Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор

Мнениеот stefan4o » Чет 26 юли 2012 20:02


ivofordivo написа:А 2.4 чистия дизел излиза с нормален маховик и съединител.А изведнъж на Тди слагаме демферен та разликата е едва няколко коня.Не мога да си го обясня, аз мисля че е от икономическа гледна точка.

Разликата от 2.4Д до 2.5 ТДИ е има няма 90 нМ, които съставляват разлика близо 50%.
Мисля, че това е причината там да има демпферен маховик, въпреки, че не важи с пълна сила това правило, но все пак... смятам, че причината е достатъчна.




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 26 юли 2012 22:11


ivofordivo написа: ...2.4 чистия дизел излиза с нормален маховик и съединител. А изведнъж на Тди слагаме демферен та разликата е едва няколко коня...

лекинка поправка колега, 2,4Д до 96-та е с класически маховик, след 96-та с демпферен. И работата не е само до няколко коня, а след ACV идват и доста повече магарета в движока.
Прикачени файлове
new-1.jpg


radokiosev
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: POMORIE

Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор

Мнениеот radokiosev » Пет 27 юли 2012 20:25


Разликата за която в момента се сещам между ACV и AHY е:
-турбина с променлива геометрия
-голям фронтален интеркулер
-дюзи 216-ки
Според мен демферния маховик е наложен не заради различните двигатели, а заради новата 02G скоростна кутя която се вгражда след 96-та година.Тази кутия е конструирана да работи с демферен маховик.
Преди caravelle-то имах ЛТ 28 ТДИ 102к.с. 98-ми набор.И на него му сменях маховика.Сега като ги сравних разликата беше единствено в местополужението на венеца.И двата са 240 мм 23 зъба.Като цяло са 1:1 само разликата във венеца.


Потребителски аватар
ivofordivo
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор

Мнениеот ivofordivo » Нед 23 сеп 2012 20:13


Последно какво се случи с маховика?


Потребителски аватар
Мариан.Кръстанов
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 01 май 2017 18:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор

Мнениеот Мариан.Кръстанов » Нед 21 май 2017 20:01


Пичове, какво имате предвид от "тракане " на маховика? При мен на т4 2.5 тди 102 к.с. от съдеинителя/скоростите се тува едно тркане сякаш има нещо хлабаво и трака на хлабаво, разбито, ... чува се само на празна скорост, изючено и се чува при гасене на мотора малко по-осезаемо. Маслото на скоростите е в нормални граници, няма проблем с превключване или потеглвне. Отделя сравнително ниско, но това мелене ми притеснвяа, чува се сякаш нрщо трака около друго или нещо подобно.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Тракащ маховик на т4 caravelle 2.5tdi ACV мотор

Мнениеот avtohit77 » Вто 23 май 2017 5:53


При натиснат педал на съединителя ако спира тракането е кутия,ако продължава е маховик.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта