Здравейте,
попаднах на [1] следната обява и бих искал да попитам дали някой от форума има някаква информация за този бус.
Не съм имал до сега допир с VW/Transporter и нямам никаква информация като цяло. Какво трябва да гледам при огледа и бихте ли могли да ми препоръчате доверен човек на форума, при когото мога да отида, за да огледа буса?
Поздрави,
В.
---
[1] - http://www.mobile.bg/31414502772128233
T3 '83 - въпрос за конкретна обява
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: T3 '83 - въпрос за конкретна обява
Въпросният бус е панел ван преправен на нещо като кемпер. Със сигурност е 2+1 места.....демек 4 членно семейство не може да пътува заедно. Мотора е 1.9 воден боксер....Моят съвет е...потърси си нещо със стъкла и повече места за сядане. Ако си фен на дизела....то 1.6тд ти е най малкият двигател(1.6д и 1.7д може да се каже се са куци коне). И не на последно място, нека да е от диапазона от 85г до 90г.... Успех с намирането на твоето бусче. Поздрави.
Re: T3 '83 - въпрос за конкретна обява
Здрасти, благодаря ти за отговора.
Ходих одеве и го огледах - хареса ми, но това е пъривя T3, който гледам и нямам база за сравнение.
Човека ми спомена, че мотора бил рядък - това би ли представлявало проблем от към поддръжка? Иначе го запалихме и не звучеше зле. Също, има газова уребда и собственика ми спомена, че му дава извънградско около 12/100.
Тъп въпрос, но - какъв е минуса на това, че няма стъкла?
Ходих одеве и го огледах - хареса ми, но това е пъривя T3, който гледам и нямам база за сравнение.
Човека ми спомена, че мотора бил рядък - това би ли представлявало проблем от към поддръжка? Иначе го запалихме и не звучеше зле. Също, има газова уребда и собственика ми спомена, че му дава извънградско около 12/100.
Тъп въпрос, но - какъв е минуса на това, че няма стъкла?
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: T3 '83 - въпрос за конкретна обява
Води се товарен и ходиш два пъти в годината на преглед. Ограничение на седящите места-2бр без водача....
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: T3 '83 - въпрос за конкретна обява
Това е Транспортер, товарен както каза колегата. Търси Каравеле, водят се 8+1 местни, данък и преглед като на лек автомобил. Задната им част е изцяло остъклена.
Мотора е воден боксер, DF 1.9. Боксерите са много приятни мотори за каране, но като цяло са сложни и капризни. Ремонта е скъп и трудно се намира кой да го ремонтира. Освен това има проблем с намирането на части, този мотор е слаган само в този бус на VAG групата и е много рядък. Докато дизелите са монтирани в доста модели и са много масови. Ако не си фен на бензина и на боксерите си вземи бус с дизелов мотор, по-лесно се намират части и поддръжката е по-безпроблемна и евтина.
Мотора е воден боксер, DF 1.9. Боксерите са много приятни мотори за каране, но като цяло са сложни и капризни. Ремонта е скъп и трудно се намира кой да го ремонтира. Освен това има проблем с намирането на части, този мотор е слаган само в този бус на VAG групата и е много рядък. Докато дизелите са монтирани в доста модели и са много масови. Ако не си фен на бензина и на боксерите си вземи бус с дизелов мотор, по-лесно се намират части и поддръжката е по-безпроблемна и евтина.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 '83 - въпрос за конкретна обява
Наситина, търси Каравел.Откъм мотори-дизелът определено е по-добър избор.По-малко не знам дали ще харчи, но дизела е мотор от Голф/Пасат. Докато бензиновия другаде не е слаган и има много голям проблем с частите. Също и с майсторите.
Вече турбо или без турбо...нещата са ясни-турбото е за предпочитане, но и там си ги има ядовете с частите, защото Голф 2 вече рядко има по моргите. Аз след два дена търсене, обикаляйки поне 30 морги в София, успях да се добера до комплект читави дюзи, дето още на външен вид да не са скрап.
Търси поддържана кола. Не е нито евтин, нито лесен за поддръжка и ремонт този бус, за да можеш лесно да компенсираш еветуално мърляво отношение от предишния собственик. Често не си и заслужава.
Вече турбо или без турбо...нещата са ясни-турбото е за предпочитане, но и там си ги има ядовете с частите, защото Голф 2 вече рядко има по моргите. Аз след два дена търсене, обикаляйки поне 30 морги в София, успях да се добера до комплект читави дюзи, дето още на външен вид да не са скрап.
Търси поддържана кола. Не е нито евтин, нито лесен за поддръжка и ремонт този бус, за да можеш лесно да компенсираш еветуално мърляво отношение от предишния собственик. Често не си и заслужава.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта