Шаран 2,0 ADY Питане за задни лагери.
- dushi
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:46
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: ADY 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Шаран 2,0 ADY Питане за задни лагери.
Трабва да сменя лагера от едната странал Има ли нещо специфично или се сменят като предните защото имам чувсвото, че са еднакви.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Шаран 2,0 ADY Питане за задни лагери.
Като размер са еднакви каталожните номера са различни различават се явно по максималния товар с който можеш да го натовариш за определен период от време - здравина на сепаратора.
- dushi
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:46
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: ADY 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шаран 2,0 ADY Питане за задни лагери.
То като лагери май са еднакви ама май трябва да свалям задните носачи това е проблема. Евентуално някакви алтернативни методи без толкова разглабяне?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Шаран 2,0 ADY Питане за задни лагери.
Братушките го правят на място, ама колко ще е трайно незнам. Лагера го набиват с чук.
http://vwts.ru/forum/170481.html
http://vwts.ru/forum/170481.html
- dushi
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:46
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: ADY 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шаран 2,0 ADY Питане за задни лагери.
Това с чука го изключвам като вариант. Май ще свалям носача.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Шаран 2,0 ADY Питане за задни лагери.
Лагера го набиват с чук по външната гривна.Според автора с малък чук 500 грама се чука леко по външната гривна а после иползва стария лагер за донабиване.Главината поставя с приспособление за свиване на пружини.Може да се ползва шпилка или дълъг болт и шайби или втулки с които да се пресова главината.Важно е да се прилага усилие само между главината и вътрешния пръстен на лагера.Описанието на руснака е технически точно. Ако го направиш както е описано,няма да повредиш лагера.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта