Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Абсолютно подкрепям Пепо в предния пост.Някои хора карат малко и после продават и вариянта със заменка има изнася.Не се подиграваите със конструктора момчета.Фолцваген си имат доста добри такива,доказало се е във времето
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Кой се подиграва с конструктора ве братчед? Класиката си е класика.
- rikotanev
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: st. zagora
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Благодаря на всички мнения явно трябва да бъде както завода го е измислил но въпроса ми дали си струва пълен комплект с лагер помпа на ЗАГС на стойност 1500 лв с отстъпка или ВАЛЕО на около 1100лв
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
По-добре смени всичко, маховика, съединителя, и лагерпомпата. Иначе се получава най-неефективния начин на ремонт. А смяната никак не е лесна. Можеш да питаш pepi74...
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
http://www.ebay.de/itm/VALEO-Kupplung-S ... 2746wt_992
Ако цената на това Валео 1100 е за комплект с плътен маховик не мисля, че си струва.
Ако цената на това Валео 1100 е за комплект с плътен маховик не мисля, че си струва.
- rikotanev
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: st. zagora
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Не става въпрос за демферен маховик комплект със съеденителя,но мисля че ще се спра на ЗАГС или ЛУК въпреки че са по скъпи.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: POMORIE
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Аз исках да сложа твърд маховик заради вибрация след чипосване.
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Явно не са ти го чипосали както трябва,щото аз моя преди няколко дни го чипосах при Брезел от форума тука и нямам никакви вибрации,напротив мисля че сега работи доста по добре,разхода си е все същия само че върви много повече,и най ме кефи че я няма дупката до 2200 оборота
- rikotanev
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: st. zagora
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Колко излиза чиписването
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: POMORIE
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
И моят чип е от Брезел.Моя бус без чип е 151 к.с. и явно с чипа му доидоха в повече.Между другото моя съединител е 240мм.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Като поразгледаме ТТХ на двата движока се вижда добре, че би трябвало да има промени в конструкцията на AHY мотора, които да издържат повишената мощтност.
- ivofordivo
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
На базата на тази цена http://www.ebay.com/itm/Kupplungssatz-S ... 19cc8e1026 и люка нямат сравнение.Но всеки сам решава какво да сложи.По-миналата година сложих на едно товарно ТДИ 102 кс.люк, мина 60 хил.км и демфера пак започна да тресе все едно беше на 300хил.Не мога да си го обясня като половината км са извън градско.(може би съм улучил рециклирано )сега на Каравелето съм с валео и нямам ядове като почне да тресе поне ще знам че е само от съединителя.Пак казвам че всеки сам решава какво да се сложи.Мойте виждания са че икономически завода пройзводител няма сметка да прави нещо което няма как да се счюпи.
- rikotanev
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: st. zagora
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Преди да закупя този бус карах 4г.Т4 каравеле само че 1.9td 50w. и при всяко
тръгване имаше дразнещи вибрации от към стъклата и пласмасата по купето,смених целият комплект съедемител ЗАГС и проблема си остана същия.Сега това въпреки че
маховика трака удоволствието да шофирам този бус е огромно все едно съм се качил от магаре на кон и дано случа на качествен демфер защото не ми се дават толкова парички и да измина само 60000км.
тръгване имаше дразнещи вибрации от към стъклата и пласмасата по купето,смених целият комплект съедемител ЗАГС и проблема си остана същия.Сега това въпреки че
маховика трака удоволствието да шофирам този бус е огромно все едно съм се качил от магаре на кон и дано случа на качествен демфер защото не ми се дават толкова парички и да измина само 60000км.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Да така е колега, и с ремонтите на ТДИ-тата е същото усещане. Все едно ремонтираш ферари
- ivofordivo
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор
Добре де, да си зададем въпроса тогава ,такава голяма фирма като Валео(според проучване на всеки 3 автомобила 1-ин е със съединител валео)Ако е неудачно да се слага подобен комплект защо го произвеждат изобщо.Не мисля че го правят за да си наранят авторитета.А 2.4 чистия дизел излиза с нормален маховик и съединител.А изведнъж на Тди слагаме демферен та разликата е едва няколко коня.Не мога да си го обясня, аз мисля че е от икономическа гледна точка.(така само за сведения Валео комплект с маховика съм го платил 618.16 с възможно най- голямата отстъпка от виден вносител(няма да правя реклама кой е)сложил съм го на 19.07.2010 год.)Впечатленията са ми изключително мек педал на съединителя,плавно потегляне вибраций при потегляне изчезнаха.Наскоро някой ми сподели около 800-850 за Люк пак с отстъпка от дилър.Всеки си знае с какви средства разполага и какви части да си вгражда в автомобилът.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта