Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Здравейте! Моля, дайте идея с какво да обработя кабелната обувка на +-са, който се закача на шпилката на изхвърляча на стартера! Такъв го ядох в студа, вятъра и дъжда поради отказ на стартера, че не ми се говори. Последва бутане, дърпане с всички опасности. Бях набедил стартера, а то причината се оказа в нагорялата кабелна обувка.Знам, че грес и масло не вършат работа.
- staraplanina
- Мнения: 114
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Има един контактен спрей - пръска се върху клемата.
Аз ползвам този.
Предполагам ще ти свърши работа и на теб
Аз ползвам този.
Предполагам ще ти свърши работа и на теб
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Колега контакторите на шалтера са медни и се подменят с нови.Там не се слага грес или масло.А окисляването е от охлабени връзки и не правилни контакти,а и от не честа употреба.
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Какъв контактор? Говоря за двете действително медни шпилки по които върви +. Не говоря за вътрешните матракалешки- то е една медна котва, която изхвърляча, който аз познавам като бендикс, итласква и свързва за да захрани стартера. Кабелната обувка с "+" при мен винаги е била притискана с железни гайки и шайби. Предлагате да намеря бронзови или медни ли? Може да се потърси, това е възможност. Колкото до разхлабването - сигурно го е имало, но и при клемите на акуто въпреки плътния контакт се появява нагар.
Почвам да търся в нета спрея.
Благодаря!
http://kvazer.com/spray-for-electronics ... 90096.html
Почвам да търся в нета спрея.
Благодаря!
http://kvazer.com/spray-for-electronics ... 90096.html
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Дано помогне спрейчето но да ти кажа,че така наречения бендикс така изглежда колега http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... Aw&dur=137
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Колегата явно бърка шалтера с бендикс, защото по бендикса ток и жици няма.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
geodj написа:Колегата явно бърка шалтера с бендикс, защото по бендикса ток и жици няма.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 21:15
- Автомобил: passat B3
- Двигател: ABS 1991
- Местоположение: Русе
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
срещу нагар и окисление здраво стягане е лечението
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Още веднъж благодаря за вниманието!
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Много често тези болтове са железни и само на главата им е заварена една медна пластина. Моите съм ги сменил с такива от масивна мед, смених и гайките с бронзови. И вече 9 години не съм имал проблем. Спрейчетата ми се струват несериозна работа.
- MrDiesel
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 05 юни 2006 19:14
- Автомобил: vw t3 Caravelle
- Двигател: SUBARU EJ 25 DOHC
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Ако говорим за Т3 проблема ти не е от плюсовата клема а от масата на скоростната кутия към купето.От влагата и солта не прави добра връзка,провери и минусовата клема на акумулатора към купето.Клемите се обработват с технически вазелин които не позволява проникване на влага и окисление.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Срещу нагар и окисляване на кабелна обувка
Колеги срещу окиси аз ползвам контактна грес.Тук в Пловдив е купувам от ФИЛКАБ на Коматевско шосе.Цената и беше около 12-15лв тубата около 300мл. аз я ползвам за ел. инсталации като кербовам кабелните обувки.Лошото е че нямат етикети(много бързо им пада)но пишеше че е Финландска.Ето и две снимки:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта