Спирачки зов за помощ.

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Спирачки зов за помощ.

Мнениеот galyaradeva » Чет 01 сеп 2011 13:23


Имам проблем със ръчната спирачка която задържа. Благодарение на колегата KingoftheROAD разбрах къде е проблема и какво да сменя и да почистя но изникна друго. Има два вида спирачни апарати Lucas със които е моето бусче със "плаваща скоба" и със " рамков спирачен механизъм " Въпросите ми са три:
Двете разновидности само за предните съпотри ли се отнася или и за задните.
Как да разбера аз със коя разновидност съм.
И дали има разлика във работния цилиндър на двете разновидности дискови спирачки.
Питам защото по телефона ще поръчам на баща ми, да ми купи и после да ми изпрати няколко неща... и ако не е това което ми трябва става една дълга и широка.
Това излезе според Етка-та
ScreenShot00331.jpg

Последна промяна от galyaradeva на Вто 13 сеп 2011 13:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Спирачки Лукас.

Мнениеот DA@KA » Чет 01 сеп 2011 14:44


Точно това е твоя вид и моите са такива.Съветвам те и жилата ако задържат да смениш тук са по 13 лв.за бр.на Еврото.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Спирачки Лукас.

Мнениеот galyaradeva » Чет 01 сеп 2011 14:53


Мошо какви са тези плаващи или пълзящи :) Да мога да дам възможно най пълно инфо на бащата че после да няма "Ма ти що не каза.. аз от къде да знам" Тъкмо сега ровя за ремонтен комплект за ръчната. сигурен съм че гледах някъде но като не мога да го намеря сега.. Толкова много сайтове съм насъбрал на компа сега ги ръчкам един по един.
жилата са добре смазани са и се движат напълно свободно. Някъде вътре е проблема защото лосчето го връщам на ръка в изходно положение с 1000 зора. я кажи едни хубави накладки и дискове. Януари минавам преглед и трябва да го стегна щото след прегледа имам един месец срок да оправя всички намерени проблеми. И тогава ще ми разкажат играта.

http://drive.bg/index.php?cPath=10106&M ... =3a&page=2

http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... r&id=19491

Последна промяна от galyaradeva на Чет 01 сеп 2011 15:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Спирачки Лукас.

Мнениеот DA@KA » Чет 01 сеп 2011 15:06


Само накладки TRW Баце.От три месеца карам с такива убиец са.Преди 95.са с барабани.След 95г. задните са Лукас с плаващ спирачен апарат както на схемата.За дискове не знам но в никакъв случаи дискове Делфи накладки Делфи,Феродо или Текстар поне в България са боклуци вече.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Спирачки Лукас.

Мнениеот galyaradeva » Вто 13 сеп 2011 13:33


Така ... Приятели трябва ми сериозна помощ.
Опитах се да обясня на баща ми какво ми трябва за буса.. но или той не може да разбере идеята ми или магазинер-ката се гъбарка със баща ми нещо.
Историята и яма 3 поста по нагоре но работата стана по сериозна. Януари месец ще минавам преглед на буса, затова от сега се заех да отстраня няколко проблема в това число и проблемната ръчна спирачка.
НО... В петък бях на контролен преглед за да видя какво да сменям преди януари и се оказа че задните колела хващат на 25 и 30% каквото и да означава това. А предните са на 85 и 90% според техните стандарти. Това което аз установих с моя нищожен опит е че. Диска на задна дясна гума "на която ръчната задържа" има около 2 мм. ръб а от там тръгва на лек конус от вътрешната страна понеже накладката не е легнала може би правилно и опира само 2-3 сантиметра върху диска. Отделно апаратите са толкова ръждясали че метала се люспи. Затова от ремонт на ръчна спирачка реших а то и трябва да сменям спирачни дискове, накладки и апарати.
Не само защото така ми скимнало, а защото буса се използва ежедневно в планинска местност със две нагорнища и надолнища дълги поне 5-6 кл. А и с бебе в колата което всяка сутрин и вечер се кара и взима от дома.
Ровя се от известно време в нета но удрям на камък със избора на подходящи за моя бус спирачни комплекти а и баща ми неми помага кой знае колко.
Та ще съм много благодарен на вас ако имате възможност да влезите в някой близък магазин за авто части и да ми изберете марка спирачни комплекти "дискове - вентелирани предни и задни" подходящи за тези дискове накладки и спирачни апарати.
Който да могат да бъдат монтирани без преправяне и донагласяне на каквото и да на VW Caravelle VR6 със двигател AES 2.8 103kW или 140к.с 98г. за 15 цолови джанти или по точно 280мм
Не искам а и няма да ангажирам никой с покупка или изпращане на спирачките до Норвегия.
Трябват ми марка,модел или някакви номера със които баща ми да влезе в един магазин за авто части и да каже ... Ето това искам да купя.
Не искам най евтините спирачки. Не ми трябват и 10 бутални спирачни апарати използвани във самолето стоенето. Искам нещо на разумна цена което ще ми служи поне 3-4 години занапред да не казвам и повече.

Благодаря на всички които по един или друг начин ще ми ударят едно рамо

Поздрави Николай Стоянов

Моята къщичка е там долу.
Прикачени файлове
Skåla Loen.jpg



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта