Тия дни карам един Шаран VR6,обаче никаква динамика не усещам,то верно,че е 2 тона почти,ама ако се пусна с голфа ще вървя ако не повече от него,то поне колкото него.Възмножно ли е това да се дължи само на разликата в килограмите,все пак това е 2.8VR6 и защо по дяволите е толкова спънато,а пък разхода е нечовешки,не гледам MFA-то,че ме заболява тиквата...
Май имаше колеги с такива рибоци,ако сте с такъв двигател как се държат вашите 'автобусчета'
VW Sharan VR6 разочарование
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
така обикновено става като се тръгне с голямата кошница.
пича сигурно е очаквал като е ВР6 да излети вертикално и е останал адски учуден/разочарован като е разбрал че тва е просто кола с по голям мотор която върви без да е яка бегачка...
купето е тежко и то много-ускорението няма да бъде много различно от плавното. за сметка на това ще е доста по дълго от нормалното. колата няма да има "насищане" на оборотомера. не като малките мотори които залагат на скоростната кутия да им оползотвори по пълно въртящия момент. дърпа до известно време (силните обороти) и после почва само да ръмжи а не набира вече толкова яростно.
сигурно заради това мислиш че е разочарование...
пича сигурно е очаквал като е ВР6 да излети вертикално и е останал адски учуден/разочарован като е разбрал че тва е просто кола с по голям мотор която върви без да е яка бегачка...
купето е тежко и то много-ускорението няма да бъде много различно от плавното. за сметка на това ще е доста по дълго от нормалното. колата няма да има "насищане" на оборотомера. не като малките мотори които залагат на скоростната кутия да им оползотвори по пълно въртящия момент. дърпа до известно време (силните обороти) и после почва само да ръмжи а не набира вече толкова яростно.
сигурно заради това мислиш че е разочарование...
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
vaskoto1 написа:така обикновено става като се тръгне с голямата кошница.
пича сигурно е очаквал като е ВР6 да излети вертикално и е останал адски учуден/разочарован като е разбрал че тва е просто кола с по голям мотор която върви без да е яка бегачка...
купето е тежко и то много-ускорението няма да бъде много различно от плавното. за сметка на това ще е доста по дълго от нормалното. колата няма да има "насищане" на оборотомера. не като малките мотори които залагат на скоростната кутия да им оползотвори по пълно въртящия момент. дърпа до известно време (силните обороти) и после почва само да ръмжи а не набира вече толкова яростно.
сигурно заради това мислиш че е разочарование...
Точно!Незнам какво очаквах ама не се осъществи.Трябва да постна и снимки на Шарана,наистина е супер запазен и всичко по него е 6 точки,но ми се стори все едно карам мойта.Иначе разликата е че след 170 голфа почва да се чуди кой го е измислил ,а шаранчето се ражда отново
P.S vw-a е на един приятел
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Това си е специфичен клас автомобил и нямат нищо общо с обичайните ни представи. Тяхното царство е извънградското и едрите мъже, като мен и vaskoto1 - другите не Ви познавам лично. Комфортът и пространството са чудесни, страхотна видимост и др. Изработката и материалите са на много добро ниво. Разбирате, че говоря за Галаксито си, но то е идентично с Шаран. Моят е само с 2.0i (Фордов) и съм абсолютно доволен. Не става за гонитба, но ускорява доста добре. Параметрита на 2.0 VW Sharan са почти идентични. Препоръчай на собственика да си купува части от Мото-Пфое, че при Unitrade са меко казано "главорезки цените"
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Еми така е , като качиш за пъви път на VR6 , така става , (или поне и при мене) викам си сега ще излитаме , ама на,бавно "уж" тръгва .
Нали ви разправях че един познат си купи голф 3-VR6 , (вече е ударен , но се прави), та го покарахме малко, като за на4ало на старт, нещо не ми харесваше , леле мале като подмине 150 , изправяш се на нокти, та нали е 6-цилиндара , силата му е след тия км.
иначе за пръв път чувам че има шаран с такъв двг.
Нали ви разправях че един познат си купи голф 3-VR6 , (вече е ударен , но се прави), та го покарахме малко, като за на4ало на старт, нещо не ми харесваше , леле мале като подмине 150 , изправяш се на нокти, та нали е 6-цилиндара , силата му е след тия км.
иначе за пръв път чувам че има шаран с такъв двг.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да бе не върви .... вие май се забравяте ....... с колко искате да върви бус ....... хората не са малумни като нас да направят нещо и да му сложат ДВГ което не отговаря, всяко нещо си има отговор. не съм запознат с параметрите на мотора в шарана, но съм убеден ,че може би не е точно като при колите, въртящ момент и мощност ,още веднъж казвам не съм запознат с параметрите на мотора.
та като не ти харесва да що не го тестваш ето ще ти дам 1 Ситроен Евазион 2000 см3 + турбо и 156 к.с., а за консумация на гориво ...... над 3500 об. 12-15 л.
та като не ти харесва да що не го тестваш ето ще ти дам 1 Ситроен Евазион 2000 см3 + турбо и 156 к.с., а за консумация на гориво ...... над 3500 об. 12-15 л.
- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
Голф 3 ВР6 от 0-100 за 7.6 с.
Заколко искаш да ускорява автомобил с близо 500 кг отгоре и същият мотор
Заколко искаш да ускорява автомобил с близо 500 кг отгоре и същият мотор
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да споделя мойте мисли ...... мисля че очакваш да лепи повече за седалката и мисля че понеже е по-голяма колата не е усеща така скоростта и аз на 2.2i Espace 96, имам чуството че грам не дърпа .... до като не си видя километража ..... въпреки всичко да ме извиняват от рено форума ама газта е толкова паянтова и с малък ход и върви като 1.8 моно иначе много фетско като се обърнат предните седалки назад и става парти :") но спирачките са добри и абс а не е като на vw той чука оня връща педала нагоре малко
- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
Е за усещането е доста субективно!!! Ако си в Ауди А8 с 200 си все едно с 110 км/ч в Голф 3
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта