Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот kris11 » Съб 30 дек 2017 16:47


ето материал : http://vwts.ru/forum/41263.html
само,че се задържа повече лугата и бързо корозират тръбите.




Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот Karaboev » Съб 30 дек 2017 18:17


Идеално и аз така мислех да ги направя. Руснака не се е сетил да ги напръска със спрей от медна грес преди да сложи изолацията, 20 години няма да мръднат.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 30 дек 2017 18:21


goppa написа:А ако са в купето и текнат?

Сменяш ламината.


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот passatfan2780 » Съб 30 дек 2017 18:53


Точно това направих и аз само че ги намазах с обикновена грес доста обилно и ги изолирах съсстереопорени тръби и отгоре ги увих с лента за изолация на кабели снимки нямам но при първа възможност ще кача


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот ivuchev » Съб 30 дек 2017 19:24


passatfan2780 написа:Точно това направих и аз само че ги намазах с обикновена грес доста обилно и ги изолирах съсстереопорени тръби и отгоре ги увих с лента за изолация на кабели снимки нямам но при първа възможност ще кача



:th_up


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот goppa » Съб 30 дек 2017 19:56


ivuchev написа:
passatfan2780 написа:Точно това направих и аз само че ги намазах с обикновена грес доста обилно и ги изолирах съсстереопорени тръби и отгоре ги увих с лента за изолация на кабели снимки нямам но при първа възможност ще кача



:th_up

И? Сега по-бързо ли стопля?


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот passatfan2780 » Съб 30 дек 2017 22:16


По принцип ще има някъкъв ефект,но онзи ден като го правих в Плевен беше 10 градуса и не мога да усетя разликата като застудее ще видя как ще бъде.До 3 .01. не съм в БГ и не мога да си работя по него


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот radotom » Нед 31 дек 2017 15:06


То до 3.01 греста вече ще е ратворила стиропора и няма да има никакъв ефект :icon_lol
Ако беше използвана изофлекс- изолация (гумените тръби за ПВЦ тръбите), може би щеше да изкара и до 10.01 :no

За целта тръбите първо се измиват много хубаво, желателно с веро, оставят се да изсъхнат перфектно и после се пръскат с тефлонов спрей обилно.
Пиша го, защото и аз съм обмислял подобна интервенция...
... обаче ме мързи! :mhihi


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот goppa » Нед 31 дек 2017 16:50


По добре е изолацията ако е EPDM, както предлага Радо, да се залепи за тръбите и маркучите а не да е върху някаква мазнотия. Че като я грабне вятъра ще става забавно зад колата :mhihi.
Тая изолация се лепи с полихлоропреново лепило и осигурява пълна херметизация, така че няма нужда да се мажат тръбите.
И пак ви казвам - това упражнение с изолирането е безсмислено. Ще икономисате едни 100-200W топлина. Кел файда след цял ден излежаване под колата.


Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот Karaboev » Нед 31 дек 2017 17:51


То докато реално не се проба няма да се разбере ама ползата ще е много по голяма от излежаването под колата. То добре че е мека зимата ама ако е -20 да задържи 3 месеца 100% ще ги изолирам.


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот passatfan2780 » Пет 05 яну 2018 20:37


За много години колеги,живи и здрави!!!Така минаха всички празници и се започна пак якото бачкане.Незнам при вас как е времето,но в Плевен април месец няма такава жега.Днес по обяд беше +15(луда работа).Изолацията на тръбите на печката все още стои не я е изяла греста,но при тези температури май ще ми трябва климатроника хихихихи,а не печката.
Търся си оригинален авариен кит,т.е. крик,ключ за джанти,отвертката,ключето 10/13 и каквото има там по вашите шаранчета и пластмасата която държи всички щуротии.При мен е само един дъъълъг болт останал от оборудването.АКо някой знае какво има в комплекта или го има да качи някоя снимчица,ако е удобно.Благодаря предварително.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот goppa » Пет 05 яну 2018 20:44


Утре ще ти го снимам. В комплекта е пластмасова стойка, крик, тръбен ключ за джанти, телена кука за сваляне на капачките на джантите и ключ 10/13 и отвертка(които при мен липсват). Дългият болт държи цялата тая сергия да не се разхожда из хралупата.


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот passatfan2780 » Пет 05 яну 2018 20:51


А самият крик по различен ли е от на другите например?Аз имам пасат б3,жената поло 6н1,сестрата голф 4,бащата голф2,братчеда голф плюс и всичките са с еднакви крикове а са все около 1300кг макс ,а на моя рибок и той същия направо ме е страх да го пробвам да го вдигам най малкото ми се вижда нисък


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот goppa » Пет 05 яну 2018 20:55


Преди имах Голф 3. Крика е същия като конструкция но е по- масивен.

Ето схема с ОЕМ номерата на инструментите:
http://www.oemepc.com/vw/part_single/ca ... g/e#sec_11


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Фолксваген Шаран 1.9 тди 116к.с. 2002г

Мнениеот stefarata » Съб 06 яну 2018 18:00


Добре си е шаранчето. просто годинките им са в повече вече и се обаждат всякакви възли. Когато аз си търсех такава кола диста бяха с изгнил държач на резервната, направо си личеше всичко как се е разпаднало от ръжда. Но на повечето това беще само малка част от прекрасната картинка по цялото дъно и праговете. Печката също е сложена на малоумно място и корозира ужасно. Когато свалях моята се скъдаха всички болтове пак от ръжда. Моята е от немско и не е зле поддържана, даже има и резервна чисто нова оригинална алуминиева джанта . Нали никой не си мисли че тези коли в чужбина се ползват за семейни излети, по-скоро за товарни коне. Проблемите които сега излизат при мен са нормални за времето си или са резултат от некадърността на монтьори.
Аз мисля че за нашия климат не е нужно да се изолират тръбите отдолу. Руснаците го правят по разбираеми причини. Там с неработеща печка пък въобще не става. Пък и тая печка с градско каране ще гори свещта всеки сезон по 2 пъти поне.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта