Здавеите колеги!!!
Имам Т3 с двигател 1.9куб. воден боксер.Искам да сменя мотора с редови ABS 1.8 моноинжекция
90 коня.Търся двигател комплект с компютъра и инсталация,Ако някои чуе нещо по вапроса ще съм
много благодарен.Тел. 0878725018
Смяна на двигател
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Смяна на двигател
По Варненските морги няма ли ? Или искат много пари?
В Шумен има навсякъде,преди няколко месеца духнах гарнитура на пасатора и докато умувах да го правя или сменя , се обадих в една морга,ADZ каран само на бензин 180лв.ЕКУ то е около 40 кабелите може и да ти ги подарят покрай другото.
В Шумен има навсякъде,преди няколко месеца духнах гарнитура на пасатора и докато умувах да го правя или сменя , се обадих в една морга,ADZ каран само на бензин 180лв.ЕКУ то е около 40 кабелите може и да ти ги подарят покрай другото.
- tonhc77
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 06 дек 2012 9:37
- Автомобил: golf 2
- Двигател:
- Местоположение: перник
Re: Смяна на двигател
Здравей колега има ли смисъл да го сменяваш ,с този абс или с друг редови мотор вървежа няма да е същия ще е по тромав, защото въртящия момент на двата мотора е различен и скоростите са направени за боксер . Поне аз имах този проблем и си направих стария въздухар на газ и си е супер .Това е лично мнение .Поздрави
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна на двигател
Ми и аз, така разправям, също от нещастен, личен опит, ама кой ли чува, деа знам...
Да знаеш, колега - не е толкова проблема, че скоростите са сметнати, то скорости има много, ама които и да слошиш, няма да е същото..., ами редовака си е редовак, просто, както в казармата - най ниската длъжност...
Да знаеш, колега - не е толкова проблема, че скоростите са сметнати, то скорости има много, ама които и да слошиш, няма да е същото..., ами редовака си е редовак, просто, както в казармата - най ниската длъжност...
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на двигател
Не зная защо говорите така но, с редовия 1,8 или 2,0 бусчето върви доста по-добре
харчи по-малко и части има буквално на всякъде за разлика от боксерите дали са въздушни или водни няма значение.
Сам съм го изпитал като се кача за сравнение от моя бус Т3 1,8 карбуратор от голф2 на същия бус 2,1 Боксер 112 коня
то се вижда боксера е доста тромав и плавен няма демараж,ако на някой му се смешно с радост бих се замерил
с един такъв бус.
А разхода ми е 13-14 газ в София вие кажете колко дават боксерите и колко вървят.
Все още се чудя каква е причината да не са пуснали в производство оригинални бусове Т3 с такъв двигател
1,8 или 2,0 като след моята трансплантация виждам само положителни страни.
Карал съм и въздухари и водни ,а моя беше 1,6 ТД, но за т3 двигателите 1,8 и 2,0 са доста
по-оптимален варянт.
Преминаването от боксер към редови е малко по-гадно трябват ти доста неща от дизелов Т3
всичко е описано в форума само трябва да го намериш.
харчи по-малко и части има буквално на всякъде за разлика от боксерите дали са въздушни или водни няма значение.
Сам съм го изпитал като се кача за сравнение от моя бус Т3 1,8 карбуратор от голф2 на същия бус 2,1 Боксер 112 коня
то се вижда боксера е доста тромав и плавен няма демараж,ако на някой му се смешно с радост бих се замерил
с един такъв бус.
А разхода ми е 13-14 газ в София вие кажете колко дават боксерите и колко вървят.
Все още се чудя каква е причината да не са пуснали в производство оригинални бусове Т3 с такъв двигател
1,8 или 2,0 като след моята трансплантация виждам само положителни страни.
Карал съм и въздухари и водни ,а моя беше 1,6 ТД, но за т3 двигателите 1,8 и 2,0 са доста
по-оптимален варянт.
Преминаването от боксер към редови е малко по-гадно трябват ти доста неща от дизелов Т3
всичко е описано в форума само трябва да го намериш.
Re: Смяна на двигател
Здравеи колега!
И аз мисля че редовия ще е по добър, поне от към подръжка.
Не съм карал и незнам но мисля че и от към хода ще е по
добре.За сега карам с друг боксер пак 1.9 но с 78 кончета
Моят беше наи слабият с 54 коня но почна много да тече вода от главите
итрябваше да го сменя спешно.Новият е много добър но не съм се отказал
от редови.Както ти каза трябват много части и добър мотор,които ще си
набавя зимата и на пролет АТАКА.
Благодаря за мнението!
Поздрави!
И аз мисля че редовия ще е по добър, поне от към подръжка.
Не съм карал и незнам но мисля че и от към хода ще е по
добре.За сега карам с друг боксер пак 1.9 но с 78 кончета
Моят беше наи слабият с 54 коня но почна много да тече вода от главите
итрябваше да го сменя спешно.Новият е много добър но не съм се отказал
от редови.Както ти каза трябват много части и добър мотор,които ще си
набавя зимата и на пролет АТАКА.
Благодаря за мнението!
Поздрави!
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: Смяна на двигател
Много сте далеч от истината за вървенето на боксера ама не ми се спори в таз тема единствения плюс е наличието на резервни части и нищо друго а за разхода-кеф цена няма.
Дано не обидя някой,незнам с колко боксера се е сблъсквал колегата S BeNziN v KruVtA ама да ми кажеш че боксера е по-тромав при положение ,че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!
Успех на всички с начинанията каквито и да са те.
Дано не обидя някой,незнам с колко боксера се е сблъсквал колегата S BeNziN v KruVtA ама да ми кажеш че боксера е по-тромав при положение ,че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!
Успех на всички с начинанията каквито и да са те.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Смяна на двигател
По начало преди да предприемем смяна на движока, е добре да се знаят ТТД на стария, новия и въобще всякаква полезна информация от този род. За да знаем какво и как да направим. Иначе манджата е гарантирана.
Последна промяна от KingoftheROAD на Пет 27 сеп 2013 10:53, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на двигател
p-sound написа:че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!
Малко си в грешка, колега. 1.8 имат "целия потенциал" (ако под това разбираме пик на въртящия момент) още при 2500 об/мин. Като цяло тия мотори са си нискооборотни. Говорим за 90-коньовите. При по-бързите версии на Мк2 наречени Гти силата е изместена малко по-нагоре, което е обяснимо - повечето конски сили, които се търсят.
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на двигател
p-sound написа:Много сте далеч от истината за вървенето на боксера ама не ми се спори в таз тема единствения плюс е наличието на резервни части и нищо друго а за разхода-кеф цена няма.
Дано не обидя някой,незнам с колко боксера се е сблъсквал колегата S BeNziN v KruVtA ама да ми кажеш че боксера е по-тромав при положение ,че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!
Успех на всички с начинанията каквито и да са те.
Не ме разбирайте погрешно ,боксера ми харесва като звук и като произведение на техническата мисъл.
Но реалността е ,че не може да се мери с около 30-40 години по-нова разработка.
Качи се покарай някой бус с редови двигател и сам определи за вървежа,а колкото
до всички други експлоатационни показатели/разход,пробег,части,цени и др./имаш служебна загуба
Приятелчето с 2,1WBX си търси сега 2.0 115 АГГ за трансплантация, защо ли?
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: Смяна на двигател
stefan4o написа:p-sound написа:че имаш почти целия потенциал още при 2300 оборота а при редовия силата идва някъде към края на оборотомера....!!!!
Малко си в грешка, колега. 1.8 имат "целия потенциал" (ако под това разбираме пик на въртящия момент) още при 2500 об/мин. Като цяло тия мотори са си нискооборотни. Говорим за 90-коньовите. При по-бързите версии на Мк2 наречени Гти силата е изместена малко по-нагоре, което е обяснимо - повечето конски сили, които се търсят.
Говори ми се с хора които знаят какво говорят и говорят от личен опит,другото са някакви дрънканици които не искам да продължавам!
Монтирали сме много двигатели 1,8 и 2,0 на Т3 и доста боксери 1,9 и 2,1 и установихме доста навреме ,че с тези кутии ако ще и 4,2 V8 да сложиш все тая(на всичкото отгоре след монтажа съм ги карал).AGG мотора е добър избор но зависи с инсталация ли е и с каква кутия сме на въпросния бус,защото
може да се сложи и 1,8Т ама кутията ако е 4-ка ALD например ще има изненада-ще чакаме да върви ама няма(не на всички бусове са монтирани кутии AAP или 3H)
И да седнете да четете малко и да поработите не само да преписвате!
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на двигател
1,9карбуратор 78к.с./4600 -141NM/2600
1,9инжект. 89к.с./4600 -147NM/2800
алтернативата на тези агрегати.
1,8 АБС 90к.с/5500 - 145NM/2500
Сега определете кое на къде е изнесено
Моя бус е със скорости DP и не са ми никак дълги и си вървя нормално дори натоварен.
Трябва да се чете повече ,от колкото да си фантазирате.
1,9инжект. 89к.с./4600 -147NM/2800
алтернативата на тези агрегати.
1,8 АБС 90к.с/5500 - 145NM/2500
Сега определете кое на къде е изнесено
Моя бус е със скорости DP и не са ми никак дълги и си вървя нормално дори натоварен.
Трябва да се чете повече ,от колкото да си фантазирате.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на двигател
p-sound написа:
Говори ми се с хора които знаят какво говорят и говорят от личен опит,другото са някакви дрънканици които не искам да продължавам!
Извинете, че писах и че се опитах да ви оборя твърдението, че 1.8 моноспринцовките са им силни високите обороти. Бъдете жив и здрав
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта