Смяна на двигател

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
ervantes
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 26 май 2012 8:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Смяна на двигател

Мнениеот ervantes » Съб 17 авг 2013 11:28


Здавеите колеги!!!
Имам Т3 с двигател 1.9куб. воден боксер.Искам да сменя мотора с редови ABS 1.8 моноинжекция
90 коня.Търся двигател комплект с компютъра и инсталация,Ако някои чуе нещо по вапроса ще съм
много благодарен.Тел. 0878725018

Последна промяна от ervantes на Съб 17 авг 2013 11:50, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
danov_m
Мнения: 170
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом

Re: Смяна на двигател

Мнениеот danov_m » Съб 17 авг 2013 11:45


Приемам дарение стария ти двигател боксера!! :biggrin


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Смяна на двигател

Мнениеот Петър Христов » Съб 17 авг 2013 15:34


По Варненските морги няма ли ? Или искат много пари?
В Шумен има навсякъде,преди няколко месеца духнах гарнитура на пасатора и докато умувах да го правя или сменя , се обадих в една морга,ADZ каран само на бензин 180лв.ЕКУ то е около 40 кабелите може и да ти ги подарят покрай другото.


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на двигател

Мнениеот geodj » Нед 18 авг 2013 9:45




Потребителски аватар
tonhc77
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 06 дек 2012 9:37
Автомобил: golf 2
Двигател:
Местоположение: перник

Re: Смяна на двигател

Мнениеот tonhc77 » Нед 22 сеп 2013 7:56


Здравей колега има ли смисъл да го сменяваш ,с този абс или с друг редови мотор вървежа няма да е същия ще е по тромав, защото въртящия момент на двата мотора е различен и скоростите са направени за боксер . Поне аз имах този проблем и си направих стария въздухар на газ и си е супер .Това е лично мнение .Поздрави


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Смяна на двигател

Мнениеот BuGmaN » Пон 23 сеп 2013 23:30


Ми и аз, така разправям, също от нещастен, личен опит, ама кой ли чува, деа знам... :beer
Да знаеш, колега - не е толкова проблема, че скоростите са сметнати, то скорости има много, ама които и да слошиш, няма да е същото..., ами редовака си е редовак, просто, както в казармата - най ниската длъжност... :icon_lol


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Сря 25 сеп 2013 8:24


Не зная защо говорите така но, с редовия 1,8 или 2,0 бусчето върви доста по-добре
харчи по-малко и части има буквално на всякъде за разлика от боксерите дали са въздушни или водни няма значение.
Сам съм го изпитал като се кача за сравнение от моя бус Т3 1,8 карбуратор от голф2 на същия бус 2,1 Боксер 112 коня
то се вижда боксера е доста тромав и плавен няма демараж,ако на някой му се смешно с радост бих се замерил
с един такъв бус.
А разхода ми е 13-14 газ в София вие кажете колко дават боксерите и колко вървят.
Все още се чудя каква е причината да не са пуснали в производство оригинални бусове Т3 с такъв двигател
1,8 или 2,0 като след моята трансплантация виждам само положителни страни.
Карал съм и въздухари и водни ,а моя беше 1,6 ТД, но за т3 двигателите 1,8 и 2,0 са доста
по-оптимален варянт.
Преминаването от боксер към редови е малко по-гадно трябват ти доста неща от дизелов Т3
всичко е описано в форума само трябва да го намериш.
:beer


ervantes
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 26 май 2012 8:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Смяна на двигател

Мнениеот ervantes » Сря 25 сеп 2013 9:29


Здравеи колега!
И аз мисля че редовия ще е по добър, поне от към подръжка.
Не съм карал и незнам но мисля че и от към хода ще е по
добре.За сега карам с друг боксер пак 1.9 но с 78 кончета
Моят беше наи слабият с 54 коня но почна много да тече вода от главите
итрябваше да го сменя спешно.Новият е много добър но не съм се отказал
от редови.Както ти каза трябват много части и добър мотор,които ще си
набавя зимата и на пролет АТАКА.
Благодаря за мнението!
Поздрави!


Потребителски аватар
p-sound
Мнения: 318
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: MV 1990
Местоположение: varna

Re: Смяна на двигател

Мнениеот p-sound » Чет 26 сеп 2013 22:46


Много сте далеч от истината за вървенето на боксера ама не ми се спори в таз тема единствения плюс е наличието на резервни части и нищо друго а за разхода-кеф цена няма.
Дано не обидя някой,незнам с колко боксера се е сблъсквал колегата S BeNziN v KruVtA ама да ми кажеш че боксера е по-тромав при положение ,че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!
Успех на всички с начинанията каквито и да са те.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Смяна на двигател

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 27 сеп 2013 8:15


По начало преди да предприемем смяна на движока, е добре да се знаят ТТД на стария, новия и въобще всякаква полезна информация от този род. За да знаем какво и как да направим. Иначе манджата е гарантирана. :mrgreen :Mr Green Fun

Последна промяна от KingoftheROAD на Пет 27 сеп 2013 10:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на двигател

Мнениеот stefan4o » Пет 27 сеп 2013 8:32


p-sound написа:че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!

Малко си в грешка, колега. 1.8 имат "целия потенциал" (ако под това разбираме пик на въртящия момент) още при 2500 об/мин. Като цяло тия мотори са си нискооборотни. Говорим за 90-коньовите. При по-бързите версии на Мк2 наречени Гти силата е изместена малко по-нагоре, което е обяснимо - повечето конски сили, които се търсят.


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Пет 27 сеп 2013 9:21


p-sound написа:Много сте далеч от истината за вървенето на боксера ама не ми се спори в таз тема единствения плюс е наличието на резервни части и нищо друго а за разхода-кеф цена няма.
Дано не обидя някой,незнам с колко боксера се е сблъсквал колегата S BeNziN v KruVtA ама да ми кажеш че боксера е по-тромав при положение ,че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!
Успех на всички с начинанията каквито и да са те.


Не ме разбирайте погрешно ,боксера ми харесва като звук и като произведение на техническата мисъл.
Но реалността е ,че не може да се мери с около 30-40 години по-нова разработка.
Качи се покарай някой бус с редови двигател и сам определи за вървежа,а колкото
до всички други експлоатационни показатели/разход,пробег,части,цени и др./имаш служебна загуба :beer
Приятелчето с 2,1WBX си търси сега 2.0 115 АГГ за трансплантация, защо ли?


Потребителски аватар
p-sound
Мнения: 318
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: MV 1990
Местоположение: varna

Re: Смяна на двигател

Мнениеот p-sound » Съб 28 сеп 2013 22:49


stefan4o написа:
p-sound написа:че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!

Малко си в грешка, колега. 1.8 имат "целия потенциал" (ако под това разбираме пик на въртящия момент) още при 2500 об/мин. Като цяло тия мотори са си нискооборотни. Говорим за 90-коньовите. При по-бързите версии на Мк2 наречени Гти силата е изместена малко по-нагоре, което е обяснимо - повечето конски сили, които се търсят.


Говори ми се с хора които знаят какво говорят и говорят от личен опит,другото са някакви дрънканици които не искам да продължавам!
Монтирали сме много двигатели 1,8 и 2,0 на Т3 и доста боксери 1,9 и 2,1 и установихме доста навреме ,че с тези кутии ако ще и 4,2 V8 да сложиш все тая(на всичкото отгоре след монтажа съм ги карал).AGG мотора е добър избор но зависи с инсталация ли е и с каква кутия сме на въпросния бус,защото
може да се сложи и 1,8Т ама кутията ако е 4-ка ALD например ще има изненада-ще чакаме да върви ама няма(не на всички бусове са монтирани кутии AAP или 3H)
И да седнете да четете малко и да поработите не само да преписвате!


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Нед 29 сеп 2013 8:06


1,9карбуратор 78к.с./4600 -141NM/2600
1,9инжект. 89к.с./4600 -147NM/2800
алтернативата на тези агрегати.
1,8 АБС 90к.с/5500 - 145NM/2500

Сега определете кое на къде е изнесено :mhihi
Моя бус е със скорости DP и не са ми никак дълги и си вървя нормално дори натоварен.
Трябва да се чете повече ,от колкото да си фантазирате.
:beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на двигател

Мнениеот stefan4o » Нед 29 сеп 2013 8:21


p-sound написа:
Говори ми се с хора които знаят какво говорят и говорят от личен опит,другото са някакви дрънканици които не искам да продължавам!

Извинете, че писах и че се опитах да ви оборя твърдението, че 1.8 моноспринцовките са им силни високите обороти. Бъдете жив и здрав :beer



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта