Здравейте,къде смятате ,че е най-удачно да поставя въпросния модул ? Колата е 97г. има само централно,сега слагам модул с дистанционно.До колкото разбрах вариантите са 3 ,единия е в шофьорската врата,2-рия под шофьорската седалка,което на мен не ми се вижда мн. удачно и 3-тия вариант в багажника в дясно при местото за крика.Приятел ми каза,че централното се управлява по плюс и съответно приготвих модула така,някой ако е слагал сам и знае цветовете на кабелите ще ме улесни ,в друга тема ги намерих и доколкото ми стана ясно grey - закл. ,green\yellow -откл., electric windows отново на сивия кабел за закл,мигачи- black\green и black\white.
Мисля,че за шарана друго не е необходимо ,който е в час нека удари едно рамо ,ще направя и снимки за да ги поместим във форума нагледно.
Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
Модула за централното под седалката ли е или при бушоните?
Моя китайски модул го свързах да имитира отключване/заключване на шофьорската врата. На модула при бушоните в снопа на зеления куплонг са кабелите бял с червена лента, сив и зелено жълт. Като окъсиш бяло-червения с някой от другите два все едно, че си заключил или отключил с ключа. Самото китайско модулче го залепих отзад на комфортмодула. Мигачите си ги управлява пак комфортмодула и няма нужда да се свързват допълнително.
Моя китайски модул го свързах да имитира отключване/заключване на шофьорската врата. На модула при бушоните в снопа на зеления куплонг са кабелите бял с червена лента, сив и зелено жълт. Като окъсиш бяло-червения с някой от другите два все едно, че си заключил или отключил с ключа. Самото китайско модулче го залепих отзад на комфортмодула. Мигачите си ги управлява пак комфортмодула и няма нужда да се свързват допълнително.
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
Аз избрах да го монтирам в багажника ,че ми се видя по-лесно(без разглобяване).Иначе модула ми е под шофьорската седалка на този 97г. ,а на другия 99г. е под волана.Утре ще направя снимки ,че и без друго не ми остана време да ги запоя.Цветовете по памет са сив-закл.,зелен -откл.Мигачите още не съм ги вързал и сега не светят ,може би ще се наложи да пресека купето с един кабел от единия мигач до другия.Говоря за отсега където е крика,там го поместих.
Също искам да попитам някой оправил ли си проблема с кабелите на багажника, гумения маншон ми е скъсан и всички кабели са връзвани там.На другия шаран взех от моргата цял сноп с кабели и здрав маншон и смених целия сноп от вътре до вън,като снадките останаха на сухо вътре в купете,но е мн. работа и не ми се ще и на тоя да повтарям процедурата.
Също искам да попитам някой оправил ли си проблема с кабелите на багажника, гумения маншон ми е скъсан и всички кабели са връзвани там.На другия шаран взех от моргата цял сноп с кабели и здрав маншон и смених целия сноп от вътре до вън,като снадките останаха на сухо вътре в купете,но е мн. работа и не ми се ще и на тоя да повтарям процедурата.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
Ами то друг начин за ремонт на кабелите в десния маншон освен смяна с нови няма. Прегъва се под много остър ъгъл, и всяка спойка по тях в маншона увеличава пречупването.
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
да,именно и те като са правени веднъж са се скъсили и вече трябва да ги удължа по малко за да мога да ги снадя на ново,кофти проблем,а скъсания машнон как го оправяте ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
С нов втора употреба :)
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
да де ,ама без да отрежеш целия сноп с кабели няма как да го смениш ,това е кофтито
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
Моя го смених по следния начин. Отрязах стария маншон надълго, така, че да се оголят кабелите. И започнах един по един да вдявам кабел в новия маншон, режа кабел от стария и снаждам краищата с новото кабелче. Вдявам, снаждам и така към 20 пъти . после натиках снадките във вратата и в колонката и щракнах маншона на място. В колонката има крепежи за снопа, които разкопчах за да го изтегля целия навътре и да укрепя мястото със снадките. Във вратата просто ги натъпках по-навътре. Това е. Около час работа.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
аз пък свалих наклонената кора и болта за заден десен колан, кората на задната порта и коричката от 3 я стоп до голямата кора.
Режа до задния колан / пречка ми се мотора за 3 я джам/ изтеглям нов силиконов проводник до 1 прорез в задния капак /до буксата за нагревателя/ срязване на стария,спойка,термо и така кабле по кабел всичките силиконови 0,5;1 и 1,5 мм2 .Няма избор в цвета , ама като е кабел по кабел -няма опастност от грешки. Маншона се издърпва от пластмасовия накрайник на колонката, а този накрайник има 2 щифта за стискане и се изважда от отвора.
Спойките ми са на места дето няма огъване / до болта на колана и до цитирания продълговат отвор до буксата на нагревателя.
П.П. Този маншон ми е здрав ,а ама другия за шлауха е с дупка затапена със силикон.
Абе изобщо мъки с тези кабелни снопове. Не съм ремонтирал само предна дясна врата още.
Режа до задния колан / пречка ми се мотора за 3 я джам/ изтеглям нов силиконов проводник до 1 прорез в задния капак /до буксата за нагревателя/ срязване на стария,спойка,термо и така кабле по кабел всичките силиконови 0,5;1 и 1,5 мм2 .Няма избор в цвета , ама като е кабел по кабел -няма опастност от грешки. Маншона се издърпва от пластмасовия накрайник на колонката, а този накрайник има 2 щифта за стискане и се изважда от отвора.
Спойките ми са на места дето няма огъване / до болта на колана и до цитирания продълговат отвор до буксата на нагревателя.
П.П. Този маншон ми е здрав ,а ама другия за шлауха е с дупка затапена със силикон.
Абе изобщо мъки с тези кабелни снопове. Не съм ремонтирал само предна дясна врата още.
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Re: Sharan 97г. къде е най-удачно да се монтира модул за централно заключване,схема
На другия ми шаран 99г. и аз направих така,само ,че взех сноп с кабели от моргата за да се запазят цветовете и квадратурата на кабелите.Спойките оставих вътре в купето ,а от другия край вътре в петата врата ,под пластмасовата декорация,но си е доста работа.
Сега по темата с модула за централното ,готов съм.
Буксите които съм използвал се намират в дясно при отсега за крика под самия стоп.Буксите са 4 на снимките се виждат добре ,аз използвах бялата букса.
Кабел за закл. сив на цвят ,управлява по плюс ,тъй ,че трябва да си настроите модула да подава плюс при натискане на бутона.
Кабел за откл. зелено/бял на цвят,управлява по плюс,намира се на същата букса под сивия за закл.
Плюс за модула взех от същата букса от червено/бял кабел,проверих и в него има ток непрекъснато ,тъй ,че става.
Маса завих на болта за колана ,че в снопа не ми се търсеше ,но ми остана малко къс кабела.
Мигачите десния мигач погледната отзад колата цвета на кабела е първия на буксата зелено/бял мисля ,че беше тях забравих да снимам.
За левия мигач прекарах кабел под пластмасовата кора на мокета,там вървят и всички останали кабели за левия край,самата кора е на щипки и излиза с внимателно дърпане,няма болтове по нея,на левия стоп също е първия кабел от самата букса,но цвета му е бяло/черен.
Лесно се мерят с мултицет и пуснати аварийни светлини.
За 1 час спокойна работа и сте готови,дано китайския модул да излезе читав,смятам ,че тук е предимството да е на това място,че при евентуален проблем лесно ще се замени с нов.
Ето линк за снимките ,не знам в този сайт колко време ще е активен ,но имам вече от над година тук.
http://valioboy.snimka.bg/automobiles/s ... 7.38095471
Сега по темата с модула за централното ,готов съм.
Буксите които съм използвал се намират в дясно при отсега за крика под самия стоп.Буксите са 4 на снимките се виждат добре ,аз използвах бялата букса.
Кабел за закл. сив на цвят ,управлява по плюс ,тъй ,че трябва да си настроите модула да подава плюс при натискане на бутона.
Кабел за откл. зелено/бял на цвят,управлява по плюс,намира се на същата букса под сивия за закл.
Плюс за модула взех от същата букса от червено/бял кабел,проверих и в него има ток непрекъснато ,тъй ,че става.
Маса завих на болта за колана ,че в снопа не ми се търсеше ,но ми остана малко къс кабела.
Мигачите десния мигач погледната отзад колата цвета на кабела е първия на буксата зелено/бял мисля ,че беше тях забравих да снимам.
За левия мигач прекарах кабел под пластмасовата кора на мокета,там вървят и всички останали кабели за левия край,самата кора е на щипки и излиза с внимателно дърпане,няма болтове по нея,на левия стоп също е първия кабел от самата букса,но цвета му е бяло/черен.
Лесно се мерят с мултицет и пуснати аварийни светлини.
За 1 час спокойна работа и сте готови,дано китайския модул да излезе читав,смятам ,че тук е предимството да е на това място,че при евентуален проблем лесно ще се замени с нов.
Ето линк за снимките ,не знам в този сайт колко време ще е активен ,но имам вече от над година тук.
http://valioboy.snimka.bg/automobiles/s ... 7.38095471
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта