KingoftheROAD написа::beer Аз ако го измисля тва, ша го патентовам ;)
добре де, ама пак 300-400 кила откъде се събират?
и на мен ми е интересно, предния диф да е 50-60кг, кардан, виско-муфа и тн. още толкова да речем, полуоски 15-20кг., движока ако е същия там промяна няма, скоростите да добавят още 10-20кг с раздатката, преден мост ако се сменя, и той още 10 кила да речем да добави, да го докараме до 180-200 кила дотук.
Ако можеш претегли го твоето синхро, на някой кантар за камиони, да видим колко тежи напълно снаряжен, без пътници и багаж. Щото гледам производителя дава някакви таблички с най-различки тегла, с ремарке, без ремарке и тн. обаче все някакви интересни цифри. А като го претеглиш се оказва нещо, дето го няма в таблицата......Ам ти с зембина......а поиска на някой селянин, а са пуснали кучетата да те хапят.
Извинявам се на Яро за оцапаната тема, ама то вече не се търпи....Карай си на бензин/газ и си свиркай....Нафтата остави за големите батковци. Ай със здраве и успех с тунджата.
Е, па аз си перкам и никви грижи и пей сърце. Ми кат нема зебин, та на газъ ша перками. Мое и 0,5-1л. вода в тунджата, и да издрапме и до зебинджийницата ;) тоя номер на дизела цъъъъ че ногу ша боли след тва.
Като ти е икономичен буса значи за събора в Турция няма да имаш проблем и ще присъстваш ако не дойдеш ще го сметна като лъжа,че ни мамиш с разхода и ако решиш май месец мислим да се съберем на яз.Копринка та ако искаш ела и там Да ти видим кораба майка