В момента е Нед 18 ное 2018 12:41
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Вто 12 дек 2017 18:37 
Извън линия

Регистриран на: Вто 18 авг 2009 12:12
Мнения: 42
Автомобил: TRANSPORTER T3 T25
Двигател: JX
Местоположение: Varna
Искам да си монтирам допълнителни фарове на предната броня. Разгледах схемата за кабелите, релета и бушони, :
Прикачен файл:
VW_Transporter_80-92_CS_KY_JX–Current_Diagrams.pdf [362.16 KиБ]
Свален 50 пъти

Установих, че на колата има съответното реле, И по бушона тече ток като включа ключа за светлините и бутона за фарове за мъгла. Малко ме учуди предвид, че буса няма.
След като свалих таблото , установих , че на мястото което би трябвало да е извода за халогени (C22 на бушонното табло) е включена лампата за усилване на светлината при мъгла (която пък би трябвалод авзима ток от ключа ( 83b). Отделно, светлината се включва дори и на първа позиция, която би трябвало да включва само халогените, а светлината в стопа да се включва при втора позиция ?
някой свързвал ли е халогени та да подскаже малко ....че цял следобед изучавам инсталацията, и вече съм на път да свалям таблот ода разследвам една поедна връзките... :) :) :) Ама ми се вижда загуба на време, предвид, че може би аз бъркам нещо.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Сря 13 дек 2017 1:38 
Извън линия

Регистриран на: Вто 18 авг 2009 12:12
Мнения: 42
Автомобил: TRANSPORTER T3 T25
Двигател: JX
Местоположение: Varna
Всъщност, се питам - дали схемите за модел до 1989 и след 1989 са еднакви и оттам се получават разлики ? Моят бус е 1988... Ак оима разлика , то някой има ли схеми за автомобилите преди 1989 ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Сря 13 дек 2017 2:38 
Извън линия

Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Мнения: 3941
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 1800ccm 90hp RP
Местоположение: Бургасс
Какво ти пречи да свържеш халогените с реле през предпазител директно към акумулатора, командвано само от копчето?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Сря 13 дек 2017 7:47 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Мнения: 831
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица
Конектор C е сноп с кабели за двигателния отсек. Ако задния фар за мълга е захранен от него, това може да е направено само с букса, но не е правилно - C22 е точно за предните фарове за мъгла.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Сря 13 дек 2017 10:04 
Извън линия

Регистриран на: Вто 18 авг 2009 12:12
Мнения: 42
Автомобил: TRANSPORTER T3 T25
Двигател: JX
Местоположение: Varna
инжектопляктор : "Какво ти пречи да свържеш халогените с реле през предпазител директно към акумулатора, командвано само от копчето?"
- предпочитам да си е заводски всичко. Тогаава най-лесно се решават проблеми при възникването им. Просто следваш заводската схема. В противен случай, се появяват ред релета, и губиш време да проверяваш кое за какво е . А и нали си има гнездо ?!

anrus : "Конектор C е сноп с кабели за двигателния отсек. Ако задния фар за мълга е захранен от него, това може да е направено само с букса, но не е правилно - C22 е точно за предните фарове за мъгла."
- от руските форуми ми подсказаха , че схемата още може да се тълкува и като , че трябва да добавя бушон в място "15" и към него да свържа халогените. След малко ще опитам точно това, да видя какво ще се получи. Не ми се разследва неправилно свързаният кабел.... :) Някой дфен ако свалям таблото ще ги свържа правилно , но дотогава.... НЕКА БЪДЕ СВЕТЛИНА !


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Чет 14 дек 2017 15:12 
Извън линия

Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Мнения: 650
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
Двигател:
Благодаря много за приложената схема! Ако имаш други подобни ще бъдат от полза. Аз също съм се захванал с възстановяване на ел. инсталацията в оригиналния и вид и споделения материал ще ми е много полезен.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Чет 14 дек 2017 15:15 
Извън линия

Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Мнения: 3941
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 1800ccm 90hp RP
Местоположение: Бургасс
Ivo_ написа:
с възстановяване на ел. инсталацията в оригиналния.

Извинявам се за оффтопика, но оригиналният вид на инсталациите на VW след 20 години не струва.
Ако не го свържеш както ти казвам, очаквай падове на напрежение и фарове, които светят като свещници, ако и в момента още не са такива. Аз чистих ключета, лостчета и пак не можах да постигна задоволителни резултати. Изгубих и търпение и пуснах всичко отделно.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Чет 14 дек 2017 19:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Мнения: 205
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
И ти си прав, до моите фарове стигат 12,3 волта, при 14.2 на алтернатора и въпреки това добре регулирани оригинални фарове светят перфектно! Но в крайна сметка идеята е да се спазва оригиналното окабеляване и инсталация е да може после ако се яви сериозен проблем да е по-лесно за диагностика. Своеволията често водят до главоболия в дългосрочен план, когато си преправил 10-15+ жици и си забравил кое за къде е... става мазало. В моя бус даже държа бележка със схема на инсталацията на газова, която монтирах. Да не говорим какво става когато трябва да ходиш по чуждите творения, от предишни собственици или майстори. Като финал - за разлика от другите марки, при VW-ите кабелите, обувките и куплунгите дори на 20 години са далеч по-читави, меки и надеждни от повечето материали по железариите. Да не говорим като започнат да излизат пушеци изпод таблото!
Евала на KLAMER, че си играе да го направих фабрично!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Чет 14 дек 2017 19:31 
Извън линия

Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Мнения: 3941
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 1800ccm 90hp RP
Местоположение: Бургасс
me4ou написа:
Своеволията често водят до главоболия в дългосрочен план, когато си преправил 10-15+ жици и си забравил кое за къде е... става мазало. !

Няма своеволия. Слагаш в една влагозащитена разклонителна кутия 2 релета. Прекарваш плюса на късите и дългите през релетата, като преди тях има предпазители по 15А. Използваш от оригиналната инсталация проводниците на късите и дългите, за да управляваш релетата.
Масата на фаровете я свързваш директно с минуса на акумулатора.
Оригиналната инсталация само управлява релетата. При мен се губеха над 2 волта.
Изключен един фар - свети по един начин, включиш другия от буксата и в видимо как тоя, който е светил започва да свети забележимо по-слабо.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Чет 14 дек 2017 19:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7395
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
А бушоните къде ги слагаш?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Свързване на халогенни фарове за мъгла (допълнителни на предната броня) Публикувано: Вто 02 яну 2018 13:48 
Извън линия

Регистриран на: Вто 18 авг 2009 12:12
Мнения: 42
Автомобил: TRANSPORTER T3 T25
Двигател: JX
Местоположение: Varna
Прикачен файл:
20171213_134146.jpg
20171213_134146.jpg [ 122.86 KиБ | Видяна 622 пъти ]

Така... аз все пак го свързах така както го дават по схемата. Ще разследвам някой ден усливането на задният стоп, но засега ще е така. :) Не ми губи напрежение, проверих по съветите тук. Затова го свързах директно към мястото което му е отредено (все пак си има заложено реле в таблото), именнно за да избегна последващо губене на време за издирване на кабели при евентуален проблем. Смятам, че наистна е добре да се придържаме максимално към стандартната инсталация,з ащото винаги когато се налага да правим или търсим нещо, следваме схемите дадени за бусчето. Иначе става сложно....
Схеми намерих в НЕТ-а има и други, но не съм запазил понеже не ми бяха необходими. Ако попадна, ще ги пускам в отделна тема. В руският интернет има много качено, дори има и отделни форуми.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 11 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design