Днес се зарових в проблема. Благодаря за насоките.
Първо проверих бушона -здрав е. Повторно проверих датчика за задна светлина, работи. Напрежението е нормално- 11,90 мерих на контакт .
После реших да почна прозвъняването на кабела взадната броня, че е по лесен достъпа. Откачих буксата на кабела свързващ 4 те задни датчици, закачена е отвътре на бронята. Разкачих и четирите датчика.
Буксата е с 6 пина-( кабела) кафяв и червен захранващи - маса и плюс 12 волта и 4 сигнални кабела - жълт, син, зелен и сив. На датчиците буксата е с три Пина, плюс, маса и средния сигнален. На всички датчици плюса и масата са паралелни, само сигналните кабели за самостоятелни от всеки датчик. Прозвъних го и нямаше скъсан или зацапан контакт.
Премерих и дали идва захранване на женската букса при включен парктроник, за която се включва задния кабел, 12 волта си имаше.
После свързах задния кабел с буксата идваща от модула и започнах да закачам датчиците един по един и да меря напрежението на следващата празна букса. Още на закачането на първия краен десен датчик - волтажа показа 1,2 волта. Откачих го, закачих другите три и премерих отново напрежението - 12 волта . Премерих и на предната броня всички букси при разкачен един датчик показа 12 волта. Смених този при който напрежението падаше на 1,2 волта със здрав резервен и веднага системата проработи.
Излиза, че този датчик здраво е окъсил и е свалял напрежението на 1,2 волта. Интересното е защо не го показваше конкретно диагностиката, досега винаги е посочвала кой точно датчик не работи.
Установих, че системата индикира с един от двата зумера от пред или отзад е проблема с някой от датчиците, като сложих окъсилия датчик от пред, постоянния сигнал беше от предния зумер под седалката, иначе преди това пискаше задния.
Изчистих грешките с вагкома (дето откачах под напрежение датчици, всички бяха запаметили грешка) и
парктроника работи идеално.

ни