Здравейте колеги,
намерих една хидравлика от Т3, но за десен волан. Въпроса е дали е съвместима с такава за бус с ляв волан? Номера е 252422061 (последната цифра дали е 1 или 7 не съм много сигурен). Знам че едва ли е 1 : 1, но въпроса е дали може лесно и без сериозни интервенции да се използва на бус с десен волан. Причината да се замислям за това, е че хидравликата е нова и цената е сравнително добра.
Качвам и няколко снимки да се види за какво става дума.
Съвместимост на хидравлика за Т3 от дясна на лява дирекция?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Съвместимост на хидравлика за Т3 от дясна на лява дирекция?
На пръв поглед виждам че ако е монтираш на бус с лява дирекция, червеяка се ще падне отдолу а трябва да е отгоре и за да завиеш наляво, ще трябва да въртиш волана на на дясно :)
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Съвместимост на хидравлика за Т3 от дясна на лява дирекция?
Малко офф това с въртенето на едната страна и завиването на другата, има направен такъв експеримент с велосипед, много е забавен. Отнема много време преди човек който е свикнал вече с нормалното да се научи да пази равновесие.
Гледам детайлни снимки на лява и дясна дирекция, и за мен корпусите са различно отляти, което ще каже че няма как да стане за съжаление. Все пак ми беше любопитно, дали някой е виждал такава на живо и дали е пробвано. Май няма да се занимавам с глупости и скъпи експерименти.
Гледам детайлни снимки на лява и дясна дирекция, и за мен корпусите са различно отляти, което ще каже че няма как да стане за съжаление. Все пак ми беше любопитно, дали някой е виждал такава на живо и дали е пробвано. Май няма да се занимавам с глупости и скъпи експерименти.
Re: Съвместимост на хидравлика за Т3 от дясна на лява дирекция?
Много лесно се отказват гледам! А да попитам колко често излизат на пазара хидравлични рейки ? Аз следя с интерес тази ниша и няма повече да споделям за да не стигат повече върхове цените на тези части. Може да се смеете, може и да повярвате, но аз бих се пробвал с такава рейка, стига цената да е наистина поносима за после следващите интервенции. Кой ли бях аз че се обаждам ама ще прочетете- знам. Та идеята ми е елементарна- монтаж без завъртане, но и едно допълнително , полупаразитно зъбно колело, което бих монтирал на мястото сега стоящата лява рейка. Следва още едно зъбно колело върху новата дясна рейка , обикновена верига и евентуално едно колело някъде между работните на пружина за поддържане на хлабините.
Чакам Вашите реакции! Друг път ще разказвам колко време чакам за нормална хидравлика...
Поздрави
Еди
Чакам Вашите реакции! Друг път ще разказвам колко време чакам за нормална хидравлика...
Поздрави
Еди
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта