Galaxy 7M 1998 Y5B - Диагностика и ремонт чистачки Галакси/Шаран МК1

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11778
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Galaxy 7M 1998 Y5B - Диагностика и ремонт чистачки Галакси/Шаран МК1

Мнениеот kris11 » Сря 15 ное 2017 19:46


Бай Иван вместо пак да разглобяваш и да слагаш О пръстен с неизвестен произход и живот набий 2-3 шайби от тефлон с отвор плътно набиван по остта. дебелина -0,2;0,3;0,5мм - каквото намериш.
Това го правих преди около 10г на задна чистачка Г3 на покойната ми съпруга. Миналата година пролетта правих ремонтна трапеца и сложи по 3 шайби б 0,5мм на всяка ос. Преди месец бях в велико приключение - смяна на радиаторче на парно и свалях трапеца. Под шайбите с тефлон чистичко без корозия/ но са плътни с натиска/ набиване по остта/.




Потребителски аватар
Бай Иван
Мнения: 492
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
Двигател: ASY AWC
Местоположение: София

Re: Galaxy 7M 1998 Y5B - Диагностика и ремонт чистачки Галакси/Шаран МК1

Мнениеот Бай Иван » Пет 17 ное 2017 6:26


:th_up


Потребителски аватар
messut
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
Двигател: AVG 1999
Местоположение: гр. Кърджали

Re: Galaxy 7M 1998 Y5B - Диагностика и ремонт чистачки Галакси/Шаран МК1

Мнениеот messut » Пет 31 авг 2018 20:55


Бай Иван написа:
messut написа:За коя зегерка става въпрос колега? За тази дето е под рамото на чистачката ли? Като гледам механизма е същия като моя. Но под зегерката има метална шайба.


Ами явно при теб предишния собственик е правил въпросното упражнение и не е намерил гумичка, щото при мен под зегерката е сандвич от металната шайба+гумичката+зегерката.
Също, може при теб фабрично да няма гумичка!
Над тях е или по-скоро между двете ремена (чистачка и механизъм), под кората имам дунапрен.


Колега, да те попитам отново. В каква последователно са металната шайба, гуменото о- пръстенче и зегерката? Питам защото вече разглобих втория механизъм, който блокира днеска. С Триста зора успях да извадя шарнира откъм страната на пътника. Чудя се как досега не е изгоряло моторчето. Чистих вътрешната страна на месинговата втулка с домакинска тел :smile . Бая боклуци паднаха. Металната шайба до гуменото о- пръстенче предполагам е със същия размер като другите две метални шайби от долната страна на шарнира. Между другото размера на гуменото о- пръстенче е 17 х 1.5 мм


Потребителски аватар
Бай Иван
Мнения: 492
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
Двигател: ASY AWC
Местоположение: София

Re: Galaxy 7M 1998 Y5B - Диагностика и ремонт чистачки Галакси/Шаран МК1

Мнениеот Бай Иван » Съб 01 сеп 2018 4:22


Споменът от това упражнение ми е избледнял и ще те излъжа. Сори.


Потребителски аватар
messut
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
Двигател: AVG 1999
Местоположение: гр. Кърджали

Re: Galaxy 7M 1998 Y5B - Диагностика и ремонт чистачки Галакси/Шаран МК1

Мнениеот messut » Съб 01 сеп 2018 19:15


Няма проблеми колега, днеска монтирах вече механизма. последователността е гумичка - шайба- зегерка, То друг вариант няма как да стане.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост