Привет на всички !
Може да има теми относно мойте питания .. ИЗВИНЯВАМ СЕ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
1- Някой да е собственик на Шаран "vr6 4motion" 204к.с.
- да искаже собствено мнение и виждане за колата..
2- Имате ли газов инж. и какъв ви е разхода
3- Проблеми със самият мотор защото аз имах..
4- Със т.н. "full fis" дисплей съм качих лостче за борд
остана прекарам 4 кабела по мой размишления са 1бр маса
и 3-те други са съответно ресет бутона и стрелки горе/доло
Прегледах тема за голф 4 и инсталация на МФА
6 пинова букса с име " Т-6Е " липсващите ми 4 кабела отиват
във таблото при букса "Т32-а".. пин 1 и 2 от Т6е към пин 24 и 23 от Т32а
3-ти пин от Т6е към маса и 4-ти пин към 25-ти..
Така ли ще е и при мен.. Гледах аутодата мн сложна ми се видя схемата..
Кодирал съм таблото с ваг-ком.. щом ми показва от колко време работи колата
съответно при свързване на кабели трябва да започне и др. опций да показва..
Какво да очаквам да ми покаже и реални ли ще са стойностите..
(в момента ми показва само градуси и като първа точка от колко време работи колата)
Шаран вр6
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран вр6
ОФФ Навремето гледах обяви в Германия и не ми се стори добър избор. С този двигател са карани яко и много по магистралите. Истинските обяви бяха на много км и много обяви с счупен мотор или кутия и се отказах да търся такъв.
Имам ГИ , но тебе не те топли .Ланди ренцо. за 6 -така цената е съвсем друга. 60к км и само сменям филтри.Миналата есен - ходих за калибрация - няма нужда .Инжекторите били много здрави , а новите едва изкарвали гаранцията си. При мен не са на 1 рейка , а 2х2 .Газ от ЕКО и ШЕЛ. Зареждал съм и от VM Petrolium, но не миса удобни по трасето.
За къси разстояния в града ГИ за този двигател според мен е безмислен поради цената му
Имам ГИ , но тебе не те топли .Ланди ренцо. за 6 -така цената е съвсем друга. 60к км и само сменям филтри.Миналата есен - ходих за калибрация - няма нужда .Инжекторите били много здрави , а новите едва изкарвали гаранцията си. При мен не са на 1 рейка , а 2х2 .Газ от ЕКО и ШЕЛ. Зареждал съм и от VM Petrolium, но не миса удобни по трасето.
За къси разстояния в града ГИ за този двигател според мен е безмислен поради цената му
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:30
- Автомобил: VW Sharan vr6 4motion
- Двигател: AYL 2003
- Местоположение: Обл. Плевен
Re: Шаран вр6
kris11 написа:ОФФ Навремето гледах обяви в Германия и не ми се стори добър избор. С този двигател са карани яко и много по магистралите. Истинските обяви бяха на много км и много обяви с счупен мотор или кутия и се отказах да търся такъв.
Имам ГИ , но тебе не те топли .Ланди ренцо. за 6 -така цената е съвсем друга. 60к км и само сменям филтри.Миналата есен - ходих за калибрация - няма нужда .Инжекторите били много здрави , а новите едва изкарвали гаранцията си. При мен не са на 1 рейка , а 2х2 .Газ от ЕКО и ШЕЛ. Зареждал съм и от VM Petrolium, но не миса удобни по трасето.
За къси разстояния в града ГИ за този двигател според мен е безмислен поради цената му
Братле качих "Вендо" на "фобос" изпарител за 250кс 8мм тръби бързи дюзи и т.н. тва има ебаси неоправданият разход..
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Шаран вр6
По точка (2) колко ти гори все пак си собственик, но нали се сещаш че караш 1700кг и горница автомобил с 2.8L двигател и 4х4 градско под 16-17л/100км трудна работа...
Какви проблеми си имал с мотора ?
Какви проблеми си имал с мотора ?
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Шаран вр6
Имам близък приятел с шаран вр6 204 коня автомат. За 2 бона сложи газово в Ямбол, гори градско около 16 19 газ. Според крачето. Извън градско пак според дясното краче- от 10 до 25 газ на 100. Тоя шаран в 2002ра. Върви на изруд, ама с тоя автомат тряя да се внимава, при изпреварване на баир особено, тряя да минеш на "тип-а" и да свалиш 2 надолу, иначе се чуди какво да прави, а отреща Сканията идва Не е като Бмв-то с кикдаун- само мачкаш педала и тя излита. За сравнение - карам Х5 2005та 3.0Д често - там кика е голяма работа, в шарана го няма, за жалост
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта