От 1,7D на 1,7TD

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

От 1,7D на 1,7TD

Мнениеот chato » Сря 22 яну 2014 18:25


Здравейте колеги,има вероятност да се сдобия с един мотор 1,7D и си мисля дали не може да стане 1,7TD?
Ще ми бъде приятно да го поразчекнем този въпрос и да споделите вашите мнения :yahoo_09 .

п.п.Очаквам активно участие в дискусията и от клуба на знаещите :beer :love.vwclub .

Поздрави.




geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: От 1,7D на 1,7TD

Мнениеот geodj » Сря 22 яну 2014 21:15


Доколкото имам спомени преди време колегата Ивайло Игнатов от Девня имаше такава тема и Ванката с Мултивана. :beer


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: От 1,7D на 1,7TD

Мнениеот PACH » Сря 22 яну 2014 21:22


Белия ми мултиван е точно с такъв двигател, предполагам си чел темата.
Блок, глава, маховик, маслена помпа, алтернатор от 1.7Д, след това добавяш от ТД дюзи, помпа, картер, колектори, турбина, тръбички за смазване на турбото. Свали петите на 4ти цилиндър да провериш как са лагерите. Задължителен шлайф на изпускателния колектор, за да легне добре към главата. Резултата ще ти хареса, има лека разлика в сравнение с 1.6ТД.


Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: От 1,7D на 1,7TD

Мнениеот chato » Чет 23 яну 2014 15:57


PACH написа:Белия ми мултиван е точно с такъв двигател, предполагам си чел темата.

Ми чел съм я,ама кой да помни за нея :confused .

PACH написа:Блок, глава, маховик, маслена помпа, алтернатор от 1.7Д, след това добавяш от ТД дюзи, помпа, картер, колектори, турбина, тръбички за смазване на турбото. Свали петите на 4ти цилиндър да провериш как са лагерите. Задължителен шлайф на изпускателния колектор, за да легне добре към главата. Резултата ще ти хареса, има лека разлика в сравнение с 1.6ТД.

Живот и здраве,ако се сдобия с въпросният мотор,мисля да му направя пълна ревизия и чак след това да го монтирам.Смятам,че резултата наистина ще ми хареса,при положение,че сега съм с 1.6D :mhihi .

п.п.Ами маховик, маслена помпа и алтернатор от 1.6D няма ли да станат :question


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: От 1,7D на 1,7TD

Мнениеот valsanik » Чет 23 яну 2014 17:17


Маслената помпа е хубаво да е от ТД.Останалите неща си остават от твоя двигател.Турбо намери ли си?Ще трябва ако не си намериш картер от ТД, то да правиш твоя....трябва да има щуцер за обратното масло от турбото.Както каза Ванката....ГНП-то и дюзите също трябва да са ти от ТД.


Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: От 1,7D на 1,7TD

Мнениеот chato » Чет 23 яну 2014 19:45


Здрасти Валка,
щом е хубаво помпата да е от TD,ще бъде.Иначе нищо не съм търсил,защото още нямам матор,като се случи случката ти ще си един от първите,които ще разберат и се надявам да бутнеш едно рамо в името на "дружбо-слатинската" дружба :beer .За картера си мислех твоите момчета от ТЕЦ-а да свършат работата със щуцера(ако може :rolleyes ).



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта