гуми за Транспортер Т2

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: гуми за Транспортер Т2

Мнениеот geodj » Вто 26 мар 2013 23:06


За ставане стават тези гуми, но зависи и какъв е офсета на джантата

И от къде я изкопахте тази тема след 4 години? :rolleyes




Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: гуми за Транспортер Т2

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Вто 26 мар 2013 23:40


Търсейки думата офсет озадачен какво ли ще рече, открих ето това и мисля , че схванах значението и . "1 - Широчина на джантата
2 - Диаметър на джантата
3 - Диаметър на централния отвор
4 - P.C.D. - диаметър на кръговата стъпка
5 - Офсет
6 - Легло за спирачния диск

7 - Диаметър на отвора за болтовете
8 - Централна линия
9 - Фланец
10 - Контур на профила
11 - Легло на борда
12 - Отвор за вентила
13 - Диаметър на монтажната повърхност


Размер на джантата
включва широчина и диаметър на джантата. Например размерът 6,5х15 означава, че джантата е с широчина 6,5 инча и диаметър 15 инча (цола).

Офсет
показва разстоянието от централната линия на джантата до нейната монтажна повърхност (схема 1). Офсетът е положителен (+), когато монтажната повърхност се простира отвъд централната линия на джантата. Офсетът е отрицателен (-), когато монтажната повърхност се намира зад централната линия (схема 1).

P.C.D. (ПСД) - диаметър на кръговата стъпка
показва в милиметри диаметъра на кръга, свързващ центровете на отворите за болтовете. Според модела на автомобила варира P.C.D. както и броят на болтовете (схема 2).

"
Прикачени файлове
djanta_shema1.gif
djanta_shema1.gif (4.53 KиБ) Видяна 1866 пъти
djanta_shema2.gif
djanta_shema2.gif (5.35 KиБ) Видяна 1860 пъти


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: гуми за Транспортер Т2

Мнениеот geodj » Сря 27 мар 2013 9:55


Правилно си ме разбрал. Колкото е по-малък офсета, толкова повече гумата се приближава към носача и стои далеч от външния ръб на калника. По-големия офсет съответно избутва гумата навън и в един момент гумата може да се окаже извън калника и да опира в него при завой или натоварване на буса.


Потребителски аватар
MrDiesel
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 05 юни 2006 19:14
Автомобил: vw t3 Caravelle
Двигател: SUBARU EJ 25 DOHC
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: гуми за Транспортер Т2

Мнениеот MrDiesel » Чет 28 мар 2013 8:52


Точно обратното на колегата-колкото офсета или ЕТ-то на джантата е по-голямо толкова по навътре към носача се приближава.Джанти с минусов офсет има само за джипове или специални тунинг джанти.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: гуми за Транспортер Т2

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 28 мар 2013 9:04


Хамериканците имат по техните коли, вярно предимно на спортни изпълнения.


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: гуми за Транспортер Т2

Мнениеот geodj » Чет 28 мар 2013 10:18


MrDiesel написа:Точно обратното на колегата-колкото офсета или ЕТ-то на джантата е по-голямо толкова по навътре към носача се приближава.Джанти с минусов офсет има само за джипове или специални тунинг джанти.

:th_up



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта