА и туй то! Няма спасение!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Проверявали ли сте за грешки в модул central electroniks?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
bobitur написа:Извади буксите на модула на централното и особено ако е под седалката, преди 99 набор.
преди 04.1998 г :wink
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
radotom написа:1. Моята консумация пък достига до 710мА,
2. Консумацията на радиото при поставен панел е около 20-25мА.
3. Всичко това на Sharan AFN, '98 лето господне от мамата му на Форд!
1.
2. Сложи оригинално
3. Форд що да е виновен / Виновен е тракащия и подскачащия дизел От по
скачането се рини излиацията на кебелите и проблеми Майтап бре.
98г засега нямам проблеми по ела , освен 1 път изгубен + към задните куплунзи тип запалка . И то проблема беше в сандвич бушониеро релен блок. Тгелих 1 къс мост. Другия проблем беше с " лягушката" / вкл. за ЗХ/и 2-3 запалителни бобини .Що благословия докато я отворя и профилактирам, а имам 1 залепнала стопмашинка. Понакъснаните кабеляци и ронеща се изолация по портите - нещо в реда на нещата за VW - шев и кройки. Ела бял кахър.
Виж като се наложи да сменяш радиаторче парно -тогава ще си в цирка и то на 1 ред
Офф компа за да не заспива нещо го държи буден - я комфорт модул, я ключе / без презерватив или зеленясало / контакти и букси/ Или по дизела има друг консуматор / циркулационна помпа, датчик дето я управлява
Офф 2 по повод на радиото - имаш ли усливател напред пред пепелника ? Компа на локомотивите пред волана ли е ? / там няма влага
Офф 3. Аз съм с тунер, има джойстик под лоста за мигачите, на тунера има букса за СД , ама в хралупата няма подведен кабеляк / рових и под голямата странична кора. Антената е на дясна ел. клапа - нишки в стъклото.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Крис, по точка 1 перчема съм го сресал - махам предпазителя на компютъра (станартно РС DELL... нам си кво си на 12V/7A начален ток) и готово!
По точка 2, с оригиналното - НИКОГА няма да сменя Kenwood-а с няква на Блаупунтамара!
Отделно, като сваля панела, дежурната консумация е под 5мА (не помня точно колко)
А що Форд да е виновен - ми да не мислиш, че от Ситроен са решили да набутат предпазителите за задните запалки под пасажерската седалка, а?
F55 е за конфорта точно. Явно нещо остава сработило, но не е ясно какво
И както казах - след седмица борба спря и да ме интересува какво!
Релно консумацията без закачените от мен глупости е от порядъка на 120мА.
Стига му толкова
По точка 2, с оригиналното - НИКОГА няма да сменя Kenwood-а с няква на Блаупунтамара!
Отделно, като сваля панела, дежурната консумация е под 5мА (не помня точно колко)
А що Форд да е виновен - ми да не мислиш, че от Ситроен са решили да набутат предпазителите за задните запалки под пасажерската седалка, а?
F55 е за конфорта точно. Явно нещо остава сработило, но не е ясно какво
И както казах - след седмица борба спря и да ме интересува какво!
Релно консумацията без закачените от мен глупости е от порядъка на 120мА.
Стига му толкова
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Wratsa
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Аз не съм слагал нищо допълнително. Тази утечка се появи преди 2-3 месеца от нищото и се мени м/у 450 и 510 мА. Като махна F55 и става 30 мА при заключени врати. А бутоните на вратите как се свалят? Понеже са пластмасови и ме е страх да не се счупят при напъна.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Издърпваш гуменото маншонче да не ти пречи и с плоска отвертка подъхваш м/у колонката на вратата и бутончето и измъкваш навън.
Нови по он-лайн магазините са 4-6лв, ама не всички работят
Аз си взех 2 - единия работеше, другия на половина! Бутончетата са с 2 секции и едната секцийка даваше постоянно контакт, все едно е отворена вратата. Наложи се малко шев и кройки с термосвиваем шлаух.
Нови по он-лайн магазините са 4-6лв, ама не всички работят
Аз си взех 2 - единия работеше, другия на половина! Бутончетата са с 2 секции и едната секцийка даваше постоянно контакт, все едно е отворена вратата. Наложи се малко шев и кройки с термосвиваем шлаух.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
radotom написа:Нови по он-лайн магазините са 4-6лв, ама не всички работят
Ot Евро 07 съм купувал преди 2 г под 4 лв беше бр.
@"А що Форд да е виновен - ми да не мислиш, че от Ситроен са решили да набутат предпазителите за задните запалки под пасажерската седалка, а? " При мен под седалката няма никакви предпазители нищо няма. А проводника го проследих от задната "запалка" до сандвича - цял целиничък. И вече в сандвича става нещо.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW SHARAN
[quote="goppa"]
Хайде де какво се мотаеш още със смяна на реле регулатор ??
Радо го сменя и рециклира алтернатора, на мен ми светна лампата във вторник , в сряда смених регулатора, пръстените са с малко ръбче. 260538 км
Хайде де какво се мотаеш още със смяна на реле регулатор ??
Радо го сменя и рециклира алтернатора, на мен ми светна лампата във вторник , в сряда смених регулатора, пръстените са с малко ръбче. 260538 км
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Тая я свърших преди месец. На 280000км. Вътрешната писта беше на свършване та смених и колектора, и лагерите.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Sharan Консумация на ток fuse F55
Крис, аз казах ли ти, че при тия боклуци програмираното овехтяване е заложено като конкретна дата!?!
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта