Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samet_1984 » Вто 05 мар 2019 11:22


Ремонта е направен!
Смяна на гарнитура,проба на глава,шлайф на глава,припасване на клапани,смяна на гумички,смяна на гарнитури всмук.изпуск.колектори.За сега маркучите не надуват много,но водата пак си минава 90 при по здраво каране и изкачване.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот kris11 » Сря 06 мар 2019 19:24


samet_1984 написа:За сега маркучите не надуват много,но водата пак си минава 90 при по здраво каране и изкачване.

Измери температурата в казанЯ . Имаш ли плътна струя по тънкия маркуч към казанчето ? Ако нее плътна - помпа или превъртаща турбина или счупени лопатки.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samo_pechka » Сря 06 мар 2019 20:29


Има много причини за да грее двигател. Но един от проблемите за излишното греене са дюзите и това се пропуска редовно, усеща се чак след като се пробие бутало .
Дано не са те, но да си знаеш и евентуално провериш при възможност.


Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samet_1984 » Нед 10 мар 2019 19:31


На Ваг-Ком мога ли да ги видя тези дюзи в какво положение са?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот radotom » Нед 10 мар 2019 21:24


С VAG-COM можеш да видиш корекцията на дюзите, но не и реалното им състояние
Дори да дава големи стойности на корекциите, това не е признак, че те са запушени, а, че има проблем.
На практика стойностите могат да означават още поне 4-5 неща на първо четене


Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samet_1984 » Пон 11 мар 2019 9:06


Имам и други дюзи,но незнам в какво състояние са.Има ли вариант да се пробват и ревизират преди да ги сложа.Къде има читав сервиз за дюзи и колко би ми струвало да ги ревизиран.


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот Благовест » Пон 11 мар 2019 9:50


За кой град става дума?Цената се върти около 5 лв на дюза за стенд.


Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samet_1984 » Вто 12 мар 2019 17:33


От Кърджалийско съм колега.

Последна промяна от IvanMan на Вто 12 мар 2019 17:34, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!


Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samet_1984 » Пон 18 мар 2019 20:55


Смених радиатора (nissens)и термостата (Behr-Mahle),но мисля ,че не успях да обезвъздуша системата както трябва, защото колата загря и пусна перки.Преди смяната на термостата струята през тънкият маркуч беше плътна,а сега пръска на капчици.Най-вероятно има въздух в системата.Ичетох доста теми за обезвъздушаване,но имаше толкова противоречиви теории,че се обърках.Едни казват,че системата сама се обезвъздушава,а други казват,че не така.Едни казват на отворен капак други на затворен :scare3 .
Та ако може някой компетентен колега да ми обясни как да обезвъздуша правилно системата и как да разбера дали вече няма въздух,че тая кола взе да ме нервира вече.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот stefarata » Пон 18 мар 2019 21:27


Самообезвъздушава се! Няма значение дали е отворена или затворена капачката. Клапанът в нея ако е наред отговаря за обезвъздушаването


Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samet_1984 » Пон 18 мар 2019 21:32


А нормално ли е да загрява повечко преди да се обезвъздуши?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот stefan4o » Пон 18 мар 2019 21:33


Не. Струва ми се, че сменяш здрави с нови части.
Вземи си измери РЕАЛНАТА температура. Да не се окаже, че датчик или табло послъгват.

Последна промяна от stefan4o на Вто 19 мар 2019 7:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот samet_1984 » Пон 18 мар 2019 23:34


Ясно,разбрах!
Значи трябва да сменим неработещите части!?
А би ли казал кои са те?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот kris11 » Вто 19 мар 2019 20:56


Не знам и питам и стрелям напосоки - локомотивите имат ли охладител на маслото ? Масления ф-р е над него , ако го има охладителя. На охладителя има 1 евтин О пръстен дето се скапва и капе масло. Огледай и скобите на маркучите към охладителя за таене. Oттам загуба на антифриз ,въздух....

Последна промяна от kris11 на Сря 20 мар 2019 10:27, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Шаран 1.9TDİ 1998г.(110к.с.)-надува маркучите по охладителната с-ма

Мнениеот goppa » Вто 19 мар 2019 21:29


Локомотивите имат охлафител на маслото. Ама какво общо има о-птъстена с греенето на мотора?



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта