Моля който е на ти с модела и токовете да сподели ако знае кое е това реле , Кой номер е ( Power Supply Reley for ECU ) . Колата вече 2ри път не ще да запали и от 3 тия път запалва с грешка
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
P1517 - 35-10 - - - Intermittent
Разглобих бушонното табло и прилагам снимка на която се виждат релетата зад тях има още 4 релета с номера 100 , 100 , 444 , няма намокряно , няма клеясали работи . Опитах се да разбера като дам на контакт но прицъкват 3 релета и не мога да разбера кое е.
пп Извинявам се за темата понеже има още една подобна но стара и никой не пише нищо и не се разбира на края кой номер е релето . Благодаря
Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Последна промяна от ivuchev на Пон 14 авг 2017 13:29, променено общо 2 пъти.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Според мен е на задната
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Много си прав колега :) Благодарение на колегата Kris11 намерих кое е релето. То е с номер 167 от зад на задната страна . Сега остава да го сваля и да го прегледам за студени или напукани спойки вътре в него защото външно няма никакви забележки . ще пиша после .
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
И така, релето го свалих и отворих. Визуално изглежда като от магазина, даже ако бях купил ново нямаше да изглежда така сигурен съм. Няма лоши спойки . Единствено на контакта имаше малко нагар който изчистих с шкурка 1000 и после малко контактен спрей ( дано се окаже това ще видим ) . Вътре има и едно съпротивление с цветове - кафяво/черно/червено/синьо/зелено и по калкулатора трябва да е 102М ома а аз го измерих 64 ома , но както и да е ако пак се появи проблема ще се сменява съпротивлението но е много трудно защото наяма място за запояване . Релето е монтирано и за сега колата пали , след 3 / 4 дена каране пак ще пиша за развитието ...
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
И така колеги вече 3 ти ден няма проблем с паленето след профилактиката на реле 167 . Явно е че и съпротивлението в което се съмнявах е ОК тъй като съм го мерил през бубинката а не свалено. Темата може да бъде заключена . Благодаря на всички които се отзовахте.
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Привет на всички. Май това ми е първият пост тук. Доколкото знам, главното реле се намира в кутията на ECU. Там може да има 1, 2 или 3 релета, заедно с мощни предпазители и това зависи от конкретния двигател.
На прав път ли съм или главното реле може да се намира навсякъде по релейните панели?
На прав път ли съм или главното реле може да се намира навсякъде по релейните панели?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
За каква кола питаш?
Ако е VW - на повечето (ако не и на всички) е в бушониерата до таблото
На конкретния Шаран колегата го е написал кое е и къде е
На предходния Шаран пак е там, но е с номер 109.
Ако е VW - на повечето (ако не и на всички) е в бушониерата до таблото
На конкретния Шаран колегата го е написал кое е и къде е
На предходния Шаран пак е там, но е с номер 109.
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Не е VW, Audi A4 е, бензин 1.8. Но тази тема излиза в Google относно реле J271 и затова попитах. При мене в кутията с ECU има само едно реле 30, което проверих и изглеждаше като ново. А ако това не е реле J271, става кофти, защото достъпът до задния панел с релета е препречен от як непоклатим жгут от пакетирани кабели.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Реле 30 е същата идиотщина като реле 109. Реле висящо на спойките на печатна платка в автомобил, който подскача по всякакви пътища. Нищо че изглежда като ново. Може да те остави на пътя.
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Мене ме интересува местоположението на главното реле. Това реле 30 се поставя в гнездо, към перата на което са захванати проводници. Аз поне не видях никаква печатна платка. Според твърденията на един експерт, това реле в кутията на ECU може да прекъсва по две причини - или има влизане на вода или релето се управлява и от външна алармена система. Аз имам някакви съмнения, че може да е точно вторият случай. Досега не съм имал случчай на изгасване на двигателя по време на движение, а проблемът се появява понякога само при стартиране, при което двигателят не запалва. След известно време се "самооправя".
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Вътре в пластмасовата кутийка с надпис 30 е въпросната печатна платка.
Ето снимка на разглобени два варианта на реле 109
в ляво е такова с реле висящо на платка, този модел дава дефекти. В дясно пак реле 109 но няма печатна платка и няма спукани спойки и непалещ автомобил.
Ето снимка на разглобени два варианта на реле 109
в ляво е такова с реле висящо на платка, този модел дава дефекти. В дясно пак реле 109 но няма печатна платка и няма спукани спойки и непалещ автомобил.
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Аз отворих релето и го разгледах внимателно с лупа. Спойките изглеждаха нормални, неокислени, контактите чисти, без налепи или някакво износване. Пръснах контактите с контактен спрей. Яд ме е само, че не проверих при колко волта включва. Ако във веригата на това реле е включена и външната аларма, може да се очакват изпълнения и оттам. А когато няма схеми, се работи доста тегаво.
Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.
Релето е J271 и захранва с 12V ECU. VAGCOM го сочи като дефектно. За моя случай това е реле 30, намиращо се в кутията на ECU. Тъй като визуалният оглед на релетата не е надежден метод за проверка без по-сериозни измервания, за да не си губя времето просто смених релето с ново. Засега, вече повече от седмица, дефектът не се е проявил.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта