Един голям български фен с Т3 синхро.

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот musuibie » Пет 07 юни 2013 10:17


По отношение издържливостта на буса като цяло - предния и задния диф са сменени и са LCD, по скоростите също е правено едно друго, двигателя както разбрахте е сменен, и още камара неща са направени преди самото тръгване на тази експедиция.
Но.... всичките тези неща мисля, че ще е най-добре да ги научите от първоизточника :smile .




Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот Yaro » Пет 07 юни 2013 10:50


musuibie написа:По отношение издържливостта на буса като цяло - предния и задния диф са сменени и са LCD...

Каква е идеята да се монтират LSD вместо твърд блокаж, каквито са оригиналните?
Освен ако не са принципно по-здрави (не виждам от какво) според мен е недостатък.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот BUS1988 » Пет 07 юни 2013 13:21


Yaro написа:
musuibie написа:По отношение издържливостта на буса като цяло - предния и задния диф са сменени и са LCD...

Каква е идеята да се монтират LSD вместо твърд блокаж, каквито са оригиналните?
Освен ако не са принципно по-здрави (не виждам от какво) според мен е недостатък.


weddle industries имат LSD диференциал което може и да го заключиш 100% ръчно (на мноооого солена цена), може би това има предвид колегата.
Ето и оригиналният текст:

The ultimate Syncro differential. The Automatic Torque Biasing (ATB) Locking 
Differential may be the ultimate Vanagon Syncro differential unit. In ATB mode, it has the ability to transfer power to both wheels, automatically and without the use of friction pads or plates used in other limited-slip designs. This provides incredibly smooth limited slip differential action during normal on-road and moderate off-road driving. When off-road conditions get really nasty, the integral locking feature can be engaged by the driver, providing fully “locked up” performance and delivering up to 100% drive torque to any wheel.

These units utilize the factory VW air locker controls, providing the best of
 both worlds; the drivability of an ATB differential, with a full locker option when needed. While it is designed for 4WD Syncro Vanagons equipped with factory locking differential(s), it can be installed in non-locker equipped Syncros and 2WD Vanagons by using an optional locker upgrade kit. The ATB design is extremely strong and durable and since ATB diffs are gear operated, there are no plates or clutches that can wear out, needing costly replacement.

Application: VW 094 Locker Trans

QVWT2L ATB Diff for 094 with Locker
Price $1182.00

www.weddleindustries.com

Последна промяна от BUS1988 на Пет 28 юни 2013 10:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот Yaro » Пет 07 юни 2013 13:31


Теми,
Този диференциал е много добро решение. Според мен за такъв бус винаги бих избрал чист блокаж пред LSD, но ако са 2в1, просто чудесно. Цената е нормална за такъв продукт, но докато дойде дотук вероятно става много дебела...


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот PACH » Съб 08 юни 2013 14:15


Яро за мен проблемите са комплексни. Първо теглото от 3 тона е непосилно за ск.кутия, която не е разчетена за такова натоварване. Освен това в случая няма монтирани маслоотражателни пластини, които спомагат за по-доброто смазване на най-натоварените лагери. Другия проблем е прегряването на кутията. Шофирането с дни в във високо температурни региони като Южна Америка при това тегло загрява кутията неимоверно и тя работи в критични температурни режими в които маслото губи своите характеристики и става на "чорба". Препоръчвам след пълното рециклиране да се направи монтаж на маслоотражателни пластини, подсилени зъбни колелета и слайдер като на Темис. Задължително е да се направи система за охлаждане маслото на кутията с маслена помпа и радиатор с принудително охлаждане, който да се включва с термо датчик.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот BUS1988 » Съб 08 юни 2013 14:53


Напълно съм съгласен с теб Ванка, единственото за което не съм сигурен е дали да не се сложат и подсилени диференциали също. Нали знаеш за случая на tigerbus.
В момента буса в България ли се намира или не?
Ако да, как е дошъл до тук че ми е любопитно?


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот Yaro » Съб 08 юни 2013 15:53


Такива отговори са кеф за четене. :) Благодаря и на двамата. :)


Потребителски аватар
soaring
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот soaring » Съб 08 юни 2013 18:12


Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот PACH » Съб 08 юни 2013 18:32


soaring написа:Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!


Кефа всички го виждаме, буса е в България, разглобен за профилактика и подобрения. Обсъждаме техническите проблеми, за да го направим достатъчно сигурен за дългите пътешествия които му предстоят.


djidjo75
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 19:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот djidjo75 » Пон 24 юни 2013 22:29


А как наистина е стигнал до БГ,и колко километра е минал за да се разбере колко аджеба са кекави тези кутии?


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот BURKAN » Чет 27 юни 2013 17:34


soaring написа:Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!


Да типично по български....мисълта ми беше не относно окачване и тинтири-минтири. Ето ви част от предаването по Евроком. Част от музиката си е правил сам. Росен има над 280 часа заснет филма на HD.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152989181125515&set=vb.864585514&type=2&theater


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот Yaro » Чет 27 юни 2013 18:40


BURKAN написа:
soaring написа:Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!


Да типично по български....мисълта ми беше не относно окачване и тинтири-минтири. Ето ви част от предаването по Евроком. Част от музиката си е правил сам. Росен има над 280 часа заснет филма на HD.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152989181125515&set=vb.864585514&type=2&theater

Аз не разбрах точно кое е типично по български?
Ако си чел форуми навън, по-добре от мен ще знаеш, че основна тема в едно голямо пътуване е подготовката на машината и това са въпроси за които ние, или поне аз питах в тази тема. А ако не обсъждаме това, какво тогава да обсъждаме в техническа тема? Може би цвета на буса? ...

При опит за достъпване на линка от фейсбук, поне на мен ми дава това:
This content is currently unavailable


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот BURKAN » Пет 28 юни 2013 21:23


Ето го клипа и вече е публичен. Може да се види от всички.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152989181125515&set=vb.864585514&type=2&theater


Потребителски аватар
passata brat
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Белене(острова на свободата)

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот passata brat » Съб 29 юни 2013 21:00


:arrow аз все още не мога


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Един голям български фен с Т3 синхро.

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 29 юни 2013 23:11


факбук даун, факбук даун. Ай рипийт - факбукдаун :mhihi :mrgreen :Mr Green Fun :screwy :mhihi



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта