поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Ванка...според мен е центровка. Човека не може да запали буса. А за турбото си прав.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
BURKAN написа:Ванка...според мен е центровка. Човека не може да запали буса. А за турбото си прав.
За проблемите със запалването не коментирам, просто ми направи впечатление помпата
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Абе не работи ли малко твърдичко за мойте изнежени ушички? Малко намаляване на "аванса" няма ли да помогне и за паленето? Движока е проектиран преди повече от 20-на годинки, даже 25 поне, и тогавашната нафтъ е била с едно цетаново число, а днешната доколко вдявам би трябвало да е с по-добро цетаново число. Освен това колегата казва, че е увеличил количеството на впръскване...
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , днес като отворих капака на буса , останових напредък в работата , а имено горивната система небеше глътнала въздох . Свързах зарядното устройство към свещите и газ отпреде да въртя , започнах да въртя на 10 секунда без да изключвам свещите запали трудно с това първо дълго въртене , все едно има изгорели поне две свещи . Преди да поставя въпросните свещи , проверих старите 4-ри , от който имаше само една изгуряла подминих я с нова и монтирах старите три работещи с една нова . Силно се надявам да е от тях скоро ще ги проверя .
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Колега аз имах подобни признаци със баничарката като я взех преди 4 години.Оказа се семерина на ГНП то.Не прочетох никъде да си го ревизирал стенд менд Значи оправи си дюзите да работят с еднакво налягане,това дет две пикаят а другите уж добре не върви.Дизела не търпи кокошкарски работи.Правиш всичко по книга и после само караш няма средно положение.Успех
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравей , първият път закупих 4-ри , от който само две работещи , втория път закупих 3 работищи , сложих трите + една от предните две работещи = на четери работещи дюзи , верно майстора каза за първите две че отварят на 150 бара .
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Баце, нещо с идеята ти за турбото не ми харесва. Как така "да си надува колкото си иска"..... Нали ще го пренадуеш....ще направиш всичко на салата вътре . Замисли се над въпроса на Ванката.....без допълнителното гориво, буса ще ти забие нос в земята.....Ще тръгнеш да изпреварваш и няма да имаш мощност за да го завършиш... .Замисли се....По-добре си намери една помпа от ААЗ и ще си решиш проблема, и с паленето ,и с вървежа. И без това разбрах ,че дюзите са ти от такъв мотор.И виж размърдай помпата на ляво или дясно да оправиш центровката, пък и шумния мотор.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте . Днес замерих свещите , оказа се че работят , замерих и свързващата лента между тях също работи . След това се замислих :понеже съм одрязал и изулирал кабелите на релето за подгрева, релето и конзолата му са извадени , да не би като подавам ток със зарядното свещите да не греят достатачно силно за единица време , понеже ако свържа зарядното устройство към клемите без акумолатор стартера няма да завърти , а свещите са доста сериозен консуматор . Времето ме претискаше и неуспях да пробвам директен ток през + на акомолатора към свещите , свързах пак зарядното изчаках до 15 секунда и започнах да вартя , първо започна с препалвания на 7-мата 8-осмата секунда буса запали напълно от първото въртене . В момента на окасяване на свещите с зарядното замерих тока от едната свещ , тока беше 3,75V . Относно ГНП-то според вас кое ще бъде най безпроблемно за монтиране и качествена работа (захвати на помпата тръбичките ) имайки в предвид , че мотора е 1.7 , ползва сигменти и лагери като на 1.9 . ? 1. ГНП от бус 1.6 тд ;претесняваме хода на буталото и количеството впръскана нафта 2. ГНП 1.9тд - претесняваме захвата ,хода на буталото и количеството впръскана нафта .
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Всичко става ПРОВЕРИ СИ ПОМПАТА И ДЮЗИТЕ НА СТЕНД вече като си сигурен ,че е всичко ок тогава ще палим и регулираме.Няма значение с каква помпа си и дюзи мотора трябва да пали от раз.А в зависимост от помпа и дюзи вървенето и тягата с турбо е друга тема.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , вчера свързах кабел от плюса на акомолатора към свещите бройх до 15 изключих кабела бягам отпред въртя , буса запали от раз . Днес при нула градуса , кабела от плюса към свещите броя до девет махам кабела , бягам отпреде въртя пали от раз . Извод : със зарядното може да се проверят свещите дали работят ,но не и да се подаде достатачен ток , зада подгреят нужната температура , неопходима за запалването на нафтата . Наближава момента за ходене по мъките , за новите номера , надявам се понеже имам преглед да не се налага технически преглед има външни забележки , който отстранявам доста грубо с кит в рака и спрей . За сега остава със старата помпа по нататака ще видим .
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Братчед, това със зарядното и мукулуматуръ е въпрос на елементарна сметка ве братчед. Всяка подряваща свещ консумира условно около 10-12А (може и повече). 4х10=40А. Кое зарядно може да даде 40А, при 12V? Такива не се срещат под път и над път. Масовите са до 5-10А.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
KingoftheROAD написа:Братчед, това със зарядното и мукулуматуръ е въпрос на елементарна сметка ве братчед. Всяка подряваща свещ консумира условно около 10-12А (може и повече). 4х10=40А. Кое зарядно може да даде 40А, при 12V? Такива не се срещат под път и над път. Масовите са до 5-10А.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , от днес бусчето е с нови номера , застраховка , преглед , както си му е реда , относно турбинката и това , че не се разтоварва закупих бустметър за да замеря налягането . Налягането не се вдига повече от 0,6 бара , допускам че има вероятност за малки пробиви в смукателната система , който смятам да отстраня ако изобщо има такива , но дори и да има пробиви според мен налягането няма да се вдигне повече от 0,8 0,9 бара .Относно вървенето 1з мотора с по-големия си вартящ момент , по-голямата си кобатура и мощност (пълен празен върви едно и също)си остава за мене по добрия вариант. От друга страна кY мотора има основен ремонт , плюс по-мощно нагнетяващи дюзи от старите му ,плюс торбинка и се усеща разлика от преди ремонта във вървенето , но не чак толкова задоволяваща ,както 1Z мотора . Въпреки това поради положените осилия , смятам да покарам , стария КY мотор , живот и здраве след време ако е рекал Бог , може и да върна 1з в коша , благодата на Господа Исуса Христа да бъде с всички вас . амин !
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Колега при 0.6 бар. няма как да разтовари турбото. При натоварване на трета предавка трябва да направи поне 1 бар и да разтовари на 0.8 бара така,че си виж цялата турбо система и нека господ да е с теб
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , сдобих се с ГНП от мотор SB сиреч рядко срещано GTD в случея от ауди 1.6 тди . Тръгнах да подменям старото поради две пречини : 1.старото гнп се разтече ; 2. сложих турбо и дюзи на 155 бара а помпата остана за стандартен мотор 1.7д 130бара дюзи. Монтирах помпата и веднага излезна проблем , надстърча няма да може да се затвори капака на двигателя , ще е цяло чудо ако се отърва само с преправяне на механизама за подаване на гас . Иначе тая надежди за това ГНП , че ще искара търсиния ефект от цялъта дъндания.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта