Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
kretio74
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
Автомобил: ШАРАН 7М
Двигател: 1998
Местоположение: Лом

Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот kretio74 » Сря 29 мар 2017 21:09


Здравейте колеги. Колата си работеше нормално. изгасих я след 5 минути влизам въртя ключа но не запали. Бензин има, има и газ, но се оказа че няма искра на свещите. Свалих бобината с комутатора и я пробвах на един голф,
запали от раз, разглобих делкото но няма видими проблеми. Отключих го и го заключих няколко пъти, лампичката на щофьорската врата гасне което ме кара да мисля че не е имобилайзер. къде да гледам и да меря. ако е имобилайзер какви са симптомите? Как да замеря датчика на Хол в делкото? Бобината е с 3 извода. Давайте акъли ,че моя свърши.




Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 29 мар 2017 22:27


Ако е имобилайзер няма ли поне да припалва и да гасне ?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот goppa » Сря 29 мар 2017 22:30


Тея мотори нямаха ли редовен проблем с датчик коляов вал?


Потребителски аватар
kretio74
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
Автомобил: ШАРАН 7М
Двигател: 1998
Местоположение: Лом

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот kretio74 » Чет 30 мар 2017 7:01


Нали е с делко, незнам къде се намира датчика на коляновия вал. Мисля че, датчика на Хол е в делкото. Мотора е ADY с пластмасовия колектор.


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот plameney » Чет 30 мар 2017 7:12


Датчик на Хол намира се в делкото и командва бобината.Ако имаш мултицет,на буксата излизаща от делкото и отиваща към бобината, трябва да имаш маса,постоянен плюс и плюс който прекъсва когато двигателя се завърти на стартер.Прекъсващия плюс генерира искра чрез комутатора и бобината.

Последна промяна от plameney на Чет 30 мар 2017 7:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот goppa » Чет 30 мар 2017 7:13




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13431
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот kris11 » Чет 30 мар 2017 9:20


goppa написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=19&t=222943&hilit=sharan+ady


Много правилна насока е дал колегата. Или самия датчик се е окотил или изолацията на проводниците се е разпаднала.
Ако скоро автора е сменял масло - това ти е проблема. При смяна на масления филтър се съветват проводниците на датчика.
Датчика в делкото не го пипай - и да не е е наред пак ще запали. Ама този долу не е ли наред - няма палене.


Потребителски аватар
kretio74
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
Автомобил: ШАРАН 7М
Двигател: 1998
Местоположение: Лом

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот kretio74 » Чет 30 мар 2017 11:33


Мерси на отзовалите се. къде се намира датчика на хол, шом не е в делкото, не го виждам. И как да го замеря за да видя здрав ли е.


Потребителски аватар
kretio74
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
Автомобил: ШАРАН 7М
Двигател: 1998
Местоположение: Лом

Re: Шаран 2.0 115к.с 1995г. не пали

Мнениеот kretio74 » Чет 30 мар 2017 14:46


Оказа се проблем с кабелите на долния датчик който се намира под филтъра или на мама си в г..а. смених кабелите и всичко е ток. МЕРСИ ЗА ПОМОЩА!!! Замерва се като диод. Между + и- трябва да е около 500 ома на едната посока.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта