Всякаква информация и препоръки за vw t4

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
peterkaludov
Мнения: 136
Регистриран на: Пон 04 юни 2012 6:48
Автомобил: VW T4 Multivan
Двигател: 1.9D
Местоположение: Burgas

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот peterkaludov » Пон 24 юни 2013 22:45


Yaro написа:
peterkaludov написа:... много мои приатели се чудят защо ми е бус при все по големите проблеми с паркирането в центъра но аз забелязвам че ако си добър шофьор може да паркираш на по малко място отколкото би могла да паркира русата комшийка от втория етаж с микрата...

Това беше довод едно време, когато в центъра можеше да се паркира между две кофи, ако си с по-малка кола. В момента навсякъде, където може да се паркира е разчертано с парко-места, които стигат за стандартна Т4, за по-дългата не знам, а там където няма разчертани парко места - няма и проблеми с паркирането. Така, че довода, че буса е труден за паркиране за мен не е довод.


то и за мен не е довод но повечето хора като чуят бус си представят маршрутката за съседното село а и за някой с пежо 106 или фолксваген поло буса е доста голям.




Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот musuibie » Съб 20 юли 2013 8:28


По въпроса за голямата и за малката кола.
Кой си може - може си, кой си не може - не може си!
В крайна сметка всичко зависи от задкормилното устройство!
По въпроса за нафтата и за бензина.
Нафтата ти дава по-голяма мощност в ниските обороти, което от бензина ще го получиш съответно в по-високите. Всяко правило естествено си има изключение и тук изключението се казва Русия. Кой нормален човек би направил бензинов рейс или камион? Понятието ЗИЛ, понятието ПАЗ, щото това са понятия - не са возила! Но те там са си друга бира по дифолт...
Та зависи на човек каквото му трябва - това си и купува! Ако си ориентиран към състезателната дейност - купуваш си бензин, ако си ориентиран към практичност - нафта. Казвам го защото имам американски бензинов ван, имам и две печки - Т3 и Т4. Дет се вика от собствен опит. Всяко возило си е направено с цел и ти дава точно това за което е направено.
Естествено и тук има изключение и то се казва Нюрнбургринг! Е там дизеловите бегачки какво показват...
Казано е, че в едно возило конските сили са важни, но в крайна сметка нютоните печелят състезанието....


montana70
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 12 апр 2014 13:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот montana70 » Нед 13 апр 2014 1:12


Здравейте, аз съм Георги от Пловдив. От седмица горд собственик на Каравел 2,5 тди. Да ви питам че се тормозя, бавно ми загрява парното. След 10км и 20мин натискане на педала започва да загрява. А температурата на мотора се качва след 30минути извънградско. Как да разбера за смяна ли е термостата. Благодаря на всички.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот avtohit77 » Нед 13 апр 2014 7:42


На втората- третата минута ако радиатора и долния маркуч са топли сменяй термостата.Честито за бусчето и със здраве да го караш :th_up :beer


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот DA@KA » Нед 13 апр 2014 10:07


montana70 написа:Здравейте, аз съм Георги от Пловдив. От седмица горд собственик на Каравел 2,5 тди. Да ви питам че се тормозя, бавно ми загрява парното. След 10км и 20мин натискане на педала започва да загрява. А температурата на мотора се качва след 30минути извънградско. Как да разбера за смяна ли е термостата. Благодаря на всички.

Колега тия мотори не са от бързо загряващите,особенно зимата без работещ догревател(водна печка)направо е мъка.Успех с намиране на проблема и дълго да се гордееш с бусчето :love.vwclub


privileged
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 25 апр 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот privileged » Чет 17 апр 2014 22:50


Здравейте, аз съм Георги от Пловдив. От седмица горд собственик на Каравел 2,5 тди. Да ви питам че се тормозя, бавно ми загрява парното. След 10км и 20мин натискане на педала започва да загрява. А температурата на мотора се качва след 30минути извънградско. Как да разбера за смяна ли е термостата. Благодаря на всички.



Здравей Георги от Пловдив,споделям ти от опит,че бус като твоя имаше същия проблем,оказа се изгорял бушон, управляващ малкия кръг на парното,проблема беше разрешен.....


privileged
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 25 апр 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот privileged » Чет 17 апр 2014 23:06


Аз да ви кажа до преди половин година имах нисан микра преди съм имал и други малолитражки но когато търсих по голяма кола нямаше никакво място за чудене и си купих бус. навремето като бях малък баща ми караше Т3 и знам предимствата на буса. та след много търсене си взех Т4 мултиван 1992, 1,9 чист дизел. като начало ми се видя тромав но все пак не е спортна кола а бус. като сравня разхода на градско ако не го натискам харчи малко над 7/100 а извън града слиза до 6,5/100 а микрата харчеше 6/100 бензин(смесен разход). в багажника на буса няма ограничение за багажа на едно семейство а в микрата мога да си нося лаптопа и двулитровка бира :smile ако човек не е семеен не му трябва бус и малка кола ще му е ОК. много мои приатели се чудят защо ми е бус при все по големите проблеми с паркирането в центъра но аз забелязвам че ако си добър шофьор може да паркираш на по малко място отколкото би могла да паркира русата комшийка от втория етаж с микрата.
и за финал ще пожелая на всички по един бус за да си возят семействата багажа или каквото се налага. много безаварийни километри и пълни резервоари :love.vwclub :beer



аз съм съгласен с колегата,карам семеен бус дългата база на въпросното средство,града ни не е уреден,но успявам да паркирам навсякъде.....задницата е дълга,но предницата е къса,в това намирам добрата маневреност на буса....


privileged
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 25 апр 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот privileged » Чет 17 апр 2014 23:18


Здравейте, аз съм Георги от Пловдив. От седмица горд собственик на Каравел 2,5 тди. Да ви питам че се тормозя, бавно ми загрява парното. След 10км и 20мин натискане на педала започва да загрява. А температурата на мотора се качва след 30минути извънградско. Как да разбера за смяна ли е термостата. Благодаря на всички.

много са добри машинките,искат познаване и обслужване


george70
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 30 яну 2016 15:22
Автомобил: VW T4 1 9 TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот george70 » Съб 30 яну 2016 15:38


Здравейте,колеги!От няколко месеца притежавам VW T4 1,9 TD.Благодарение на вас научих много за бусчето,за което ви благодаря.В момента сменям мотор със 1.9 TDI 1z.Въпроса ми е съединителя и маховика от tdi-то,ще станат ли на скоростната кутия,която е DJZ.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот avtohit77 » Вто 02 фев 2016 18:12


Да стават.


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот levonik » Вто 18 апр 2017 18:59


Здравейте! Сега съм с Т3 Каравеле, 1,6 дизел, CS. 1985. Вече не само мечтая, но и се оглеждам за Т4, 2,5 дизел 102 к.с. Бюджета ми ще стигне за кола 1997/98. 20 години много ли са купето и ходовата част? За двигателя приятели ме плашат, че като 5 цилиндров има небалансираност/ като 3 цилиндровите/ а и точно тези 2,5кубиковите, 5 цилиндрови се поставяли на Аудита и там пукали глави и подобни филми. Колкото до специалния маховик- вече претръпнах, че каквото и TDI да взема аз ще плащам ремонта. То иначе ще се продава ли? Алтернативата ми е Тоуран 1,9 дизел, 7 места ,2004-2007. Помагайте моля с информация за размисъл


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот DA@KA » Сря 19 апр 2017 22:50


Точно 2.5TDI 102 глава не пука и е почти вечен мотор.Цените от 6г. не са мръднали което подкрепя думите ми.Дано попаднеш на хубав бус,единствения такъв в Балчик го отмъкнах под носа ти преди 6г.и мисля още дълго да ме радва.Туран продаваше същия човек Краси собственика на хотел" Брезите".Трябва да ти кажа, че при него всичко се подържа с много пари,поне буса беше перфектен.Успех


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Re: Всякаква информация и препоръки за vw t4

Мнениеот levonik » Пон 24 апр 2017 13:46


Благодаря! Тогава и сега аз си джиткам с Каравелето, но много остаря. И скорост не му достига. Цял живот съм с коли на старо и всичките след мен са отивали за старо желязо. Затова се тревожа, че 20 години може да са много за купето и ходовата част на относително по-новите автомобили.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта