Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
Здравейте пак колеги. На един приятел му се случи проблемен Шаран. Не работи турбината. Ровихме гледахме, тествахме, закачахме на ваг-ком. Там изкара грешки на N-75 и на другите 2 дето са до него.Така днеска купихме манометър за вакума- закачихме го- и видяхме следното- на празни обороти дава минус 0,5 бара, на 3000 и над обороти показва -0,85 -0,90 бара. съмняваме се във вакум помпата ама тя е доста скъпа. Замерването го направихме на маркуча дето излиза от тоя "балон" закрепен за блока. Та тия стойности нормални ли са или имаме голям проблем? Нашия Шаран- същия не е в България, иначе щяхме да видим и там какви са показанията при перфектно работещ мотор....
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
Трябва да прави абсолютен вакуум. Вижте тръбата към сервото. Навярно ома голяма цепка.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
Видяхме цялата система- включително и към сервото. Спирачки има уникални..... Какво значи абсолютен вакум?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
-1bar. Дори на оборот.
Сваляхте ли маркуча лъм сервото? При мен цепката беше на щуцера на обратния клапан.
Другга причина може да е голям разход на вакуум. Прецакан вакуумен клапан - n75, n18 или оня за мекото гасене. Изключвайте ги един по един от вакуумната инсталация за да откриете виновника.
Сваляхте ли маркуча лъм сервото? При мен цепката беше на щуцера на обратния клапан.
Другга причина може да е голям разход на вакуум. Прецакан вакуумен клапан - n75, n18 или оня за мекото гасене. Изключвайте ги един по един от вакуумната инсталация за да откриете виновника.
Последна промяна от goppa на Вто 18 сеп 2018 18:58, променено общо 1 път.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
значи трябва на свободни обороти да е -1 бар?
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
тогава лошо... утре ще проверим пак всичко, ако не- отиваме за нова вакум помпа.....
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
не съска от никъде- имаше едно съскане - леко- оказа се заминаващ лагер на генератора....свалихме пистовия ремък за проверка
... епопеята почва......
... епопеята почва......
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
при мен щуцера на вакуум помпата беше отчупен и не държеше вакуум но пък спирачки уникални.като го задържа навътре към помпата нещата идват и го ремонтирахме
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Sharan 2004г. 1,9тди 116к.с. AUY - Проблем с вакум системата- стойности
В крайна сметка се оказа леееекичка цепка на маркуча към сервото, който как е заврян..... , та имахме термошлаух такъв размер и го сложихме на цепката. Вакум системата сега работи както на другия Шаран дето там всичко е ок... НО пак не върви и не върви тая кола.... набира като влак, турбото работи, надува... Нашите "паркинг-техник" умения бяха дотук. В Петък колата отива в доверен сервиз да видим какво ще излезе....
пп. Даваше грешки на Н75 н18 и оня другия там - те са 3. След като закърпихме маркуча вече няма грешка там- клапаните ги пробваха на друга кола- работят.
пп. Даваше грешки на Н75 н18 и оня другия там - те са 3. След като закърпихме маркуча вече няма грешка там- клапаните ги пробваха на друга кола- работят.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта