В момента е Сря 21 ное 2018 1:47
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Пон 07 апр 2014 17:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 05 юни 2006 19:14
Мнения: 65
Автомобил: vw t3 Caravelle
Двигател: SUBARU EJ 25 DOHC
Местоположение: Варна
Знам, че няколко колеги от форума са го правили,но никакви отзиви от тяхна страна от крайния резултат.Затова пуснах тази тема ако желаят да изразят коментари относно ефикасността спрямо стокови спирачки.Благодаря предварително на отзовалите се.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Пон 07 апр 2014 18:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Мнения: 668
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
MrDiesel написа:
Знам, че няколко колеги от форума са го правили,но никакви отзиви от тяхна страна от крайния резултат.Затова пуснах тази тема ако желаят да изразят коментари относно ефикасността спрямо стокови спирачки.Благодаря предварително на отзовалите се.


Ъпгреида има само плюсове, като разликата в ефикасността на спирачките е огромна.
Паралелно с това вече спирачките не пушат и не миришат при спускания.
Може би най добрия ъпгреид като съотношение пари/ефикасност.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Пон 07 апр 2014 21:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Мнения: 1106
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia
Веднага изразявам мнение (без да съм подобрявал спирачки, мнението ми да не се брои за мародвано), но първо задавам един въпрос:

В 90% от времето буса с какъв товар се кара?

Обяснявам: ако се кара натоварен с хора или багаж над 500 кг постоянно или е тип кемпер който е пълен с тежки шкафове и оборудване - ДА, ИМА СМИСЪЛ ДА СЕ ПОДОБРЯТ СПИРАЧКИТЕ, НО

ако буса се кара без товар, с по 1-3 ма човека постоянно ТО НЕ, НЯМА СМИСЪЛ ДА СЕ ПОДОБРЯВАТ спирачките.

Това го казвам защото спирачките на буса са направени да го спират при 2500 кг, а ако се кара празен е 1500 кг. Моето впечатление е, че ако се кара празен спирачките имат в ПЪТИ по-голяма ефективност от всяка лека кола. Срявнявал съм го с всякакви коли, с тези големи дискове и огромни задни барабани си е ОК (пак казвам, ако не се кара натоварен) ако са наред. Даже са прекалено добри и ако прекалиш с усилието може да го "катурнеш" :)

:beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Пон 07 апр 2014 22:14 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3023
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Mihailov78 написа:
Веднага изразявам мнение (без да съм подобрявал спирачки, мнението ми да не се брои за мародвано)......:beer


Само ще споделя и своето мнение, всеки сам си прави изводите. На първия Балкан Бус Джем в Гърция, катерихме и спускахме Олимп, ползвахме доста спирачки и макар че повече се спусках на скорост. На последното слизане преди асфалта спирането ми беше на косъм, спирачките бяха супер загряли и все едно нямах спирачки. С новият ъпгрейд на синхро сбирката не усетих никакви подобни проблеми. Смяната на предните спирачки с хубави дискове, апарати, качествени накладки, сервото и хонорара на фрезиста ми излезе около 500 лв. Приготвил съм се и за задни дискове, когато ги монтирам ще ви запозная с ценоразписа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Вто 08 апр 2014 23:04 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Мнения: 260
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Абе колкото и да се кара празен, един път ще се наложи да спра натоварен и искам спирането да е супер, шега с живота на хората не бива! Все пак деца се возят най-малкото, а да се стига до "спиране на косъм" не е оферта.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Сря 09 апр 2014 11:21 
Извън линия
Вечен БАН

Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Мнения: 723
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia
Винаги е добре да има ъпргрейт на спирачките! Аз също бих си направил, но ще е по-нататък! И на някой по читав бус от моя! :banghead


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Сря 09 апр 2014 23:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Много е хубаво, ако човек може да си модифицира спирачките и те да станат по-добри,
обаче на приказки от сорта - сложих вентилирани дискове от Порше и апарати с 6 бутала и сега спира супер, не ща да вярвам. Всъщност, мене ме притеснява съотношението предни/задни, щото там е тънката част, дори заводско производителите се опитват, чрез различни системи да направят, тъй, че при различни скорости, терени и най-вече килограми да имаме оптимално съотношение придни/задни и спирането да не води до суркане на предни или задни колела, тъй-като, това, особенно в завой - си е опасно, но трудно им се получава... тоест, ако съотношението не е правилно, възможно е да ни се стори, че спираме по-добре, а всъщност да прилагаме повече спиране на предните колела а задните все-още се чудят или пък обратно, което май е по-лошо. Тия работи най си личат при екстремни спирания, особенно в завой, особенно при мокра настилка и понеже не веднъж съм се въртял, заради суркащи задни, само заради "прескочен" (байпаснат) "кантар" на Г3, при Т3 пък съм влизал в насрещното в завой, заради суркащи предни... Мисля, че е добре да се помисли, посмята, потества и преправи, така, че да не стане фал, ощи при първото екстремно спиране... :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Чет 10 апр 2014 13:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Мнения: 182
Автомобил: T4 Multivan
Двигател: 2.4 D
Местоположение: Русе
Всяка промяна в системата на спирачките би следвало да се счита за положителна единствено след измерване на спирачното усилие на всяко едно колело на специализиран стенд и съпоставянето на данните между преден и заден мост. Лошото е, че аналоговите системи за регулиране на спирачното усилие на задния мост при натоварен и при празен автомобил са архаични като конструкция и често са блокирали в някакво средно положение, което не е оптималния вариант. Всичко това е избегнато с въвеждането на системите за електронна стабилност и съвременните автомобили спират много сериозно и със задните си спирачки при всеки режим на натоварване, същевременно без да приплъзват.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Ъпгреид на спирачната система Т3- плюсове и негативи Публикувано: Съб 30 сеп 2017 23:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
Мнения: 242
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR 1991
Местоположение: Раднево
Може ли да ми кажете нещо за спирачните апарати?
Отпред се слагат от Ауди А6 и серво от БМВ Е30 ,но не разбрах какви трябва да са задните и какво точно се преправя ?
Поздрави!


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 9 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design