Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот ivuchev » Пон 14 авг 2017 12:21


Моля който е на ти с модела и токовете да сподели ако знае кое е това реле , Кой номер е ( Power Supply Reley for ECU ) . Колата вече 2ри път не ще да запали и от 3 тия път запалва с грешка

17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
P1517 - 35-10 - - - Intermittent

Разглобих бушонното табло и прилагам снимка на която се виждат релетата зад тях има още 4 релета с номера 100 , 100 , 444 , няма намокряно , няма клеясали работи . Опитах се да разбера като дам на контакт но прицъкват 3 релета и не мога да разбера кое е.
пп Извинявам се за темата понеже има още една подобна но стара и никой не пише нищо и не се разбира на края кой номер е релето . Благодаря
Прикачени файлове
релета заден план.jpg
това са релетата от зад
релета на преден план.jpg
погледнато от пред

Последна промяна от ivuchev на Пон 14 авг 2017 13:29, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот SpeeDLine » Пон 14 авг 2017 13:14


sharan.png

Според мен е на задната


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот ivuchev » Пон 14 авг 2017 14:17


Много си прав колега :) Благодарение на колегата Kris11 намерих кое е релето. То е с номер 167 от зад на задната страна . Сега остава да го сваля и да го прегледам за студени или напукани спойки вътре в него защото външно няма никакви забележки . ще пиша после .


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот ivuchev » Пон 14 авг 2017 21:33


И така, релето го свалих и отворих. Визуално изглежда като от магазина, даже ако бях купил ново нямаше да изглежда така сигурен съм. Няма лоши спойки . Единствено на контакта имаше малко нагар който изчистих с шкурка 1000 и после малко контактен спрей ( дано се окаже това ще видим ) . Вътре има и едно съпротивление с цветове - кафяво/черно/червено/синьо/зелено и по калкулатора трябва да е 102М ома а аз го измерих 64 ома , но както и да е ако пак се появи проблема ще се сменява съпротивлението но е много трудно защото наяма място за запояване . Релето е монтирано и за сега колата пали , след 3 / 4 дена каране пак ще пиша за развитието ...


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот ivuchev » Чет 17 авг 2017 21:06


И така колеги вече 3 ти ден няма проблем с паленето след профилактиката на реле 167 . Явно е че и съпротивлението в което се съмнявах е ОК тъй като съм го мерил през бубинката а не свалено. Темата може да бъде заключена . Благодаря на всички които се отзовахте.


aldygreen
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 яну 2019 18:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот aldygreen » Вто 27 авг 2019 17:03


Привет на всички. Май това ми е първият пост тук. Доколкото знам, главното реле се намира в кутията на ECU. Там може да има 1, 2 или 3 релета, заедно с мощни предпазители и това зависи от конкретния двигател.
На прав път ли съм или главното реле може да се намира навсякъде по релейните панели?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот radotom » Вто 27 авг 2019 18:47


За каква кола питаш?
Ако е VW - на повечето (ако не и на всички) е в бушониерата до таблото
На конкретния Шаран колегата го е написал кое е и къде е
На предходния Шаран пак е там, но е с номер 109.


aldygreen
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 яну 2019 18:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот aldygreen » Вто 27 авг 2019 20:23


Не е VW, Audi A4 е, бензин 1.8. Но тази тема излиза в Google относно реле J271 и затова попитах. При мене в кутията с ECU има само едно реле 30, което проверих и изглеждаше като ново. А ако това не е реле J271, става кофти, защото достъпът до задния панел с релета е препречен от як непоклатим жгут от пакетирани кабели.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот goppa » Вто 27 авг 2019 20:36


Реле 30 е същата идиотщина като реле 109. Реле висящо на спойките на печатна платка в автомобил, който подскача по всякакви пътища. Нищо че изглежда като ново. Може да те остави на пътя.


aldygreen
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 яну 2019 18:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот aldygreen » Вто 27 авг 2019 21:10


Мене ме интересува местоположението на главното реле. Това реле 30 се поставя в гнездо, към перата на което са захванати проводници. Аз поне не видях никаква печатна платка. Според твърденията на един експерт, това реле в кутията на ECU може да прекъсва по две причини - или има влизане на вода или релето се управлява и от външна алармена система. Аз имам някакви съмнения, че може да е точно вторият случай. Досега не съм имал случчай на изгасване на двигателя по време на движение, а проблемът се появява понякога само при стартиране, при което двигателят не запалва. След известно време се "самооправя".


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот goppa » Вто 27 авг 2019 21:37


Вътре в пластмасовата кутийка с надпис 30 е въпросната печатна платка.

Ето снимка на разглобени два варианта на реле 109
Изображение

в ляво е такова с реле висящо на платка, този модел дава дефекти. В дясно пак реле 109 но няма печатна платка и няма спукани спойки и непалещ автомобил.


aldygreen
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 яну 2019 18:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот aldygreen » Вто 27 авг 2019 21:51


Аз отворих релето и го разгледах внимателно с лупа. Спойките изглеждаха нормални, неокислени, контактите чисти, без налепи или някакво износване. Пръснах контактите с контактен спрей. Яд ме е само, че не проверих при колко волта включва. Ако във веригата на това реле е включена и външната аларма, може да се очакват изпълнения и оттам. А когато няма схеми, се работи доста тегаво.


aldygreen
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 яну 2019 18:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за главното реле на ECU (Power Supply Reley for ECU ) Sharan 1.8 T 2004 г.

Мнениеот aldygreen » Нед 08 сеп 2019 19:48


Релето е J271 и захранва с 12V ECU. VAGCOM го сочи като дефектно. За моя случай това е реле 30, намиращо се в кутията на ECU. Тъй като визуалният оглед на релетата не е надежден метод за проверка без по-сериозни измервания, за да не си губя времето просто смених релето с ново. Засега, вече повече от седмица, дефектът не се е проявил.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта