Аз съм с перфектни седалки (предни),но се чудя дали да не ги сменя с по-удобни. Дилемата е с какви по-точно?
Имам такива от Порше.Колебания та са ми за следните:
Субару,Порше,Мg или от някоя друга кола.
Седалки за Т3
- pitstop_loungebar
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- pitstop_loungebar
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Седалки за Т3
Opel Vectra sri 150 full leather и мнението на колегата от UK:"they fit in really easy,although i feel a touch higher i think that maybe as the old ones were fucked."
- Dinkicha
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 01 апр 2012 16:32
- Автомобил: 1989 Volkswagen T3 Multivan
- Двигател: 1.9 1Z
- Местоположение: Бургас
Re: Седалки за Т3
pitstop_loungebar написа:Аз съм с перфектни седалки (предни),но се чудя дали да не ги сменя с по-удобни. Дилемата е с какви по-точно?
Имам такива от Порше.Колебания та са ми за следните:
Субару,Порше,Мg или от някоя друга кола.
Аз бих предпочел тези от Porsche.....не за друго ами са от Porsche все пак Но вече всичко зависи от състоянието,но които и да вземеш няма да си разочарован
- pitstop_loungebar
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Седалки за Т3
Имам от 914 и 911. Може и от 924 да се сложат.
Седалките от Поршетата са почти перфектни. Имат следи от употреба (всепак са 2ра ръка),но са адски запазени. Като ги монтирам ще кача снимки,защото са на близо 200км. от мен.
Имам инфо и за още седалки,които са слагани в т3,но мога да кача инфото ако има интерес. Имам и снимки.
Седалките от Поршетата са почти перфектни. Имат следи от употреба (всепак са 2ра ръка),но са адски запазени. Като ги монтирам ще кача снимки,защото са на близо 200км. от мен.
Имам инфо и за още седалки,които са слагани в т3,но мога да кача инфото ако има интерес. Имам и снимки.
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Седалки за Т3
Ми давай де.Интерес винаги има .
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Седалки за Т3
Давай, има добри идеи, особено ми хареса MG ZR turbo.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Седалки за Т3
Пак от един руски форум - седалки от Волга (но точно кой модел не е описано) - казват , че ставали съвсем точно и били много удобни...Дали е вярно , обаче - един Бог знае...
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Седалки за Т3
Това ще да е от по-новите Волги и в Бг надали ще ги има.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Седалки за Т3
А , те на ГАЗ-елите слагат от Волга , така , че не е "мисията невъзможна"...
По-важното е дали ще са удобни
По-важното е дали ще са удобни
- Dinkicha
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 01 апр 2012 16:32
- Автомобил: 1989 Volkswagen T3 Multivan
- Двигател: 1.9 1Z
- Местоположение: Бургас
Re: Седалки за Т3
От Волга-та не ми се виждат особено удобни,но кой знае Ние се сдобихме с едни от Форд (миниван,чийто модел ми отбягва вмомента) с подлакътници и всичко,абе ще видим как ще се слагат и естествено ще споделим снимки
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Седалки за Т3
Колеги, от Пасат 5 някой слагал ли е и дали ще се напастнат лесно?
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Седалки за Т3
Стара тема, но да помогна на някой да не се чуди-условието е седалките, които ще се слагат, да не са с директен монтаж към пода (дъното на самото купе). Когато са направени да се хващат към пода директно, компенсирането на височината им до работна позиция, което е поне 15см, става с механизмите на самата седалка и в масовия случай релси, ръчки и т.н. са хванати към седалката по начин, който изключва лесното им разглобяване.
Днес пробвах как ще стоят седалки от Мондео. Не стават! По много причини, но преработката им е страшно приключение,а височината става прекалено голяма.
За да станат, височината между дъното на самото корито, в което стои дунапрена и релсата трябва да е не повече от 3-4 см.
И така, днес ми останаха няколко часа и най-сетне разкарах оригиналните седалки на бусчето. Това е временен вариант, стана доста циганска работата, но за момента е мнооого по-добре от оригиналните седалки.
Използвани материали и инструменти
-бормашина
-шестограми, отвертки, клещи, няколко гаечни ключа
-винтове 6х20 и 8х30, гайки
-две стоманени планки за монтаж на дървени греди....малки, не знам размера какъв им е
-флекс (но може и без него), ножовка
-метчици
-някакви стоманени тръби 1/2 цол.
Донори: Пасат Б3. За ентусиастите-ориентирайте се смело към модели извън ФВ/Ауди гамата, по-лесно и далеч по-човешки направено е. Вторият донор е Фиат Браво, модел преди 2001, седалките са без еърбег вътре, но следващите нямат принципна разлика.
Остават оригиналните релси за движение на седалката напред/назад.Седалката от Бравото става почти без преправяне-разликата в дупките по едната релса е 1см.За това влизат в действие 2 от планките, другата релса се ползва директно.Тук обаче се появи проблем със салона от Пасат-пасажерската седалка става горе-долу. С шофьорската е голям гърч заради механизма и за движение нагоре-надолу. Идва много висока, а реално няма как да се свали по-ниско-тръбата, която и служи за основа, е с много кофти форма, така, че реално от целия салон на Пасат съм ползвал само пасажерската седалка. Другите ще ги мисля някак за задни...но силно ме съмнява и там да станат.
От планките се премахва страничната част от едната планка, на която е закрепено лостчето за регулиране на наклона на оригналната облегалка-реже се, то просто не е нужно.Другата, на която е ограничителя за движение напред, си остава.
Остава и средното лостче, с което се заключват релсите да не мърдат напред/назад. Но там ще го мисля как точно да стане...сега просто стои на мястото си, заключва седалката, но не е много надеждно.
Начин на работа-тук няма нищо особено-свалят се релсите от оригиналните седалки, прави се един картонен шаблон за местата на дупките и това е. Другото е пробиване, мерене, малко рязане, навиване на 3-4 резби. Никаква философия.
Възможни донори: Фиат-Браво, Брава, Мареа, Типо от последните генерации-това всичкото е с едно и също захващане на седалките. От Фиат групата- Алфа 156-същото захващане. Бонус-на Алфата шофьорската седалка е с подлакътник, на Фиат нямат. Възможни екстри-ербега отпада, но често срещани са кожен салон в няколко модела, велур, плюш десетина разцветки, подгрев. Масово срещани екстри са при Алфата, при Фиат са по-редки.
Ако наблизо имате морга за автобуси, задължително минете от там и потърсете пътнически автобусни седалки, от рейсовете които са за международни превози. Страшно удобни, достатъчно ниски и направени така, че да се преправят много лесно. Мен ме спря единствено факта, че тук са скъпи. Моргаджиите им искат по 50-тина лева за седалка. Повечето са си комплект с подлакътници.
Днес пробвах как ще стоят седалки от Мондео. Не стават! По много причини, но преработката им е страшно приключение,а височината става прекалено голяма.
За да станат, височината между дъното на самото корито, в което стои дунапрена и релсата трябва да е не повече от 3-4 см.
И така, днес ми останаха няколко часа и най-сетне разкарах оригиналните седалки на бусчето. Това е временен вариант, стана доста циганска работата, но за момента е мнооого по-добре от оригиналните седалки.
Използвани материали и инструменти
-бормашина
-шестограми, отвертки, клещи, няколко гаечни ключа
-винтове 6х20 и 8х30, гайки
-две стоманени планки за монтаж на дървени греди....малки, не знам размера какъв им е
-флекс (но може и без него), ножовка
-метчици
-някакви стоманени тръби 1/2 цол.
Донори: Пасат Б3. За ентусиастите-ориентирайте се смело към модели извън ФВ/Ауди гамата, по-лесно и далеч по-човешки направено е. Вторият донор е Фиат Браво, модел преди 2001, седалките са без еърбег вътре, но следващите нямат принципна разлика.
Остават оригиналните релси за движение на седалката напред/назад.Седалката от Бравото става почти без преправяне-разликата в дупките по едната релса е 1см.За това влизат в действие 2 от планките, другата релса се ползва директно.Тук обаче се появи проблем със салона от Пасат-пасажерската седалка става горе-долу. С шофьорската е голям гърч заради механизма и за движение нагоре-надолу. Идва много висока, а реално няма как да се свали по-ниско-тръбата, която и служи за основа, е с много кофти форма, така, че реално от целия салон на Пасат съм ползвал само пасажерската седалка. Другите ще ги мисля някак за задни...но силно ме съмнява и там да станат.
От планките се премахва страничната част от едната планка, на която е закрепено лостчето за регулиране на наклона на оригналната облегалка-реже се, то просто не е нужно.Другата, на която е ограничителя за движение напред, си остава.
Остава и средното лостче, с което се заключват релсите да не мърдат напред/назад. Но там ще го мисля как точно да стане...сега просто стои на мястото си, заключва седалката, но не е много надеждно.
Начин на работа-тук няма нищо особено-свалят се релсите от оригиналните седалки, прави се един картонен шаблон за местата на дупките и това е. Другото е пробиване, мерене, малко рязане, навиване на 3-4 резби. Никаква философия.
Възможни донори: Фиат-Браво, Брава, Мареа, Типо от последните генерации-това всичкото е с едно и също захващане на седалките. От Фиат групата- Алфа 156-същото захващане. Бонус-на Алфата шофьорската седалка е с подлакътник, на Фиат нямат. Възможни екстри-ербега отпада, но често срещани са кожен салон в няколко модела, велур, плюш десетина разцветки, подгрев. Масово срещани екстри са при Алфата, при Фиат са по-редки.
Ако наблизо имате морга за автобуси, задължително минете от там и потърсете пътнически автобусни седалки, от рейсовете които са за международни превози. Страшно удобни, достатъчно ниски и направени така, че да се преправят много лесно. Мен ме спря единствено факта, че тук са скъпи. Моргаджиите им искат по 50-тина лева за седалка. Повечето са си комплект с подлакътници.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта