VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот Yaro » Вто 09 апр 2013 18:27


batchi написа:Синхрото е по тежко поне с 300-400кг,заводско са много рядко с два блокажа,а за
трети между мостовете да не говорим,цената му е много сериозна,скоростите им са бавни,трябва и те да се преправят ...

Тези "поне 300-400кг." от какво идват?
Питам защото ми се струва много. Примерно два редукторни моста от Волво С303 са под 300кг. (двата), и са тотално несъизмерими с това, за което става дума тук.

Какво се преправя по скоростите?
Благодаря за линка, започвам го и него. :)




warfare
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 12:27
Автомобил:
Двигател:

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот warfare » Сря 10 апр 2013 12:37


http://www.car.gr/classifieds/motorhomes/view/2650231/

отговорът на твоите мечти, (а и на много други) е само 11 евра :)


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот Yaro » Сря 10 апр 2013 15:46


warfare написа:http://www.car.gr/classifieds/motorhomes/view/2650231/

отговорът на твоите мечти, (а и на много други) е само 11 евра :)

Да, не е лошо, но за тези пари "искам всичко" както гласеше една реклама на една голяма банка.
Това е бензин, не разбирам дали има серво, климатик, "бОлкажи" както казват някои и т.н. Да не говорим, че за моите цели категорично предпочитам дизела и от изчетеното дотук, явно не щатния за Т3.
Иначе ето още две не лоши оферти от този сайт: :)
http://www.car.gr/classifieds/motorhomes/view/749435/
и
http://www.car.gr/classifieds/motorhomes/view/2825320/

В крайна сметка никой не ми отговори на следния въпрос, който за мен е основополагащ в случая, само-цитирам се: :)
Yaro написа:...
Тоест - ако може да ми помогнете с преценка/ мнение дали въобще залагам правилни очаквания преди да се вкарам в киреча... :)
Евентуално такова бусче бих го ползвал само за пътувания на асвалт (Европа основно) и много редки излизания извън асвалт, като говорим за полянки, пясък, море/ язовири и подобни. За всичко по-сериозно извън пътя си имам друг автомобил. Въпреки това бих търсил синхро. :)

Въпроса е - мога ли да постигна такъв краен резултат с T3 Syncro/ Westfalia при който шофирането в диапазон 90-130 да е комфортно?
От изчетеното дотук разбирането ми е, че всичко над 100 е трудно дори с вграждане на по-голям дизел (1.9) и ще се боря с определени затруднения като баири и т.н. Бъркам ли? :)


Наистина ще ми е ценна информация от първа ръка.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот PACH » Сря 10 апр 2013 17:53


Не се чуди, идваш на гости и тестваш :)


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот Yaro » Сря 10 апр 2013 18:03


PACH написа:Не се чуди, идваш на гости и тестваш :)

Супер :)


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот BUS1988 » Сря 10 апр 2013 21:04


Моето syncro с 1.9 MTdi AFN и дълги 3та и 4та пътува съвсем спокойно с 105-110 реални цял ден.
Пътувал съм и с 120 реални без особени затруднения.
Байрите ги изкачва без проблем съвсем спокойно.
Ако искаш повече обаче (пътуване с 130 или 120 и да имаш сила за да изпреварваш) няма да ти прави кефа.
На Ванката буса е много по-мощен от моя (електронен и с чип), обаче с нормални 3та и 4та и заради това не може да пътува с много км.
Електронен Tdi 2WD което пробвах с по-дълги диференциали обаче беше друга бира, пътуваше спокойно с 140.
Въпреки това аз съм доволен и не бих го сменял за 2WD. Никой 2WD не може да стигне тук...

Изображение

...или тук

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот Yaro » Сря 10 апр 2013 21:27


BUS1988 написа:Моето syncro с 1.9 MTdi AFN и дълги 3та и 4та пътува съвсем спокойно с 105-110 реални цял ден.
Пътувал съм и с 120 реални без особени затруднения.
Байрите ги изкачва без проблем съвсем спокойно.
Ако искаш повече обаче (пътуване с 130 или 120 и да имаш сила за да изпреварваш) няма да ти прави кефа.
На Ванката буса е много по-мощен от моя (електронен и с чип), обаче с нормални 3та и 4та и заради това не може да пътува с много км.
Електронен Tdi 2WD което пробвах с по-дълги диференциали обаче беше друга бира, пътуваше спокойно с 140.
Въпреки това аз съм доволен и не бих го сменял за 2WD. Никой 2WD не може да стигне тук...

Благодаря за информацията. :) Точно такава информация ми трябваше. С какъв размер гуми си в момента? Също и какъв е стандартния размер за модела? Всички ли Синхро са с 4-степенна кутия, предполагам става дума за тази, която има и бавни? Има ли синхро версии на Т3 с петстенна кутия?


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот BUS1988 » Сря 10 апр 2013 21:42


Yaro написа:Благодаря за информацията. :) Точно такава информация ми трябваше. С какъв размер гуми си в момента? Също и какъв е стандартния размер за модела? Всички ли Синхро са с 4-степенна кутия, предполагам става дума за тази, която има и бавни? Има ли синхро версии на Т3 с петстенна кутия?


205/80/16 са ми гумите което е стандартното за syncro 16. Това е горе-долу максимума без за смениш или преправиш носачите.
Моето е syncro 14 и беще с гуми 185/80/14.
Няма синхро с 5-степенна кутия, всички са 4+G (G=Gelande - бавната скорост).


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот Yaro » Чет 11 апр 2013 21:12


Още три въпроса: :)
1. Имате ли представа кой/ къде в България може да направи нова тента (плата) за покривната палатка при Pop Top модификацията от истински промазан ripstop (не знам наименованието на български), с прозорци и т.н., както си е оригинално?
2. Оригиналното кухненско оборудване на Westfalia от какъв материал е? Подлежи ли на възстановяване/ реновиране.
3. При модификацията Pop Top на Westfalia, къде стандартно минава климатика? И ако попадна на бусче, което няма (защото видях такива, които имат), може ли да се вгради културно в последствие?

Благодаря ви предварително. :)


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот PACH » Чет 11 апр 2013 21:36


Yaro написа:Още три въпроса: :)
1. Имате ли представа кой/ къде в България може да направи нова тента (плата) за покривната палатка при Pop Top модификацията от истински промазан ripstop (не знам наименованието на български), с прозорци и т.н., както си е оригинално?
2. Оригиналното кухненско оборудване на Westfalia от какъв материал е? Подлежи ли на възстановяване/ реновиране.
3. При модификацията Pop Top на Westfalia, къде стандартно минава климатика? И ако попадна на бусче, което няма (защото видях такива, които имат), може ли да се вгради културно в последствие?

Благодаря ви предварително. :)


Всяка една сериозна фирма, която изработва тенти ще свърши работа, но ще им трябва мостра, която да видят. Такъв плат в Бг не знам от къде ще намериш, тук има акриелен плат, с който шият тентите, препоръчвам качествен немски, който не пропуска вода има и УВ защита.

Дървенията която се използва за изпработка на шкафовете е тополов шперплат, продава се по складовете, само трябва да го ламинираш в цвета който желаеш.

Стандартно конзолата на климатика минава централно по цялата дължина на тавана, до предната част където се разделя на буквата Т, при поп-топ остават само задните духалки над багацника, за да може да се качваш в палатката :)


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот Yaro » Чет 11 апр 2013 21:40


Ванка,
Благодаря за отговорите.
PACH написа:... Такъв плат в Бг не знам от къде ще намериш, тук има акриелен плат, с който шият тентите, препоръчвам качествен немски, който не пропуска вода има и УВ защита.

Попадал ли си на такъв немски? Информация? :)
А климатици изпадат ли? :)


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот PACH » Чет 11 апр 2013 21:45


Yaro написа:Ванка,
Благодаря за отговорите.
PACH написа:... Такъв плат в Бг не знам от къде ще намериш, тук има акриелен плат, с който шият тентите, препоръчвам качествен немски, който не пропуска вода има и УВ защита.

Попадал ли си на такъв немски? Информация? :)
А климатици изпадат ли? :)


Имаше една фирма нещо Colour...не се сещам за името точно, но като кажеш немски акрил, веднага ще ти я кажат. С такъв плат си направих тентата, мога и него да ти покажа.
Климатиците обикновенно са неработещи и с проблеми, единствено миналата година се продаде един работещ климатик, който се демонтира от Т3 Ванагон (щатския Т3).


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот Yaro » Пон 15 апр 2013 13:41


Един страничен и маловажен въпрос, но като цяло, който също ме интересува. :)
Колко литра е стандартния резервоар и каква е автономността с него при дизел (приблизително)?
Какви са решенията тук за увеличаване на автономността?
- по-голям резервоар, на мястото на оригиналния (ако позволява мястото)
- втори резервоар
- туби


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот PACH » Пон 15 апр 2013 18:06


Яро, приблизително около 600-700 км ти е прехода с един резервоар. Втори резервоар може да си монтираш под купето в "нишата" между плъзгащата врата и кардана, но ще трябва да си го изработиш сам. Правоъгълник с дължина около метър, ширина 35-40 и дебелина десетина см. В него може да събереш около стотина литра, което ще добави още 1000 км. автономия.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: VW T3 Multivan Westfalia Syncro? Има ли такъв?... :)

Мнениеот BUS1988 » Пон 15 апр 2013 18:56


100 литра от едната страна ми се струва много.
Пластмасовите резервуари за вода на това място са 40 или 60 литра за всяка страна. Ако са от край до край са 60, ако са по къси (като мойте) са 40.
Ако става въпрос за два резервуара съм съгласен!



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта