Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
ето материал : http://vwts.ru/forum/41263.html
само,че се задържа повече лугата и бързо корозират тръбите.
само,че се задържа повече лугата и бързо корозират тръбите.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
Идеално и аз така мислех да ги направя. Руснака не се е сетил да ги напръска със спрей от медна грес преди да сложи изолацията, 20 години няма да мръднат.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
goppa написа:А ако са в купето и текнат?
Сменяш ламината.
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
Точно това направих и аз само че ги намазах с обикновена грес доста обилно и ги изолирах съсстереопорени тръби и отгоре ги увих с лента за изолация на кабели снимки нямам но при първа възможност ще кача
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
passatfan2780 написа:Точно това направих и аз само че ги намазах с обикновена грес доста обилно и ги изолирах съсстереопорени тръби и отгоре ги увих с лента за изолация на кабели снимки нямам но при първа възможност ще кача
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
ivuchev написа:passatfan2780 написа:Точно това направих и аз само че ги намазах с обикновена грес доста обилно и ги изолирах съсстереопорени тръби и отгоре ги увих с лента за изолация на кабели снимки нямам но при първа възможност ще кача
И? Сега по-бързо ли стопля?
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
По принцип ще има някъкъв ефект,но онзи ден като го правих в Плевен беше 10 градуса и не мога да усетя разликата като застудее ще видя как ще бъде.До 3 .01. не съм в БГ и не мога да си работя по него
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
То до 3.01 греста вече ще е ратворила стиропора и няма да има никакъв ефект
Ако беше използвана изофлекс- изолация (гумените тръби за ПВЦ тръбите), може би щеше да изкара и до 10.01
За целта тръбите първо се измиват много хубаво, желателно с веро, оставят се да изсъхнат перфектно и после се пръскат с тефлонов спрей обилно.
Пиша го, защото и аз съм обмислял подобна интервенция...
... обаче ме мързи!
Ако беше използвана изофлекс- изолация (гумените тръби за ПВЦ тръбите), може би щеше да изкара и до 10.01
За целта тръбите първо се измиват много хубаво, желателно с веро, оставят се да изсъхнат перфектно и после се пръскат с тефлонов спрей обилно.
Пиша го, защото и аз съм обмислял подобна интервенция...
... обаче ме мързи!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
По добре е изолацията ако е EPDM, както предлага Радо, да се залепи за тръбите и маркучите а не да е върху някаква мазнотия. Че като я грабне вятъра ще става забавно зад колата .
Тая изолация се лепи с полихлоропреново лепило и осигурява пълна херметизация, така че няма нужда да се мажат тръбите.
И пак ви казвам - това упражнение с изолирането е безсмислено. Ще икономисате едни 100-200W топлина. Кел файда след цял ден излежаване под колата.
Тая изолация се лепи с полихлоропреново лепило и осигурява пълна херметизация, така че няма нужда да се мажат тръбите.
И пак ви казвам - това упражнение с изолирането е безсмислено. Ще икономисате едни 100-200W топлина. Кел файда след цял ден излежаване под колата.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
То докато реално не се проба няма да се разбере ама ползата ще е много по голяма от излежаването под колата. То добре че е мека зимата ама ако е -20 да задържи 3 месеца 100% ще ги изолирам.
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
За много години колеги,живи и здрави!!!Така минаха всички празници и се започна пак якото бачкане.Незнам при вас как е времето,но в Плевен април месец няма такава жега.Днес по обяд беше +15(луда работа).Изолацията на тръбите на печката все още стои не я е изяла греста,но при тези температури май ще ми трябва климатроника хихихихи,а не печката.
Търся си оригинален авариен кит,т.е. крик,ключ за джанти,отвертката,ключето 10/13 и каквото има там по вашите шаранчета и пластмасата която държи всички щуротии.При мен е само един дъъълъг болт останал от оборудването.АКо някой знае какво има в комплекта или го има да качи някоя снимчица,ако е удобно.Благодаря предварително.
Търся си оригинален авариен кит,т.е. крик,ключ за джанти,отвертката,ключето 10/13 и каквото има там по вашите шаранчета и пластмасата която държи всички щуротии.При мен е само един дъъълъг болт останал от оборудването.АКо някой знае какво има в комплекта или го има да качи някоя снимчица,ако е удобно.Благодаря предварително.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
Утре ще ти го снимам. В комплекта е пластмасова стойка, крик, тръбен ключ за джанти, телена кука за сваляне на капачките на джантите и ключ 10/13 и отвертка(които при мен липсват). Дългият болт държи цялата тая сергия да не се разхожда из хралупата.
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
А самият крик по различен ли е от на другите например?Аз имам пасат б3,жената поло 6н1,сестрата голф 4,бащата голф2,братчеда голф плюс и всичките са с еднакви крикове а са все около 1300кг макс ,а на моя рибок и той същия направо ме е страх да го пробвам да го вдигам най малкото ми се вижда нисък
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
Преди имах Голф 3. Крика е същия като конструкция но е по- масивен.
Ето схема с ОЕМ номерата на инструментите:
http://www.oemepc.com/vw/part_single/ca ... g/e#sec_11
Ето схема с ОЕМ номерата на инструментите:
http://www.oemepc.com/vw/part_single/ca ... g/e#sec_11
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г
Добре си е шаранчето. просто годинките им са в повече вече и се обаждат всякакви възли. Когато аз си търсех такава кола диста бяха с изгнил държач на резервната, направо си личеше всичко как се е разпаднало от ръжда. Но на повечето това беще само малка част от прекрасната картинка по цялото дъно и праговете. Печката също е сложена на малоумно място и корозира ужасно. Когато свалях моята се скъдаха всички болтове пак от ръжда. Моята е от немско и не е зле поддържана, даже има и резервна чисто нова оригинална алуминиева джанта . Нали никой не си мисли че тези коли в чужбина се ползват за семейни излети, по-скоро за товарни коне. Проблемите които сега излизат при мен са нормални за времето си или са резултат от некадърността на монтьори.
Аз мисля че за нашия климат не е нужно да се изолират тръбите отдолу. Руснаците го правят по разбираеми причини. Там с неработеща печка пък въобще не става. Пък и тая печка с градско каране ще гори свещта всеки сезон по 2 пъти поне.
Аз мисля че за нашия климат не е нужно да се изолират тръбите отдолу. Руснаците го правят по разбираеми причини. Там с неработеща печка пък въобще не става. Пък и тая печка с градско каране ще гори свещта всеки сезон по 2 пъти поне.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта